Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Treenasin just räjähtävää voimaa ja aika ihmeen keposasti telkkari lähti ikkunan läpi pihalle toisesta kerroksesta. Vittu.

(No ei oikeasti mutta ei se kaukanakaan ole.)

Aamulla olin menossa töihin seiskaan bussilla, joka oli täynnä muitakin töihin menijöitä. Yhtäkkiä kuski (nainen:rolleyes:) tekee U-käännöksen ja lähtee takasin päin samaa reittiä....kaikki oli vähän että wtf? Siis oikeesti se kuski:david: lähti hakeen jotain yhtä (!?) tyyppiä, joka seisoi pysäkillä aika lailla linjan alussa, oli vissiin joku sen kaveri tai jotain...Ihmiset oli hieman näreissään, ja kyllä taisi kaikki myöhästyä töistä...en ole kyllä vastaavaa ennen kohdannu, että siis 30 tyyppiä myöhästyy töistä yhden takia.
Täh? Aivan käsittämätöntä! Reklamaatiota vaan perään ja akka pois nuista hommista! Pistää ihan kunnolla vihaks kun kuvittelee omalle kohdalle ton tilanteen...

Täh? Aivan käsittämätöntä! Reklamaatiota vaan perään ja akka pois nuista hommista! Pistää ihan kunnolla vihaks kun kuvittelee omalle kohdalle ton tilanteen...
Mä luulen, että aika moni pistää reklamaatiota asiasta, oli sen verta vihaista väkeä...:curs: itse en loppujen lopuksi myöhästynyt kuin 5 min töistä.

Tunnin tai parin jono täälä ensiavussa.. paskaa. Ois pitänyt kävästä riksun eeaas..

Töissä oli vittumainen viikko. Ens viikko on vittumainen. En tule saamaan tänään. Selkäki meni paskaks 2 päivää sitten. Mutta hei pääsin sentään ylioppilaaks. Joutuu järjestään juhlat--> vituttaa.

Mutta muuten menee iha hyvi :D

Ois aika _muikeeta_ jossakin välissä kun kerkeis niin hypätä ton moottoripyörän selkään ja ajaa niin saatanan pitkälle kuin pääsis ja alottaa uudestaan jossain muualla. Kaiken pitää olla niin helvetin vaikeeta aina ja ikuisesti! Mistään ei tule mitään! Pessimistikö? No en!

E. Ja mitä vittua tääkin saatanan vuodattaminen näistä paska ongelmista tänne helevetin palstalle auttaa. MENEN JA TEEN ASIALLE JOTAKIN ENKÄ VAAN VINGU JA VONGU!

E2. Kiitos ja kumarrus!

Tää on niitä klassisia, joita tapahtuu vain täysidiooteille...

Eräs kaunis aamu päätin hyödyntää tavallista myöhäisempää kouluaamua ja mennä salille. Kello oli about 8 kun pääsin sinne, eli ihan liian aikaisin, olen siihen aikaan vielä ihan pökkyrässä (varsinkin kun en ollut edes meikannut, jotenkin se meikkaamisen vaatima keskittymiskyky aina herättää aivot...). Noh, vaihdoin sitten vaatteet ja kävelin käytävää pitkin ihan ajatuksissani. Yhtäkkiä astuin jonkin päälle ja tasapainohan siinä petti -> rämähdin naamalleni/polvilleni maahan. Onneksi paikalla oli vain pari vanhempaa miestä, jotka tulivat kyselemään että sattuiko, mutta olin aika punainen noustessani ylös ja vakuutellessani että ei sattunut :D Sen jälkeen olen suosiolla jättänyt salikäynnit iltapäivään -_-

Ja se oli muuten kengännauha, mihin kompastuin. Joskus ne vaan jää solmimatta.

Seuraavat kolme viikkoa luen tenttiin, minkä jälkeen alan kirjoittamaan gradua, josta tulee varmasti ihan paska. Sen jälkeen valmistun, eikä täällä ole minun alan työpaikkoja, joten joutuu muuttamaan johonkin yliopistokaupunkiin. Sitten pitää alkaa jatko-opiskelijaksi, jonka pitää elää apurahojen varassa (eli miehen siivellä). Joskus ehkä valmistun tohtoriksi, joita on jo ihan liikaa, ja teen samaa työtä, kuin aloittaessani jatko-opinnot.
No, itsepä olen alan valinnut. Ei tämä tilanne nyt niin kauheasti vituta, mutta hieman masentaa.

Vähän samoja fiiliksiä kuin edellisellä. Päättötyö pitäis tehä, mut ei vaan jaksa. Hommahan ei ois iso, kyseessä kuiteski vaan ammatillinen koulutus. Duuni ois ihan lepposta mitä koulutuksella sais, ja palkkaki ihan jees. Kuitenki tuntuu, et jotain haasteellisempaa pitäis saada. Ja tääki vaan sen takia et vois sanoo ulkopuolisille, et oon insinööri tai jotain vastaavaa. Ei kuitenkaan haluis mukaan tähän nykyajan kiireisyyden oravanpyörään. Ihmisiä palaa loppuun ihan vaan sen takia, että halutaan näyttää muille kuinka tehokkaita ja fiksuja ollaan. Opiskellaan ja luodaan uraa samaan aikaan, ja sit ihmetellään ku ei enää kolmikymppisenä jaksakaan.

Kai täs on joku kahenkympin kriisi. Alkanu vaan miettiin, että mitä tässä reilussa kahessakymmenessä vuodessa on saanu aikaan. Ja tulos on: eipä juuri mitään. Kuitenki jos ihan syvällisesti alkais miettiin, ni saa olla onnellinen et on tässäki tilanteessa. (Ottaen huomioon elämänhistorian.)

No... kunhan sais tämänhetkisen koulun päätökseen, niin eiköhän tää taas helpota. Vois sit alkaa miettiin uusia suunnitelmia tulevaisuuden varalle.

Jos et jaksa edes päättötyötä tehdä, niin miten sitten haaveilet jostain haastavammasta hommasta? Suorita ensin koulu loppuun ja katso sitten, jos haluat opiskella lisää. Ulkopuolisia varten on turha opiskella. Olet kuitenkin niin nuori vielä, että ehdit hyvinkin vielä opiskella lisää, jos tässä nyt joku kiire yleensäkään on. Tsemppiä vain työhön!

Jos et jaksa edes päättötyötä tehdä, niin miten sitten haaveilet jostain haastavammasta hommasta? Suorita ensin koulu loppuun ja katso sitten, jos haluat opiskella lisää. Ulkopuolisia varten on turha opiskella. Olet kuitenkin niin nuori vielä, että ehdit hyvinkin vielä opiskella lisää, jos tässä nyt joku kiire yleensäkään on. Tsemppiä vain työhön!

Kysehän on siitä, että nykyinen koulutus ei ole pahemmin haasteita tarjonnut. Lukion jälkeen ammattikoulu on kuitenkin melko piece of cake. Kun opiskeluaikana ei ole paljon töitä tarvinnut tehdä, niin se inspiraatio lopputyön aloittamiseenkin on sitten pirun vaikea kaivaa. Tarkoitan nyt sitä, että jos joku homma on kiinnostava ja se tarjoaa vähän haastetta niin onhan sitä mukavampi tehdä verrattuna hommaan jonka voi hoitaa ns. vasemmalla kädellä.

Kysehän on siitä, että nykyinen koulutus ei ole pahemmin haasteita tarjonnut. Lukion jälkeen ammattikoulu on kuitenkin melko piece of cake. Kun opiskeluaikana ei ole paljon töitä tarvinnut tehdä, niin se inspiraatio lopputyön aloittamiseenkin on sitten pirun vaikea kaivaa. Tarkoitan nyt sitä, että jos joku homma on kiinnostava ja se tarjoaa vähän haastetta niin onhan sitä mukavampi tehdä verrattuna hommaan jonka voi hoitaa ns. vasemmalla kädellä.

Arvaa vaan joutuuko työelämässä tekemään vittumaisia asioita, joita tekee vasemmalla kädellä, koska jonkun ne on tehtävä? Toi on ihan hyvää harjoitusta. Toki duunissa maksetaan palkkaa siitä, että joutuu tekemään tylsiä asioita, mutta tuosta ei. :)

Arvaa vaan joutuuko työelämässä tekemään vittumaisia asioita, joita tekee vasemmalla kädellä, koska jonkun ne on tehtävä? Toi on ihan hyvää harjoitusta. Toki duunissa maksetaan palkkaa siitä, että joutuu tekemään tylsiä asioita, mutta tuosta ei. :)

Kyllähän mä ton ymmärrän. Mutta nyt on kyseessä kuitenkin "mikä vituttaa"-thread. Ja minua tällä hetkellä vituttaa se, etten ole vielä löytänyt sitä unelmahommaa, mikäli semmoinen ikinä löytyykään. Ammattia joka olisi niin mielenkiintoinen, että sen eteen olisi valmis tekemään hommia kellon ympäri (kärjistetysti). Anteeksi, jos en ole saanut ydinajatustani tarpeeksi selkeästi esille.

Nyt vituttaa peukalo. Meni perkele lauantaina Laajavuoressa antamaan vähän periks ja nyt työnteko on mahotonta. :curs: En pysty puristamaa oikeella kädellä mitää, eikä edes mutterin kiristäminen sormilla onnistu. :jahas: Tän seurauksena menee ainakin kahen päivän palkka sivu suun, ku muutenkin työaikaa on vaan kuukausi. :itku:

Back
Ylös Bottom