Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hmm joo ehkä tuon suuntaista, mutta enemmän tälläisellä ilmeellä vielä :D
[/IMG]

Eli näinkö?

attachment.php

Viimeksi muokattu:
Onko muuten muille sattunut sellaista että rehkimisen myötä alkanut vähän päässä heittää ja sitten tullut yllättävä tilanne jossa jutellut vieraalle ihmiselle salilla ja hieman sekavassa olotilassa sopertanut jotain kummaa?

Itselle ainakin :D viime viikolla tien jalkaprässiä vähän liian innoissaan ja sit heitti päässä ja huippasi, sain sitten päähän että menenpäs tekemään alataljaa siihen ristikkäistaljasysteemiin. Noh siinä sitten jokin neitokainen teki ylätaljaa ja piti taukoa sarjan välillä, siihen sit törmäilin ihmettelemään, tuijotin vähän aikaa sitä alataljaa ja taisin väsyksissä sanoa että "saanko vetää välissä?" :rolleyes:

Vähän tuntui neitiä hymyilyttävän ja sanoi jotain että "no jos nyt tämän kerran, tiesitkö että tuolla on toinenkin toisella puolella salia", kun siellä on joku härveli missä voi tehdä ylä&alataljaa.

Noh samalla hetkellä tajusin että miksi hitossa en vaan ota sitä alataljan kahvaa ja mene siihen ristitaljatelineen toiselle puolelle tekemään :D

vielä jotain höpötin että "oho, otankin tästä tän kahvan vaan" ja huomasin sitten että toisella puolella ei ollu edes lukkolenkkiä ja hoipertelin sit pitkin salia kahva kourassa ettii siihen lukkoa :rolleyes:

Jotenkin vähän nolo tilanne kun menee palloilemaan turhaan ja tajuaa vielä mongertavansa muinaisnorjaa kun ei kieli toimi ja samalla hoksaa että voi tehdä toisellakin puolella :lol2:

Vittu mä vihaan mun duunia, saatana. Tän hetkisessä paikassa on kaikki käytännöllisesti katsottuna pitkin vittua, lisäksi meitä kidutetaan kaiken maailman kilinvittu-infoilla, joiden informaatioarvo on se että meidän yksikkö on tuottamaton ja me kaikki työntekijät ollaan paskoja. No vittu, sulkekaa sitten tää pulju! Lisäksi...alkaa niin saatanasti sattua korviin tuo "toinen kotimainen kieli", joka käytännössä tarkoittaa suomi-ruotsi-englanti -sekakieltä. Vittu yeah! Tähän tyyliin: "Kan du hakea den där waterbottle åt mulle?" Saatanan vittu, kun syö ihmistä! Uusi paikka haussa, siitä pitäis tällä viikolla kuulla. Argh.

Tohon huimaamiseen liittyen oli mulla aika hassu tilanne tossa viime viikolla. Tein treenin lopuksi selänojennuksia, ja sarjan jälkeen ryhdyin heikentyneessä tajunnan tilassa etsimään juomapulloani. No siinähän se oli seinän vieressä, ja mun ja sen pullon välissä on joku heebo just tullut salille ja ottaa takkia pois päältä. Tää kaveri on selkä muhun päin. No mä kumarrun ottamaan mun juomapulloa siitä sen hepun jalkojen vierestä, niin just samaan aikaan kaveri vetää housut pois jalasta. :wtf:
Olin tosiaan jo muutenkin aika pihalla ton sarjan jäljiltä, mutta tämä tapahtuma aiheutti sen, että varmaan muutaman sekunnin ajan jäädin siinä paikallani. No, otin sitten pullon siitä ja lähdin pukkariin. Ihmettelenpä vain, että miks ei tämäkin kaveri voinut niitä housujaan käydä pukkarissa vaihtamassa. Piti kuitenkin kalsarit jalassa, että ei ihan munasilleen vetänyt :D

Nukuin about 2-3 tuntia ja pitäis tänään viedä faijan auto huoltoon sen puolesta. Eikä saatana jaksais millään roikkua jossain päin kaupunkia huollon ajan...Sitä paitsi paikkoja aristaa ja särkee flunssan takia. Voi perkele.

Mua vituttaa ihan suunnattomasti ihmiset liikenteessä - ne tumpelot sellaiset.

Hiukan kun pyryttää lunta niin ajetaan 100:n alueella max. 80 km/h (tämä tapahtui eilen 8-tiellä). Tänään sama homma, 80:n alueella 60 km/h. Ohikaan ei päässyt kun vastaan tuli koko ajan autoja. Muutenkin jengi menee täysin kipsiin kun on hieman "nomaalista" poikkeava ilma. Tuollaiset ihmiset aiheuttavat IMO niitä suurimpia vaaratilanteita liikenteessä. Prkl.

Yks apina teki hauiskääntöä eilen salilla z-tangolla laskien ala-asennossa käsivarret 90asteen kulmaan. Siihen vielä päälle heijaria :thumbs: .

Mua vituttaa ihan suunnattomasti ihmiset liikenteessä - ne tumpelot sellaiset.

Hiukan kun pyryttää lunta niin ajetaan 100:n alueella max. 80 km/h (tämä tapahtui eilen 8-tiellä). Tänään sama homma, 80:n alueella 60 km/h. Ohikaan ei päässyt kun vastaan tuli koko ajan autoja. Muutenkin jengi menee täysin kipsiin kun on hieman "nomaalista" poikkeava ilma. Tuollaiset ihmiset aiheuttavat IMO niitä suurimpia vaaratilanteita liikenteessä. Prkl.

Kandee myös huomioida et paskal autol on _hieman_ erilaist ajaa tollasel pääkallo kelil ku uuen karheel autol...
Ite ainakii eilen ajoin kelin mukaa enkä nopeusrajotusten. :jahas:

Yks apina teki hauiskääntöä eilen salilla z-tangolla laskien ala-asennossa käsivarret 90asteen kulmaan. Siihen vielä päälle heijaria :thumbs: .

Tulee joskus tuota tehtyä perushauisliikkeen lisäksi, ilman heijaria tosin.

Sain tänään tietää että muija on salaa tiuhakseltaan tekstaillu erään miehen kanssa. Väittää että ovat vain ystäviä. Ihmetyttää vaan että miksi se on pitänyt tehdä salaa ja yhtään viestiä en ole nähnyt niin sisällöstä ei ole tietoa. Vituttaa vaan...

Nukuin about 2-3 tuntia ja pitäis tänään viedä faijan auto huoltoon sen puolesta. Eikä saatana jaksais millään roikkua jossain päin kaupunkia huollon ajan...Sitä paitsi paikkoja aristaa ja särkee flunssan takia. Voi perkele.

Mun piti viedä tänään faijan kiesi jälkitarkastukseen, mutta siellähän oli noin 4 tunnin jonot, kun oli porukaa kipeenä.
Sanoi, että ottavat noita uusintoja välissä, mutta en uskaltanut ottaa riskiä, kun kahdelta on työturvallisuuskorttiluennot.
Kerran odotin samalla konttorilla 2,5 tuntia, vaikka piti olla puolen tunnin jono.

Enpä enää taida siellä käydä. :curs:

Tohon huimaamiseen liittyen oli mulla aika hassu tilanne tossa viime viikolla. Tein treenin lopuksi selänojennuksia, ja sarjan jälkeen ryhdyin heikentyneessä tajunnan tilassa etsimään juomapulloani. No siinähän se oli seinän vieressä, ja mun ja sen pullon välissä on joku heebo just tullut salille ja ottaa takkia pois päältä. Tää kaveri on selkä muhun päin. No mä kumarrun ottamaan mun juomapulloa siitä sen hepun jalkojen vierestä, niin just samaan aikaan kaveri vetää housut pois jalasta. :wtf:
Olin tosiaan jo muutenkin aika pihalla ton sarjan jäljiltä, mutta tämä tapahtuma aiheutti sen, että varmaan muutaman sekunnin ajan jäädin siinä paikallani. No, otin sitten pullon siitä ja lähdin pukkariin. Ihmettelenpä vain, että miks ei tämäkin kaveri voinut niitä housujaan käydä pukkarissa vaihtamassa. Piti kuitenkin kalsarit jalassa, että ei ihan munasilleen vetänyt :D

Kuolen nauruun hohohoho :lol2:

Just kun nuha paranee alkaa kurkku kipeytyä ihan sikana. Sitten eilinen liukastuminen suoraan polvilumpion päälle viivästyttää taas mun treenaamisen alottamista. Ei taida tulla kovista treeneistä yhtään mitään pitkään aikaan prkl.

Alkaa pää kohta hajoo, kun ei saa purettua näitä fiiliksiä rautoihin...

Kandee myös huomioida et paskal autol on _hieman_ erilaist ajaa tollasel pääkallo kelil ku uuen karheel autol...
Ite ainakii eilen ajoin kelin mukaa enkä nopeusrajotusten. :jahas:
Miksi sillä vanhalla autolla olisi huonompi ajaa? Renkaat ratkaisevat aika paljon, kuten Prayerkin sanoi. Ei ne ABS:t ja luistonestot mitään superlaitteita ole, jotka tekevät paskasta kuskistakin huipun. Ja totta kai kelin mukaan ajetaan, mutta rajansa kaikella. Suurempia vaaratilanteita nuo ylihitaasti ajavat aiheuttavat. Sitten kun vielä samaiset henkilöt tunkevat risteyksestä alle ja jäävät rutkuttamaan siihen 40:ä.

Ei mulla kyl mitkään parhaat hermot liikenteessä muutenkaan ole, noin yleisesti ottaen.

menin hierojalle. "sun aika oli eilen". MITÄ VITTUA? Mä olen kalenteriini kirjoittanut, että se on tänään, miten mä oon muka kirjoittanu väärin kun mulla on aina sama vakkariaika?

Asiakkaalle on yleensä tapana myös soittaa, jos tämä ei ilmesty paikalle. "mä aattelin et jotain on sattunut...." Eipä vaan soinu.

Suositelkaa hyvää ja edukasta hierojaa itäkeskuksesta!

Sain tänään tietää että muija on salaa tiuhakseltaan tekstaillu erään miehen kanssa. Väittää että ovat vain ystäviä. Ihmetyttää vaan että miksi se on pitänyt tehdä salaa ja yhtään viestiä en ole nähnyt niin sisällöstä ei ole tietoa. Vituttaa vaan...

Koska se tietää että sua vituttaa vaan ja ihan turhaan?

nenä tukos ollu puoli viikkoa, silmät vuotaa niin paljon että herään aamulla rääppää kaulalla asti, kurkku kipeä ja treenailut jäävät sääriluussa olevan ydinnaulan poisto leikkauksen takia pidemmäksi aikaa.. onko kellään kokemusta toipumisesta ?

Back
Ylös Bottom