Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alko on kiinni! Siis mitä vittua?! Normaali lauantai, mutta nää valtion vitun laiskat paskat "työntekijät" ei jaksa laahautua näyttämään sitä norsunvitunomaista naamaansa sinne kassalle että sais pullon kotia! En olis viinaa halunnukkaa! VITTU! Meni kaikki päivän fiilikset kun oli sovittu että tänää kilistellää porukalla pulloa miinalautan ohjaamossa (;)), nyt on sitte kuus litraa jotain vitun appelsiinimehua eikä mitään mihin jatkaa sitä! VITTU!
Näin siis yks mun kaveri aina sanoo. Mulla itellä taitaa olla kahdenkin kuukauden annos. Saas nähdä, tuleeko noita koskaan juotua.Alko on kiinni! Siis mitä vittua?! Normaali lauantai, mutta nää valtion vitun laiskat paskat "työntekijät" ei jaksa laahautua näyttämään sitä norsunvitunomaista naamaansa sinne kassalle että sais pullon kotia! En olis viinaa halunnukkaa! VITTU! Meni kaikki päivän fiilikset kun oli sovittu että tänää kilistellää porukalla pulloa miinalautan ohjaamossa (;)), nyt on sitte kuus litraa jotain vitun appelsiinimehua eikä mitään mihin jatkaa sitä! VITTU!

Sen verran pitäis aina olla kaapissa viunaa, että yhden kuukauden pysyy kännissä, jos sattuu työt loppumaanNäin siis yks mun kaveri aina sanoo. Mulla itellä taitaa olla kahdenkin kuukauden annos. Saas nähdä, tuleeko noita koskaan juotua.
Kyllä se kasikymppinen aina illan takaa. Tällä kertaa tuli todistettua miten yksi sankari sammuu paatin ohjaamoon ja toinen pistää vessan sisustuksen uusiksi. Eli juuri sitä mitä pääsiäinen kaipasi!
Nyt vaan vituttaa kohta ovella kolkutteleva krapulakummitus, jota ei yhtään helpota että pitää mädäntyä täällä saatanan armeijassa. TJ 11 ja silti hajottaa...voi vittu. jaksamistaNoh menipä muijan kanssa viimeyönä poikki, hetki sit haki tavarasa. Voi vittu.
voi vittu. jaksamista