Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun olen pässi :dance:

Astuin torstaina onnelassa hajonneeseen lasiin, joka meni pohjasta läpi ja luultavasti luuhun asti. Nyt sitten jalka ei kestä kävelyä ja puntille pääsykin tekee jo tuskaa. :curs:

Alko on kiinni! Siis mitä vittua?! Normaali lauantai, mutta nää valtion vitun laiskat paskat "työntekijät" ei jaksa laahautua näyttämään sitä norsunvitunomaista naamaansa sinne kassalle että sais pullon kotia! En olis viinaa halunnukkaa! VITTU! Meni kaikki päivän fiilikset kun oli sovittu että tänää kilistellää porukalla pulloa miinalautan ohjaamossa (;)), nyt on sitte kuus litraa jotain vitun appelsiinimehua eikä mitään mihin jatkaa sitä! VITTU!

Viime viikon flunsassa, tämän oksennustaudissa + kuumeessa. Reeneistä luonnollisesti on saanut vaan haaveilla. Exä lähtee siskon kanssa viihteelle, exä ei halua minua kuskiksi..taidan käydä sitten paikallisessa ottamassa olutta saatana.:kippis1:

Tampereella pyöri pari vuotta sitten kaveri salilla, joka sai ennen pitkää nimekseen sensei. Kaveri oli aika vekkuli mieheks, kun itse oli pitkä laiheliini, mutta kyllä se tuntui kaikesta kaiken tietävän. Etenkin salitouhuihin liittyen.

Tulipa siitä todella suosittu, kun yleensä seisoi hiljaa nurkassa kunnes sopiva "uhri" tuli paikalle. Uhrina toimi kuka vain salilla kävijä, jopa isoimmat jermut ja voimannostajat. Niille se sitten alkoi haastelemaan kuinka he treenasivat väärin ja kuinka niiden pitäisi treenata. Muutamassa viikossa porukka oli melko hiilenä sen molotukseen.

Yksi kaveri sitten viimein vähän avautui sille ja samana iltana treenien jälkeen tuli tämä sensei uhkailemaan turpaanvedolla. Samaan hengen vetoon puhui olevansa jonkinsortin psykologian maisteri sekä personal traineri. Sensei tosin katosi jonkin ajan kuluttua kuvioista, ehkäpä salilla tapahtuneen "henkisen paineen" alaisena.

KooKoo hävis...

Alko on kiinni! Siis mitä vittua?! Normaali lauantai, mutta nää valtion vitun laiskat paskat "työntekijät" ei jaksa laahautua näyttämään sitä norsunvitunomaista naamaansa sinne kassalle että sais pullon kotia! En olis viinaa halunnukkaa! VITTU! Meni kaikki päivän fiilikset kun oli sovittu että tänää kilistellää porukalla pulloa miinalautan ohjaamossa (;)), nyt on sitte kuus litraa jotain vitun appelsiinimehua eikä mitään mihin jatkaa sitä! VITTU!

Sen verran pitäis aina olla kaapissa viunaa, että yhden kuukauden pysyy kännissä, jos sattuu työt loppumaan :) Näin siis yks mun kaveri aina sanoo. Mulla itellä taitaa olla kahdenkin kuukauden annos. Saas nähdä, tuleeko noita koskaan juotua.

Herran jumala noin vihanen kansalainen! vähemmän veroja pitäs maksaa? Meikäläisen äiti on kuitenki alkossa töissä. :D Ei ne sitä tahallaan tee. Se on ihan valtion tasolta kiinni. Eli sinne avautumaan siis. :david:

vituttaa ihan perkeleesti ku meni taas niin ryyppäämiseen tämä pääsiäinen, onneks tänään reenipäivä ja alkais äkkiä.. vittu mikä plösö paska olo, ei mikää krapula tai mitää mut vituttaa ku meni taas näin ku ois voinu vaikka reenatakki vaa.. noh.. ens kerralla taas viisaampi :D ja pari pulloa vissyä niin eiköhän tuo anneta anteeksi :P

Ens viikolla sitte pakko rääkätä itteä entistä enemmä salilla että loppuu tämmöset juoppoilut stna.

Vituttaa kun on niin mitäänsaamaton olo ja keskiviikkona olis historian kirjoitukset, enkä todellakaan ole viellä yhtään lukenut.

Älä tee!

Onhan Sunnuntai. . .

...Ja huomennakin on Sunnuntai, tavallaan.

Edit.
P.S. Mulla on melkein joka päivä ollut Sunnuntai jo 3kk ajan. (Lomautettu)

Nyppii jonnin verran, kun en enää jaksa tehdä mitään, mitä ei ole pakko tehdä. En jaksa ostaa uusia vaatteita, vaikka vanhat lahoaa päälle. En jaksa mennä leffaan kyttäämään kiinnostavimpiakaan elokuvia. En jaksa käydä keikoilla, vaikka hyvät bändit tulis esiintymään suunnilleen kotiovelle (Raised Fist soittaa keskiviikkona Lutakossa, eikä mulla ole sinne lippua). En jaksa nähdä kavereita ja keksiä jotain sanottavaa. En jaksa hankkiutua mihinkään, missä olis mahdollisuus tavata uusia ihmisiä. Nämä kaikki ja monet muut jutut on siis semmoisia, joita periaatteessa haluaisin tehdä, mutta jollain matematiikalla olen päätynyt loppulukemaan, jonka mukaan vaivannäkö ei kannata.

Sen verran pitäis aina olla kaapissa viunaa, että yhden kuukauden pysyy kännissä, jos sattuu työt loppumaan :) Näin siis yks mun kaveri aina sanoo. Mulla itellä taitaa olla kahdenkin kuukauden annos. Saas nähdä, tuleeko noita koskaan juotua.

Tilanne saatiin pelastettua, kun eräällä taholla oli (luojankiitos) viron kuuluisaa tulilientä pari pottua tallessa! :rock: Kyllä se kasikymppinen aina illan takaa. Tällä kertaa tuli todistettua miten yksi sankari sammuu paatin ohjaamoon ja toinen pistää vessan sisustuksen uusiksi. Eli juuri sitä mitä pääsiäinen kaipasi! :) Nyt vaan vituttaa kohta ovella kolkutteleva krapulakummitus, jota ei yhtään helpota että pitää mädäntyä täällä saatanan armeijassa. TJ 11 ja silti hajottaa...

Vittu saatana.. En oo kohta käyny kahteen kuukauteen puntilla ja alkaa jo vähän vituttaan tää meininki.. tässä odotellaan että puntti aukeis pian vittu saatana..

Back
Ylös Bottom