Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama vika täällä:(Nyppii jonnin verran, kun en enää jaksa tehdä mitään, mitä ei ole pakko tehdä. En jaksa ostaa uusia vaatteita, vaikka vanhat lahoaa päälle. En jaksa mennä leffaan kyttäämään kiinnostavimpiakaan elokuvia. En jaksa käydä keikoilla, vaikka hyvät bändit tulis esiintymään suunnilleen kotiovelle (Raised Fist soittaa keskiviikkona Lutakossa, eikä mulla ole sinne lippua). En jaksa nähdä kavereita ja keksiä jotain sanottavaa. En jaksa hankkiutua mihinkään, missä olis mahdollisuus tavata uusia ihmisiä. Nämä kaikki ja monet muut jutut on siis semmoisia, joita periaatteessa haluaisin tehdä, mutta jollain matematiikalla olen päätynyt loppulukemaan, jonka mukaan vaivannäkö ei kannata.
voi vittu. jaksamista
Hang in there buddy :(
No niin. Kaveri soitti ja sanoi, et olis kannattanu olla lauantaina mukana illanvietossa....joku muija oli tullu sanomaan "mua panettaa niin vitusti", ja siitä se homma sitten lähti.
Jaahas, joku vielä muistaa mun vanhan signaturen. :DEli neitsyenä jatkat edelleen?
Ja tummaks niitä en nyt ees enää saa, ku ei voi näin vaaleet värjää tummaks
^^ voipi tulla vihree tukka....:D ellei sit tykkää sellasesta...