Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Olisin eilen saanut hellyyttä, ymmärrystä ja sääliä. Mutta enhän minä tajunnut, kotiin vaan yksin potemaan elämän turhuutta :D

kohta alkaa olla se aika että pääsee nukkumaan, rytmi napsahtaa suoraan sopivaksi, illalla sitten taas töihin. muutama lonkero vielä... :kuola:

Nyppii jonnin verran, kun en enää jaksa tehdä mitään, mitä ei ole pakko tehdä. En jaksa ostaa uusia vaatteita, vaikka vanhat lahoaa päälle. En jaksa mennä leffaan kyttäämään kiinnostavimpiakaan elokuvia. En jaksa käydä keikoilla, vaikka hyvät bändit tulis esiintymään suunnilleen kotiovelle (Raised Fist soittaa keskiviikkona Lutakossa, eikä mulla ole sinne lippua). En jaksa nähdä kavereita ja keksiä jotain sanottavaa. En jaksa hankkiutua mihinkään, missä olis mahdollisuus tavata uusia ihmisiä. Nämä kaikki ja monet muut jutut on siis semmoisia, joita periaatteessa haluaisin tehdä, mutta jollain matematiikalla olen päätynyt loppulukemaan, jonka mukaan vaivannäkö ei kannata.
Sama vika täällä:(

No niin. Kaveri soitti ja sanoi, et olis kannattanu olla lauantaina mukana illanvietossa....joku muija oli tullu sanomaan "mua panettaa niin vitusti", ja siitä se homma sitten lähti.

No niin kissa sairastui(alle vuoden ikäinen)eläinlääkäriin mennään.
Oksentelee ja on vetämätön olo.Aina pyhäpäivänä kun kaikki paikat
on kiinni.

Eli neitsyenä jatkat edelleen?
Jaahas, joku vielä muistaa mun vanhan signaturen. :D
Ei sitä Sniffaria niin tosissaan kannata ottaa, mistä lie keksinyt ne jutut? ;)

Asiaan. Äsken meinasi Suomen kehareiden lukumäärä laskea yhdellä, kun keski-iän reippaasti ylittäneet (iso?)vanhemmat ja pompo-poika oikaisivat taloyhtiön parkkipaikan kautta kadulle juuri kun olin tulossa autolla parkkipaikan ramppia ylös. Ei muuta, mutta tää kempo päättää juosta ramppia pitkin kadulle, jolloinka ellen olis lyöny liinoja pohjaan, guuguugaagaa olisi nyt paremmassa huostassa.

Poikaa en syytä, kusipää-huoltajien vika...

Mun hiukset. Äiti vaalens ne väärin ja loppu tuloksen voi varmasti arvaa... Noh 2viikkoo ollaa sit urpon näkösii ja ootetaa et voi värjää hiukset. Ja tummaks niitä en nyt ees enää saa, ku ei voi näin vaaleet värjää tummaks :( ARGH!!

Tänään takasin inttiin, 10 päivän lomilta... Kerkesin kotiutuu jo täysin, mut tj on vielä 102 :(
Oon jo pitkän aikaa hajoillu muutenkin armeijaan, haluun vaan poes sieltä! Johtajakausi ei oo mitään suklaata :(

^^ voipi tulla vihree tukka....:D ellei sit tykkää sellasesta...

Juuh siis pakkauksen ohjeissa oli että 2 viikkoo ei saa värjää ja ku on nii vaalee ni tumman kanssa voi reagoida jotenki... Eli en ota riskiä :D Täytyy ettii joku hyvä vaaleen ruskee ja koittaa elää luolissa seuraavat viikot. Nyt jo alan huumorilla ottaa nää hiukset :D Ja siis mullehan tehtii juurikin värin poisto, eikä blondausta... tai siis niin piti olla.

Sen 2 viikkoa tajuan, mutta kun hiukset ovat rauhoittuneet niin en kyllä tajua miksei voisi värjätä ihan millä vaan. Itsellekin on tehty värinpoisto (mustasta tukasta), ja sen pari viikkoa oli kyllä todella kuvottavan värinen. En kyllä miettinyt sen jälkeen että montako astetta menee tummemmaksi kun värjäsin. Ehkä se sitten voi reagoida vielä jälkeenkin, vaikken itse ole koskaan nähnytkään; tosin siinä värinpoistossa nimen omaan on kai ideana että sen jälkeen värjätään oikeasti tukka; ts. vaikka haluaisi blondiksi niin ensin poisto ja sitten vaalea väri.

Mutta joo, en kehota kokeilemaan mitään.

Salillani käy treenaamassa silloin tällöin mies n. 40v joka on ammatiltaan pappi. Pappi tykkää kuunnella jeesus löpinöitä radiosta ja sun muuta hengellistämusiikkia samalla kun polkee kuntopyörää tai tekee ihme kenguru hyppy liikkeitä:curs: Saavuttuani salille tajuan että treenistäni ei tule vittuakaan jos kuuntelen tätä paskaa. Joten vaihdan radio rockille. Rauta lähtee liikkumaan ihan eritavalla.. Pappi tajuaa hengellisenmusiikin vaihtuvan rock kanavalle jossa lauletaan kaikkea syntistä saatananpalvonta musiikkia ja rientää vaihtamaan sen takas jesse poppiin. Kesken kyykyn systemin biisi loppuu ja rupeaa kuulumuaan "jeesus sitä.. jeesus tätä.." VITTUU.. Haen repusta metallicaa ja pistän täysille ja murjaisen pahasti pappia:evil: ja takas kyykkäämään. Ei vaihtanut enään...:lol2:

Pari vanhempaa naista kiittää musiikin vaihdosta..
Joudun varmaan helvettii...:rock:
Mut ennen sitä pari mavee vielä:D

Korva kipeänä, nuha, kurkku pipinä, vähän lämpöä, yskä, ja mä jouduin tänää aika raskasta fyysistä työtä tekemään ihan palkalla 12 tuntia. Varmasti huomenna oon aivan todella helvetin kipeä, jos yhtää vanhat merkit paikkasa pitää, ja toivottavast ei ny tuu sydänlihastulehdus tai keuhkokuume, flunssassa ja pienessä kuumeessa ku joutuu suhteellisen raskasta fyysistä työtä tekemään 12 tuntia, ei se välttis oo kovin hyväksi..

mutta sainpaha 10e tunti kätee;)

Back
Ylös Bottom