Ei mulla ihan puolta elämää siihen mene ;)
Ei oo kiinnostusta kauppakorkeaan. Opiskelen Teknillisessä Korkeakoulussa, oon töissä suunnittelu- ja insniööritoimistossa koulutusta vastaavissa suunnittelutehtävissä.
Okei, noh.. se kuittailu ihkut ihmiset threadiin kontribuoinnista oli multa vähän asiatonta, vaikket kovin hyviä kissoja sinne kovin usein pistäkään, joskus on toki todella buenoja.
ja toiseksi, siitä kauppakorkeasta mä sanoin lähinnä siksi, jotta tuonne ei pääse lähimainkaan kaikki halukkaat (~20%). Hakijat myös lukevat pääsääntöisesti 500tuntia+ ja ovat valmiiksi erinomaisia koulussa, ja muutenkin fiksua väkeä.
Mä tarkoitan tällä nyt sitä, että mä en viitti hirveesti ottaa idiootiksi leimaamista siitä, että viimevuonna mä jäin itse kauppakorkeapaikkaa vaille 2 pisteellä, ja olisin päässyt uutena ylioppilaana sisään. En ainakaan keltään joka ei ole itse kokeillut kauppakorkeaan hakeutumista, tai päässyt itsekään ekalla sisään.
Ja tolle sun opiskelulle TKK:lla annan arvoa, ja teekkarit saa mulle kuittailla ihan vapaasti, koska pääsisit aika varpilla kyllä kauppikseenkin.
Tuskin itse pystyisin TKK:lla opiskelemaankaan, pääsyssäkin voisi tehdä töitä aika saatanasti. Ainakin saisi matematiikan kanssa tapella ihan huolella, Fysiikassa sitten olen ihan ok, (=koska pitkästä lukiofysiikasta: saa olla aika v***n idari, jos siitä ei kiitettävää tule, itselläkin 9, kaikki kurssit luin)
Lukiofysiikka nyt on niin älyttömän helppoa (idioottikin osaa laskea ne laskut), Pitkä matikka on niin paljon työläämpi jo sitten taas. Eli respektit tulee kyllä jokaselle (tulevalle) dippainssille.
Sitte siitä venäläistytöstä: Enpä taitais olla kauheest saamassa, se on joku latvalaho tapaus, joka selittää kuulemma koulun röökipaikalla kaikkea tosi ufoa ihan vieraille ihmisille, se keksii kuulemma joka päivä kaikkia ihan ihme tempauksia, ja se oli kuulemma koulun alotusinfossa kysynyt, että saaks hän brasilialaiseen vahaukseen alennusta opiskelijakortilla?;):D;)
En mäkään nyt niin tyhmä ole, etten taustatyötä tekisi, ku mua periaatteessa oisi saattanutkin sellanen uskomattoman nätti tyttönen kiinnostaakin, jos se ei oisi joku puolihullu omituinen hiippailija.
Toi nuoriherra ei kuitenkaan taida olla mikään pälli.
Toi taas jääköön ympäröivän yhteiskunnan päätettäväksi, sen näkee sitte meikäläisen tulevaisuuden saavutuksista, että olinko mä täysi pälli vajukki idari, vai tuliko musta sitte lopultaki tohtori tai lisensiaatti kauppatieteistä, tai toimitusjohtaja tai muuten tärkeä ihminen, saavutanko sellaisen aseman, mikä osoittaa että olen jotain muuta kuin renkipoikatasonen tyhmä merkonoomiplanttu:D:D
e: ainakin mun tavote on päästä toteuttamaan kaikki mahdollinen lahjakkuuspotentiaali, ja vielä mielellään viedä omia rajoja eteenpäin, ja päästä pidemmälle kun toivonkaan, enkä mä ole sellanen luonne, että mä tyytyisin missään asiassa, varsinkaan ammatillisessa tai koulutuksellisessa mielessä mihinkään keskinkertaisuuteen. Perfektionismi on ihan perseestä, mutta mä en kyllä voi sille mitään, että mulle on suorastaan pakkomielle päästä niin pitkälle, ku vaa voin, ja vielä pitemmälle. En mä ole onnellinen, siitä että oon tässävaiheessa hädintuskin keskinkertaisuus, koska mä vihaan olla keskinkertainen. Mä haluan kyllä todistaa lähinnä itselleni olevani jotain
e2: imo raisut on ihan perseestä, PV se pitää olla, 80cc läppiksel ja teharil. Vittu se on aika pelottava ajaa yli satasta.