Hmm joo ehkä tuon suuntaista, mutta enemmän tälläisellä ilmeellä vielä :D
[/IMG]
Eli näinkö?
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm joo ehkä tuon suuntaista, mutta enemmän tälläisellä ilmeellä vielä :D
[/IMG]

Mua vituttaa ihan suunnattomasti ihmiset liikenteessä - ne tumpelot sellaiset.
Hiukan kun pyryttää lunta niin ajetaan 100:n alueella max. 80 km/h (tämä tapahtui eilen 8-tiellä). Tänään sama homma, 80:n alueella 60 km/h. Ohikaan ei päässyt kun vastaan tuli koko ajan autoja. Muutenkin jengi menee täysin kipsiin kun on hieman "nomaalista" poikkeava ilma. Tuollaiset ihmiset aiheuttavat IMO niitä suurimpia vaaratilanteita liikenteessä. Prkl.
Yks apina teki hauiskääntöä eilen salilla z-tangolla laskien ala-asennossa käsivarret 90asteen kulmaan. Siihen vielä päälle heijaria :thumbs: .
:thumbs:Tulee joskus tuota tehtyä perushauisliikkeen lisäksi, ilman heijaria tosin.
Nukuin about 2-3 tuntia ja pitäis tänään viedä faijan auto huoltoon sen puolesta. Eikä saatana jaksais millään roikkua jossain päin kaupunkia huollon ajan...Sitä paitsi paikkoja aristaa ja särkee flunssan takia. Voi perkele.
Tohon huimaamiseen liittyen oli mulla aika hassu tilanne tossa viime viikolla. Tein treenin lopuksi selänojennuksia, ja sarjan jälkeen ryhdyin heikentyneessä tajunnan tilassa etsimään juomapulloani. No siinähän se oli seinän vieressä, ja mun ja sen pullon välissä on joku heebo just tullut salille ja ottaa takkia pois päältä. Tää kaveri on selkä muhun päin. No mä kumarrun ottamaan mun juomapulloa siitä sen hepun jalkojen vierestä, niin just samaan aikaan kaveri vetää housut pois jalasta. :wtf:
Olin tosiaan jo muutenkin aika pihalla ton sarjan jäljiltä, mutta tämä tapahtuma aiheutti sen, että varmaan muutaman sekunnin ajan jäädin siinä paikallani. No, otin sitten pullon siitä ja lähdin pukkariin. Ihmettelenpä vain, että miks ei tämäkin kaveri voinut niitä housujaan käydä pukkarissa vaihtamassa. Piti kuitenkin kalsarit jalassa, että ei ihan munasilleen vetänyt :D
Miksi sillä vanhalla autolla olisi huonompi ajaa? Renkaat ratkaisevat aika paljon, kuten Prayerkin sanoi. Ei ne ABS:t ja luistonestot mitään superlaitteita ole, jotka tekevät paskasta kuskistakin huipun. Ja totta kai kelin mukaan ajetaan, mutta rajansa kaikella. Suurempia vaaratilanteita nuo ylihitaasti ajavat aiheuttavat. Sitten kun vielä samaiset henkilöt tunkevat risteyksestä alle ja jäävät rutkuttamaan siihen 40:ä.Kandee myös huomioida et paskal autol on _hieman_ erilaist ajaa tollasel pääkallo kelil ku uuen karheel autol...
Ite ainakii eilen ajoin kelin mukaa enkä nopeusrajotusten. :jahas:
Sain tänään tietää että muija on salaa tiuhakseltaan tekstaillu erään miehen kanssa. Väittää että ovat vain ystäviä. Ihmetyttää vaan että miksi se on pitänyt tehdä salaa ja yhtään viestiä en ole nähnyt niin sisällöstä ei ole tietoa. Vituttaa vaan...