Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa duuni joka on ihan perseestä!:curs: Kun jotain muuta keksis mitä tekis niin lähen välittömästi. Yhteen paikkaan oon hakenutkin mihin haluisin mennä, mutta siellä kestää päätöksen tekeminen ihan hemmetin kauan.. Vedän siis pikku kännit tänään vitutukseen ja aamulla tooosi pirteenä töihin. Vittu.:wall:

Selkä meni tänään salilla rikki. Sattuu ja ahdistaa, kun ei ilman kipuja pääse ylös sängystä. Ei ikinä ole mitään samanlaista käynyt, joten pelottaa, josko jotain vakavampaa olisikin sattunut. Jos ei kivut ole huomenna hellittäneet, täytyy käydä kuvauttamassa. Perhana.

Firefox
taas yllättäen.
Mikä siinä on että tämä Firefox toimii muilla kuin unelma mutta ei minulla

Odotetaan vastausta osoitteesta www...... blah blah blah...

Mistähän vikaa pitäisi lähteä etsimään ennen kuin alan moukaroimaan koneita ja laitteita uuteen muotoiluun

Vituttaa koulu. Koko ajan on niin saatanasti hommaa ja siitäkin puolet ns. turhaa, millaista missään muualla ei tarvitse tehdä. Kaikenlaisia projekteja ja muita vittumaisuuksia, mitkä vaikuttavat loppupisteisiin. Tätä on jatkunut koko kevät ja olen ihan burn outin partaalla, haluisin vaan nukkua.
Vituttaa myös oma päättämättömyys, en tiedä yhtään mitä haluaisin tehdä eikä mistään saa ohjausta tai neuvoja ja kaikki on niin monimutkaista.

Erikoisliikuntatestit. Siis ei nyt muu osio kun 20 metrin "lentävä" juoksu. Oon ollu aina hyvä pikamatkois ennen kun alotin punttaamaan kunnolla - menee vähän hiljempaa. Lisäks siinä on se räjähtävyys niin että jännitys tappaa joka kerta ennen suoritusta. Nytkin pulssi hakkaa jo kahtasataa - eikä pysty keskittymään kokeeseen lukemiseen. Suorituksen jälkeen on sitten eri fiilis mutta nyt ollaan sitten vitun hermona. Saatanahh... kolme tuntia aikaa testeillle ja loppuhuipennuksena cooperi.

Koeviikko saatana!! :curs:
Vielä kerran; sama.

Matikan koe huomenna, oon varmaan missannu jotain ku kusee nyt pahasti nää kertaustehätävät!

Naapurin mukava setä kuoli eilen. :( Sääliksi käy hänen vaimoaan kovasti. Liian nuorena lähti mies (ihan eläkeiässä olis siis jo, mutta kuitenkin)... Oli kaikenlisäksi vielä oikein unelmanaapuri. Saa nähdä mitä sakkia siihenkin tilalle muuttaa.

Tulin juuri metrolla kotiin. Aseman toisen uloskäynnin olivat varanneet kolme mustalaista, jotka harjoittelivat potkuja. Potkuja, jotka olivat vitun säälittäviä ja naurettavia. Kuljin heidän välistään ja katselivat minua pahasti mutta eivät sanoneet mitään. Tuli mieleen, että viidessä minuutissä olisin juossut kotiin. Minuutissa olisin laittanut lippaaseen 18 paukkua ja viidessä minuutissa olisin juossut takaisin asemalle. Alle minuutissa olisin ampunut heidät. Ainoa, joka esti minua on laki ja sen seuraamukset. Ihmiset, jotka sanovat, että rangaistukset eivät estä rikoksia ovat idiootteja.
Tosin, jos olisin tietänyt, että heillä ei ole kättä pidempää olisin hoitanut asian nyrkillä.

Tulin juuri metrolla kotiin. Aseman toisen uloskäynnin olivat varanneet kolme mustalaista, jotka harjoittelivat potkuja. Potkuja, jotka olivat vitun säälittäviä ja naurettavia. Kuljin heidän välistään ja katselivat minua pahasti mutta eivät sanoneet mitään. Tuli mieleen, että viidessä minuutissä olisin juossut kotiin. Minuutissa olisin laittanut lippaaseen 18 paukkua ja viidessä minuutissa olisin juossut takaisin asemalle. Alle minuutissa olisin ampunut heidät. Ainoa, joka esti minua on laki ja sen seuraamukset. Ihmiset, jotka sanovat, että rangaistukset eivät estä rikoksia ovat idiootteja.
Tosin, jos olisin tietänyt, että heillä ei ole kättä pidempää olisin hoitanut asian nyrkillä.

Hyvä ettet tinttassu, moraa ois tullu kylkee:down:

Vituttaa ihmiset, jotka piereskelee julkisilla paikoilla. Näissä piereskelijöissä vituttaa kaksi asiaa. Ensinnäkin vituttaa haistella sitä paskaa, mutta vielä enemmän vituttaa se, että joku saattaa luulla mun pierasseen. Tekis mieli aina huutaa, että "Täältä bussista ei lähde kukaan vittu mihinkään, ennen kuin syyllinen löytyy!" :evil:

VITUN SAATANAN CHELSEAN VALMENTAJA. VITTU!! Terry vetämään ennen Kalouta?? Vittu....Menen maate....vuosi piloilla.

Onko pakko jos ei halua?! Helvetti en vaan jaksa, mutta silti olis melkein pakko! Tai vaihtoehtona on maanpakoon lähteminen tai itsensä ampuminen. Mikään ei houkuttele ihan tällä hetkellä.

Miksi sen vaimo siitä pois muuttaa?

Pahasti liikuntarajoitteinen vanha frouva. Mies oli hoitanut iät ja ajat kaikki perheen juoksevat asiat, kun vaimo ei meinaa selvitä talossa edes kolmesta rappusesta vaikean sairauden takia. Kummallista miten ne vaikeudet tuntuu aina kasaantuvan niiden ihmisten päälle joilla niitä on jo valmiiksi.

Ja uusi vitutuksen aihe itsellä on duunissa olo. Väsyttää ihan kokoajan ja kohtuu ykstoikkosta hommaa. Ei ihan sitä mitä odotin... Onneks on sentään lepposaa ja ehtii vähä pakkistakin selata. ;) On vaan vitun keke olo istua poijuna turpa kiinni koko päivän (etenkin tauoilla) kun yleensä on moinen hölösuu. Ei mulla vaa ole mitää sanottavaa noille 30 vuotta vanhemmille täti-ihmisille jotka keskustelee päivät pitkät siitä "kuinka heillä on vanhan näköset kädet, ja se kuulema vielä johtuu iästä! :david:" Pari kesätyttöä täällä kyllä on, mutta eri kerroksessa jne. Vähän hiljasia tuppaa päivät olemaan. :rolleyes:

Ja vitun Chelsu hävis eilen! Onneks Ronaldo sentää kämmäs, balsamia haavoille...

Niin kuin muutkin on sanonut jo, niin vituttaa armottomasti koeviikko ja se, että pitäisi lukea, vaikka motivaatio sini- ja kosinifunktioiden derivaattoja kohtaan on tässä vaiheessa vuotta melko alhaalla.

Back
Ylös Bottom