Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joululomalla kävin arkipäivänä salilla, ja siellä oli jotain vanhuksia treenaamassa. Yks meni sitten jalkaprässiin äheltämään, ja arvasin ulkonäöstä, ettei täti ollut hetkeen salilla käynyt. Tämä sitten ei tajunnut kääntää prässissä niitä varmistusrautoja pois, vaan nypytti sitä kelkkaa pelkillä pohkeilla ja kenkien kärjillä liikutti sitä muutaman sentin ylös ja alas. Meni jokseenkin pahasti omat sarjat pieleen :D

Entä jos se treenaskin vaan pohkeita?
Sitähän ei voi tietää, mutta voin taata, että tämä täti ei pohkeita ainakaan tietoisesti yrittänyt treenata :D Lähinnä ilmeestä ja puhinasta saattoi päätellä että "Kyllä nämä nykyajan kuntosalilaitteet on monimutkaisia käyttää".

Indica on päässy selvästi ottamaan kunnolla leivän syrjästä kii.

Itselle tarjottiin täksi illaksi telkkarin katsomista 20€:n tuntipalkalla. Ei vois vähempää kiinnostaa.

Noh perkele, sainpaha sentää tehä tunteja kunnolla, ja työkin oli aivan älyttömän raskaiden lankkujen siirtoa sahalta helvetin korkean kasan päälle, kevyimmät jäiset ja märät lankut varmaa 50 kiloa, ja raskaimmat oli 7m pitkiä, 7tuumaa paksuja ja 5 tuumaa leveitä tukkeja. Ihan sellaset vähän tavallisemmankokoset 5tuumaa kertaa 5 tuumaa ja 9m pituutta noin, on ihan tarpeeksi raskaita siirrettäviä.

Onneksi sentää paljo tuli pikkuse pienempää, mutta tahti oli koko päivän niin kova, että juoksuaskelin piti liikkua pinolta sahalle ja sahalta pinolle, lankkua nimittäi tuli nii maa vitusti, eikä sitä tahtonu ehtiä pinoamaa siinä samalla. JA ne tosiaa jäisinä, märkinä, ja suolta tuotuina tiheinä mäntyinä oli iha vitun painavia kaikki, ja nyt on käsivarret helvetin turvoksissa ja mustelmilla, ja päivän aikana on kulunu varmaa lähemmäks 5000 kaloria.

Kauhea hiki koko ajan, kylmä viima, liukas kenttä, kovaa metelöivä 15m pitkäpöytänen vitun iso sirkkeli, ja yli 100 tukkia sahattu, ja siirsin yli 100 tukin tuottamat lankut ja tavalliset laudat pinoihin koon mukaan, ja kokoajan piti puoliksi juosta. Tiputin sellasen reunapintapalan polven sivulle, ja polvi on kipeä, kauhean flunssanen olo, iha helvetin kiireinen tahti ja kaikenkaikkiaa aikasin alkanu ja myöhää loppunu 12 tuntinen työpäivä, pääsiäismaanantai, ja 10e tunti;)

Oisi ollu iha kivaaki jopa, jossei ois ollu flunssa ja korvatulehdus.
e: nii ja tosiaa kuntoilun puolesta mä enemmin ton otanki, ja opiskelumotivaation herättelyn. Ei nimittäi pitkällä tähtäimellä jaksaisi painaa tollasta työtä 12 tunnin päiviä säännöllisesti.

Turha tosta on mun mielestä liiemin kuittailla Indicalle, ite ainakin nostan hattua et kaveri jaksaa tollai duunia painaa. Nykyään monelta tulee paskat housuun jos pyydetään vähänkin raskaampaa duunia tekemään. Ja kyllä, tiedän ettei 10e tunti ole paljoa, edes pimeenä, mutta kotiapäin kuitenkin...

Noh perkele, sainpaha sentää tehä tunteja kunnolla, ja työkin oli aivan älyttömän raskaiden lankkujen siirtoa sahalta helvetin korkean kasan päälle, kevyimmät jäiset ja märät lankut varmaa 50 kiloa, ja raskaimmat oli 7m pitkiä, 7tuumaa paksuja ja 5 tuumaa leveitä tukkeja. Ihan sellaset vähän tavallisemmankokoset 5tuumaa kertaa 5 tuumaa ja 9m pituutta noin, on ihan tarpeeksi raskaita siirrettäviä.QUOTE]

:thumbs: jos pituudet lankuissa tosiaan oli 7m-9m. Täytyy myöntää, vaikka osan elämästäni olen viettänyt juuri juosten sahanpurun seassa, niin samantien päihitit koko perheeni noilla määrillä, mikäli olit yksin vastaanottamassa. :rock:

Mitä perkelettä?!

Jos mulle maksaisi joku jostain hommasta 10 euroa per tunti hyppisin tasan tarkkaan riemusta :eek:

Terv. Mahdollisen tulevan kesätyön tuntipalkka 7,31€

Mitä perkelettä?!

Jos mulle maksaisi joku jostain hommasta 10 euroa per tunti hyppisin tasan tarkkaan riemusta :eek:

Työsi ei varmaan tule olemaan noin raskasta ja pyhäpäivinä.

Ei siinä mitään. Itekkin tullut roudattua yhessä hallissa katsomopenkkirivejä ympäriinsä 7,3 €:n tuntipalkalla. Tarkempi työnkuva ei ollut vielä tiedossa töihin mennessä. Vaatteet oli litimärät sen jokusen tunnin jälkeen.

Turha tosta on mun mielestä liiemin kuittailla Indicalle, ite ainakin nostan hattua et kaveri jaksaa tollai duunia painaa. Nykyään monelta tulee paskat housuun jos pyydetään vähänkin raskaampaa duunia tekemään. Ja kyllä, tiedän ettei 10e tunti ole paljoa, edes pimeenä, mutta kotiapäin kuitenkin...

Propsit tuosta duunista, ei siinä mitään mutta hilpeyttä aiheutti vain tuo silmänisku palkan perässä.

Ei tuo 10€/h mitenkään leveilyä aiheuttava tuntipalkka luulis olevan edes arkipäivänä.

Pakko nyt jonnekin kirjottaa ja laskea paskaa ulos. Ensinnäkin särkee päätä, ja ihan vaan pelkästään liiasta asioiden kelaamisesta. Kun on tarpeeksi pitkään vituttanut, niin siitä loppupeleissä tulee sellainen turruttava olotila joka alkaa syödä miestä sisältäpäin. Sitten vituttaa lisää, ja tietysti taas kelaa lisää... ...mukava noidankehä.

Asiaa ei tietystikään auta yhtään tässä jokusen vuoden kestostressi. Melkeen järestään asia yksi toisensa jälkeen mennyt reisille duunia, koulutusta, ihmissuhteita ja asumista myöten. Se vielä puuttuis ettei olis sisävessaa tai ei tulis juoksevaa vettä, tai että joku kusisi aamumuroihin. Näin se painovoiman laki toimii, alas tullaan että kopsahtaa...

Ja sitten viimesenä niittinä joku kummallinen kuumetauti mikä riivannut jo jonkun aikaa ja estänyt treenaamisen. Maha kasvaa uskomatonta vauhtia, pakko reenata, muuten ei kestä kuosissa. Lisäksi touhu on mulle aivan tolkuton henkireikä henkiselläkin puolella. Lievää hajoomista ilmassa. Ja nyt vielä kaiken lisäksi väsyttää. Väsyttää ihan perkeleesti koko ajan kun ei pääse tekemään mitään.

Taidan mennä tutimaan, jos huomenna olisi parempi päivä. Anteeksi, tuli aika synkän puoleinen tilitys, mutta nyt ei vaan ilosempaan kykene! :itku: Huolitaan nätti punttimimmi silittämään otsalohkoa...

Huomioisin kuitenkin pääsiäismaanantain.
Päivä se on siinä missä muutkin. Mullakin oli 12h (t)yövuoro ilman lisiä. Tosin työnkuvaa ei voi verrata tuollaseen. Indicalle propsit täältäkin.

On kyllä äärimmäisen vittumaista tehdä pienessä flunssassa yhtään mitään. Niveliä särkee, väsyttää ihan vitusti, tuntuu että pumppu pysähtyy... Lisäksi tuollanen 12h vuoro on raskas vaikka ois terve tai vaikka työ olisi pelkkää istumista koneella. Voin vaan kuvitella vitutuksen määrän.

Jos se kerta pohkeilla sitä kelkkaa liikutti niin kai se nyt on tietoinen millä lihaksella se duunia teki? Kyllä niitä pohkeita olen muidenkin nähnyt treenanneen prässissä.

Mitä perkelettä?!

Haaaaa, samalla alalla ollaa, nimim. munkin pääduunin tuntipalkka on 7,31e;)

Kannattaa olla kaupassa töissä..;)

Ja itseasiassa ku rehellisii ollaa, ni alunperin mun piti olla torstai viiva maanantai kokoajan 8h-13h töitä, nyt oli sunnuntai vapaata, mutta torstai ol 8h pääduunia, pitkäperjantai oli nimesämukasesti iha vitun pitkä perjantai, 13h tota lankkuduunia, lauantai iha vitunkiireinen pääduunipäivä 8h, ja sunnuntai tulki sitte f1-kisoiksi ja 12h pääsykokeisiilukemisiksi, tänää oli sitte 12h taas tota sivuduunia, ja tunnin sen perää jaksoin vielä markkinointiaki lukea, vaikka olenki aika väsyny, ja huomenna lintsaan, ja luen koko päivän tavotteena 12h pääsykokeisii, ja samalla tavotteella mennää pl pe ja la, koko loppuviikko. Duunikiireitten takia tarkotus on lukea sillon vaatimattomat 5h, koska oon huomannu, että jos on 8h töissä, ei jaksa lukea kyllä paljoa 5-6tuntia pitempään tehokkaasti.

Mutta ilman mitään töitä ei olisi varaa mennä valmennuskurssille, ja jos alottaisi kesätyöt kesällä, jäisi lukemiset juuri silloin tärkeänä aikana ennen koetta nolliin, nyt töistä joustetaan mun kurssit ja mun pääsykokeisii varten, ja sen jälkee saa tehä Piitkääää päivää..

e: toivottavasti ei ny tulisi se flunssa kunnolla, nyt koko ajan huonontunu vaa olo, ja tällähetkellä on aika suoraasanottuna ihan hirveä olo. Terveenä tota tekisi vaikka 15 tuntia kerrallaan 7päivää viikossa, jos saisi, ol vaa tälläne kertaluontonen tilaisuus, ei siinä muute mitää vikaa oo imo. Onpaha ainaki mahollisuus ku on ajoissa ollu töitten hankkimisessa panostaa oikein viimisenpäälle kunnolla sinne kauppiksee pääsyyn.. Joka tapauksessa nykyset koulut lopetan, ja alan vaikka siivoojaksi tai rekkakuskiksi, jos ei nyt kauppiksee pääse joko nyt, tai väyläopintojen tai sanotaa vuotee 2010 mennessä mitenkään. Nykysee ei kyllä oo kiinnostusta yhtää. ja tosiaa hieman huumorilla ton hymiön heitin 10e tuntiin, senverta raskasta työtä oli, että joku 25e oisi ollu aika reilu ja kohtuulliin palkkaus.

Salikomediaa tai -vitutusta aiheuttaa meidän salilla yksi ihan treenanneen näköinen kaveri. Vaikka salilla onkin "nostolava" tyylinen koroke niin huvitteneisuutta ja vitutusta aiheuttaa kun tämä kaveri tekee maastavetoa. Painoa on kaverin kokoon ja voimiin nähde melko vähän mutta silti joka kerta ~15 toiston sarjaa tehdessä ja joka toiston saatua yläasentoon tämä kaveri pudottaa/lyö painot lattiaan. Salilla äänet ja painojen kolistelut eivät minua häiritse mutta tahallinen meluaminen pistää vituttamaan. Tuon maastavedon painojen kolistelunkin ymmärrän silloin kun kyseessä on nostajaan suhteutettuna jo kovahkot painot mutta koska tämä kaveri tekee pitkää sarjaa muuten puhtaasti (kielii siitä että maksimipainot eivät ole lähelläkään) niin tuo painojen pudottelu on turhaa.

Nyt pakkiksen mukaisesti joku tulee selittämään jotain erikoistekniikoista tai siitä, että kaveri harjoittaa vain maastavedon nostovaihetta. Ymmärrän tämänkin mutta tässä tilanteessa painot ovat todella pienet ja sarjat melko pitkiä joten hallittu lasku ei mielestäni ole pois suljettu vaihtoehto. Ottaen vielä huomioon, että kertaakaan en ole tämä kys. kaverin nähnyt harjoittavan tuota laskuvaihetta olenkaan.

Nyt pakkiksen mukaisesti joku tulee selittämään jotain erikoistekniikoista tai siitä, että kaveri harjoittaa vain maastavedon nostovaihetta.
Tai sitten kyse on yksinkertaisesti selkävaivoista. Kevyillä painoilla nosto tekee hyvää selälle, mutta lasku on myrkkyä.

Eka joku nyysii mun kengät pukkarist ja joudun kävelee sisäkengis himaa. Sit oon kampis ja otan ton 102T bussin joka menee lauttasaaren läpi jonnekki espooseen. Nii tietenki toi kuski (ryssä + nainen) kääntyy länsiväylälle eikä meekkää lauttasaareen. Sanottii vielä et se kääntyis takasipäi seuraavasta rampista mut se kieltäyty siit ja väitti et se ajo iha oikein. Oli sit kivaa kävellä espoost himaa lauttasaareen jalat jo valmiiks paskana treenin jälkee. :curs:

Back
Ylös Bottom