Mitä perkelettä?!
Jos mulle maksaisi joku jostain hommasta 10 euroa per tunti hyppisin tasan tarkkaan riemusta
Terv. Mahdollisen tulevan kesätyön tuntipalkka 7,31€
Haaaaa, samalla alalla ollaa, nimim. munkin pääduunin tuntipalkka on 7,31e;)
Kannattaa olla kaupassa töissä..;)
Ja itseasiassa ku rehellisii ollaa, ni alunperin mun piti olla torstai viiva maanantai kokoajan 8h-13h töitä, nyt oli sunnuntai vapaata, mutta torstai ol 8h pääduunia, pitkäperjantai oli nimesämukasesti iha vitun pitkä perjantai, 13h tota lankkuduunia, lauantai iha vitunkiireinen pääduunipäivä 8h, ja sunnuntai tulki sitte f1-kisoiksi ja 12h pääsykokeisiilukemisiksi, tänää oli sitte 12h taas tota sivuduunia, ja tunnin sen perää jaksoin vielä markkinointiaki lukea, vaikka olenki aika väsyny, ja huomenna lintsaan, ja luen koko päivän tavotteena 12h pääsykokeisii, ja samalla tavotteella mennää pl pe ja la, koko loppuviikko. Duunikiireitten takia tarkotus on lukea sillon vaatimattomat 5h, koska oon huomannu, että jos on 8h töissä, ei jaksa lukea kyllä paljoa 5-6tuntia pitempään tehokkaasti.
Mutta ilman mitään töitä ei olisi varaa mennä valmennuskurssille, ja jos alottaisi kesätyöt kesällä, jäisi lukemiset juuri silloin tärkeänä aikana ennen koetta nolliin, nyt töistä joustetaan mun kurssit ja mun pääsykokeisii varten, ja sen jälkee saa tehä Piitkääää päivää..
e: toivottavasti ei ny tulisi se flunssa kunnolla, nyt koko ajan huonontunu vaa olo, ja tällähetkellä on aika suoraasanottuna ihan hirveä olo. Terveenä tota tekisi vaikka 15 tuntia kerrallaan 7päivää viikossa, jos saisi, ol vaa tälläne kertaluontonen tilaisuus, ei siinä muute mitää vikaa oo imo. Onpaha ainaki mahollisuus ku on ajoissa ollu töitten hankkimisessa panostaa oikein viimisenpäälle kunnolla sinne kauppiksee pääsyyn.. Joka tapauksessa nykyset koulut lopetan, ja alan vaikka siivoojaksi tai rekkakuskiksi, jos ei nyt kauppiksee pääse joko nyt, tai väyläopintojen tai sanotaa vuotee 2010 mennessä mitenkään. Nykysee ei kyllä oo kiinnostusta yhtää. ja tosiaa hieman huumorilla ton hymiön heitin 10e tuntiin, senverta raskasta työtä oli, että joku 25e oisi ollu aika reilu ja kohtuulliin palkkaus.