Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nii-in. Mutta on helvetin vaikea ajatella järkevästi, kun kyse on omasta itsestä. Omasta terveydestä. Asia vaivaa minua, ja haluan sulkea hepatiittien ja HIV:n mahdollisuuden pois. Kyllä, olen varmaan hysteerinen ja järjetön... Mutta ennemmin yksi "turha" verinäyte kuin lisää unettomia öitä.

eikös varoaika ole noin vuosi, vaikka testit nyt näyttäisivät nyt puhtailta saattaa se parin kk päästä näkyä vasta.

Yleensä se on 2 kuukautta ennen kuin näkyy mitään, mutta lähes 100% varmuudella näkyy 3 kuukauden kuluttua mahdollisesta tartunnasta.

Tove: On tosi epätodennäköistä, että tartunnan olisit saanut. Oikeastaan mahdotonta. Ellei sulla sit ollut mitään auki olevia haavoja käsissä, jolloin riski olisi olemassa.

Mä tarjoon Weakin päästä muutamat oluet. Kuka ottaa tehtävän vastaan?

taisi weakki loukata sun tunteita äärimmäisen rankasti, viattomasti heitetyn läpän takia ollaan palkkamurhaajaa etsimässä.
Rauhoitu nyt hyvä mies.

Ei vituta enää yhtään. :kippis1: Testi negatiivinen ja näytteen ottaja sanoi, että hepatiittien mahdollisuutta ei käytännössä ole. Opin tästä kyllä sen, että pistän jatkossa vain hanskat kädessä. Kiitosta kaikille mukaville pakkislaisille rohkaisusta.

Kävin katsastamassa auton ja läpi meni mutta tuulilasi täytyy vaihtaa kuukauden sisään kun on halkeamia. Vituttaa kyllä vaikkei maksa ku vajaa 250€ mutta ku on huono aika talouden kannalta eikä viittis velka rahalla tässä tapauksessa pelata ku on muutenkin niin tiukilla. 1/½kk päästä pitäis suorittaa vielä nuo ajokortin uusinnat ja siihenkin uppoo 200€... vituttaa.

Kuinka pahoja halkeamia? Itsellä menee vekki tuulilasin poikki mutta ei viitsisi 700euron autoon hankkia vajaa 300 euron lasia

Missä te katastatte noita autoja? :D

Itelläni on ollu autossa iät ja ajat koko tuulilasin levyinen halkeema, joka kiemurtelee siellä tuulilasin alapuolella. Mutta ei siitä ikinä ole vielä valitettu.

Säähän voisit tuon homman hoitaa kun on (melkein) aiempaa kokemusta:D

:D:D
Tai sitten tuo baarihomma oli vain jonkinlainen näky mahdollisesta tulevaisuudesta, jossa weiland kysyy asiaa minulta henkilökohtaisesti.
Sitä ei kuitenkaan koskaan tapahtunut, johtuen siitä että lopetin dokaamisen (ainakin toistaiseksi.)

Mitäs jos se oli weiland? Hautonu asiaa vaan pitemmän aikaa.

Ehkä weak on ollut jo silloin "tosi vittumainen kaveri", ainoa joka kenties levitti perättömiä epäilyksiä weilandin pätevyydestä alalla kuin alalla.

Vittu, mikä palaveri. Kuka saatana meni antamaan naisille luvan tulla mukaan työelämään? HÄH?!

Ihan mahdotonta saada mitään asiaa etenemään, jos puolentoista tunnin ajan keskustelu on luokkaa:
-"Ei tule hyvä näin. Ei. Minua pelottaa, että tämä epäonnistuu. Ei onnistu."
-"Miten sitten meidän pitäisi sinun mielestäsi tehdä, että homma menee putkeen?"
-"Emmää tiedä."
-"No entä, miten muutamme tätä ehdotusta?"
-"Emmää tiedä, mutta ei tule hyvä näin. Ei tule, ei. Pelottaa."

Noita emansipoituneita idareita vielä kaksi samassa huoneessa. Vitun hyvin menee.

Tyhmät horot saavat vielä parempaa palkkaakin :hyvä:

taisi weakki loukata sun tunteita äärimmäisen rankasti, viattomasti heitetyn läpän takia ollaan palkkamurhaajaa etsimässä.
Rauhoitu nyt hyvä mies.

No jos otetaan huomioon että Weak vittuilee tuosta aiheesta jo pyöreää tasalukua eli 80:ttä kertaa niin asia on oikeutettu:D

Vittu, mikä palaveri. Kuka saatana meni antamaan naisille luvan tulla mukaan työelämään? HÄH?!

Ihan mahdotonta saada mitään asiaa etenemään, jos puolentoista tunnin ajan keskustelu on luokkaa:
-"Ei tule hyvä näin. Ei. Minua pelottaa, että tämä epäonnistuu. Ei onnistu."
-"Miten sitten meidän pitäisi sinun mielestäsi tehdä, että homma menee putkeen?"
-"Emmää tiedä."
-"No entä, miten muutamme tätä ehdotusta?"
-"Emmää tiedä, mutta ei tule hyvä näin. Ei tule, ei. Pelottaa."

Noita emansipoituneita idareita vielä kaksi samassa huoneessa. Vitun hyvin menee.

Tyhmät horot saavat vielä parempaa palkkaakin :hyvä:
Varmasti ärsyttää jo pelkkä kuuntelukin.

Vanha sanonta pitää hyvin paikkaansa: Päätöksiä pitää ja saa tehdä, vaikka ne olisikin joskus huonoja.
Kaikista pahin on kun jää arpomaan, eikä sitten saa mitään aikaiseksi.

Varmasti ärsyttää jo pelkkä kuuntelukin.

Vanha sanonta pitää hyvin paikkaansa: Päätöksiä pitää ja saa tehdä, vaikka ne olisikin joskus huonoja.
Kaikista pahin on kun jää arpomaan, eikä sitten saa mitään aikaiseksi.

Joskus voi kuitenkin miettiä nenäänsä pidemmälle ennen päätöntä päätöstä. Terveisin "nyt tehdään näin ja mietitään vasta sitten" -ja pieleen meni- miesten kanssa työskentelevä;)

Toinen lIhaan tilanteeseen verrattava on se, jossa itse ensimmäisten minuuttien aikana ehdottaa jotain ja parin tunnin vääntämisen jälkeen muut päätyvät siihen omaan ehdotukseen:whip:

Meillä duunissa taas ylemmät toimihenkilöt (niin miehet kuin naisetkin) tuntuu rakastavan lörpöttelyä ja aivottomille aloittelijoille (ja toisilleenkin) selostamista. Itse kaipaisin asioista rautalankaversiot sekä nopeat, selkeät ja loogiset päätökset, mutta ei, pakko selostaa tuntikaupalla jotain yksinkertaista asiaa ja vielä ihan hemmetin monimutkaisesti. Lopputulos noista länkytyksistä on vaan se, että kaikki on entistä enemmän pihalla.

Mietitääs kuka jäisi kaipaamaan Weakia?

No ainakin kaikki Turun baarit, HAA HAA!!! Ja tarviihan Sahaajakin jonkun petiin lämmittämään itseään kylminä syysiltoina.

Saatana kun menin ahneuksissani vetämään sen viimeisen pizzapalan palkkarin päälle...Nyt närästää ja vituttaa. Pitäis vielä yöprodet huitassa naamaan, mutta katotaan ny...

Joskus voi kuitenkin miettiä nenäänsä pidemmälle ennen päätöntä päätöstä. Terveisin "nyt tehdään näin ja mietitään vasta sitten" -ja pieleen meni- miesten kanssa työskentelevä;)

Toinen lIhaan tilanteeseen verrattava on se, jossa itse ensimmäisten minuuttien aikana ehdottaa jotain ja parin tunnin vääntämisen jälkeen muut päätyvät siihen omaan ehdotukseen:whip:
Mitä sinä nainen höpötät :wtf:

Ps. sovitaanko tasapeli ;)

Back
Ylös Bottom