Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mikään ei ole juntimpaa kuin kilpailla kuka kestää koviten löylyä. Siellä kuuluu nauttia mukavasta lämmöstä eikä kärsiä kun iho palaa.

En ymmärrä miksi se olisi jotenkin kunnioitettava ja hieno suoritus jos kestää mahdollisimman kuumaa ja kosteaa ilmaa pitkän aikaa istumalla alasti jossain huoneessa. Tyhmiä ihmisiä nämä suomalaiset.

Mene kysyyn Tampereen Avantouimarien saunaan. Siellä oli 140 astetta ylälauteilla:david:

En ymmärrä miksi se olisi jotenkin kunnioitettava ja hieno suoritus jos kestää mahdollisimman kuumaa ja kosteaa ilmaa pitkän aikaa istumalla alasti jossain huoneessa. Tyhmiä ihmisiä nämä suomalaiset.

Nehän on näitä hienoja suomalaisia lajeja/tapoja :rock:

Suomalainen tekee joka asiasta kilpailun, juurikin saunominen, viinanjuonti ja yleinen hölmöily ovat otollisia omien olympialaisten lajeiksi :D

Mitäs järkeä on kilpailla penkkipunnerruksessa, 50km hiihdossa, piimän juonnissa, eukon kannossa tai munasillaan painissa?

Mitäs järkeä on kilpailla penkkipunnerruksessa, 50km hiihdossa, piimän juonnissa, eukon kannossa tai munasillaan painissa?

Piimän juonnissa? :wtf:
Mä en kestäis sekuntiakaan. :D

Miksi en silloin yläasteella mennyt opiskelemaan venäjää?:( Ei meinaa itseopiskelulla ruveta taipumaan, eikä taipunut saksakaan lukioaikoina vaikka kuinka :whip:

Eräänä päivänä tepastelin lystikkäästi salin pukukoppiin jossa oli ilmeisesti salilta tulleet kaksi kappaletta nuoria heppuja mallia sählynpelaaja.

Sitten kun pääsin sisälle ja aloin kattelee repusta salikamppeita niin toinen samalla kun uudenkarhealla fastin shakerilla sekoitteli jotain alkoi toverilleen kovaan ääneen puhumaan että "JOKO NE MÖMMÖT ON TULLU?"

siihen toinen herroista jotain sopersi hieman vaivautuneena että ei ne vielä.

Herra shakeri jatkoi "ne on hyviä MÖMMÖJÄ, tehokkaita MÖMMÖJÄ"

Sain vähän sellaisen kuvan että poijjat kansanurhokkaat olis tilanneet jotain tribuja tms ja sitten piti kovaan ääneen lesoilla että varmasti kuulen kun siinä vieressä pyörin :D

Ja äänensävystä kyllä huomasi että eivät vaan keskenään puhu jostain protskujauhoista :rolleyes:

ja tänään oli joku vanhempi miekkonen tekemässä reidenojennuksia laitteessa, no ei siinä sinällään mitään mutta oli sellainen batmanin jokerin virnistys ja tuijotti koko ajan minua kun tein vastapäätä ylätaljaa :D meinasi pokka petää kun yks jokerina tuijottaa ja virnistää siellä :P

vittu! heitin motukalla turvat-> jalkatappi pohkeeseen pystyyn.. :curs: käyn vetään näitten teitten omistajaa turpaan ku ei oo elämänsä aikana mitään tehny kysesten teiden hyväks ja silti sille niitten kunnossapidosta joudutaan maksaan! ei muruakaan hiekkaa ja puoli metriä peilikirkkaan jään päällä lunta.. paljonko saa sakkoo nenän murtamisesta? :evil:

Meinaat siis..?
3444.jpg
:david:

Oi että mulla nyt on niin "vaikeeta". Mulla on mahtava työpaikka, niin mielenkiintoinen, upea ja hieno :-D mutta se on määräaikainen paikka, lähdettävä on jossain vaiheessa. Nyt sain ihan hyvän tarjouksen, ja sanoin että voin aloittaa... mutta enpäs raaskikaan vielä! Mikä mua vaivaa, koitella kepillä jäätä ja päättää että enpäs vielä taidakaan mennä!
Toisaalta voisin mennä heti, toisaalta voisin vielä hetken odotella jospa vaikka saisin vielä paremman työtarjouksen jostain hakemastani paikasta! Niiden hakemisajat eivät ole vielä edes ohi, en edes tiedä millaisia palkkoja voisi olla tarjolla, tai millaisia mahtavia haasteita!

Jos nyt menen ja aloitan tuolla uudessa paikassa, eikä työsopimuksessa ole mainintaa koeajasta, ja minä sitten vaadin koeajan olevan ja mainittavan työsopimuksessa (jotta pääsen livohkaan mikäli parempi tarjous ponnahtaa tietooni), millaisen luottamuksen sitten herätän työnantajaa kohtaan... aiaiai. Kauhea pelko on, että jos nyt valitsen väärän työpaikan, niin ura lähtee kasvamaan väärään suuntaan. Ei kai se niinkään ole.
En mä nyt vaan osaa päättää. Yksi toinen paikka on korvamerkitty minulle, ja siellä olisi parempi palkkakin ja hienompi titteli jajaja, mutta ei se ole 100% varma kuitenkaan. Jos joku hirveän kokenut konkari pyrkii samaan paikkaan ja tulee toimeen sen yksikön päällikön kanssa vielä paremmin kuin minä! Höh.
Mä voisin jatkaa jaarittelua kirjan verran että taidanpa lopettaa nyt tänne länkyttämisen ja soitan vaikka äidille.

Ei ku soita sinne toisen paikan työnantajalle.

Itellä oli tän nykyisen duunin kanssa tilanne auki, ja tulikin sitten tarjous toisesta duunista. Soitin nyk. paikkaan ja sanoin, että ottakee tai jättäkee ja ottihan nuo sitten :D

Ei ku soita sinne toisen paikan työnantajalle.

Itellä oli tän nykyisen duunin kanssa tilanne auki, ja tulikin sitten tarjous toisesta duunista. Soitin nyk. paikkaan ja sanoin, että ottakee tai jättäkee ja ottihan nuo sitten :D

Juu, soitettu on! Paikka on eräässä ministeriössä, pakko niiden on kaikkien hakijoiden hakemukset ottaa vastaan ennenkun tekevät päätöksensä. Siksi vähän hermostuttaa jättää ottamatta jotain muuta paikkaa vastaan luottaen siihen, että varmana saa sen paikan josta ollaan jo juteltu - on mahdollista että joku kokeneempi tulee, olenhan mä aika nuori... mutta on alan erikoisosaamista, mitä monella ei ole.
Kaikki neuvo otetaan vastaan ja toi oli ihan hyvä työtäys, kiitos, mä soitan sille paikalle jossa työt alkaisi juuri ja sanon että enpäs tulekaan sinne. Vähän kyllä nolottaa soittaa tuollainen puhelu, kun kerran ollaan jo palkatkin neuvoteltu ja tykkäsin siitä neuvotellusta summastakin ihan. Mutta joo, kai se työelämä joskus on tällaista.

Back
Ylös Bottom