Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jep jep saatana. Vaikka rakastankin lunta ja talvea yli kaiken niin vituttaa kun huomenna pitää mennä töihin jo 4.45. .

Lopeta se vitutus. Mä menen töihin jo klo 3.30 että avuttomat ihmiset pääsee sitten aamulla tallustelemaan kolatuilla pihoillaan. Herätys on jo 2.30. Nukkumaan pitäis mennä jo kai kahdeksalta, jos pääsee :hyvä:

Eilen iski joku virus. Saatanan siistiä istua pöntöllä puolipyörtyneenä ja nestettä tulee kummastakin reiästä. Mikään ei pysy sisällä ja vatsa kramppaa. Nyt onneks parempi olo jo

Kävin pesutuvassa pesee pyykkiä. Piti viedä vintille pyykkinarulle kuivuu.
Meidän talossa asuu joku ääliö, jonka pitää pestä koko omaisuutensa kerran viikossa. Ja tänään sama juttu.
Nyt olen ripustellut pyykit kuivuu pitkin poikin asuntoani, joka on niin pieni, että täällä voisi harjoitella lentokonevessaseksiä.
Ja pidän villapaitaa päällä, koska ikkuna on auki.
No, jos lumisade ei hellitä, pääsen tekee tohon matolle enkeleitä.
Menen kohta saksien kanssa vintille. (tai naapurille...)

Heh, mitäs käyttää. Mua pikemminkin naurattaa, kun ei voi käsittää miten tyhmiä ihmiset on.

"... ei voi käsittää miten tyhmiä ihmiset on". Luuletko tosiaan, että joku Kaisa Varis on vaan se ainut tyhmä noissa piireissä, joka käyttää jotain kiellettyjä aineita? Kyllä siellä kuule käyttää/on käyttäny kaikki!

Keli vituttaa. Aamulla pieni toivon kipinä, et saattais tulla vähän lumisempi kausi, mut ootappa vaan iltaan niin loskaa taas se perus 20cm maassa.

Jeesus mikä lumimyräkkä, ketutti tarpoa hikipäissään meneen ulkona. Tää on just niitä säitä jotka keski-euroopassa ja ameriikoissa aiheuttaa hirveetä kauhistusta, hämminkiä ja kaaosta.

Voi vitun vittu... Mun autoteltta oli lähteny lentoon... Eikä oo mikään pieni autoteltta. Naapurit soitteli kun olin töissä, että "tuota, sun autokatosta ei oo enää... Häh, miks ei?? No se tais lentää noiden puiden yli... Selvä. Kiitos tästä".

Ja sitten kun tuli perkeleen talvi niin seuraavaksi tuli flunssa eli aivan pirun huono olo ja joka paikkaan koskee....väittäköön kuka tahansa mitä hyvänsä mutta talvi/kylmyys ja flunssa kulkevat minulla yhdessä
Nyt olen ottanut buranaa,echinaforcea,c-vitamiinia,sinkkiä,kuumaa mehua,kurlannut kurkkua viskillä ja imeskellyt koko iltapvän kurkkutabletteja. Jos huomenna viellä yhtä paska olo niin rupean juomaan kuumaamehua ja pirtua heti aamusta, ei välttämättä paranna flunssaa mutta ainakin mukavampi sairastaa..

Äläs valita. Itellä tällänen haista-vit puolen vuoden nuha ollut päällä ja salia en oo nähnytkään tän vuoden puolella. Alkaa kroppa itkee jo verta kun lihakset suhisee kutistuessaan.

Se alkaa vaikuttaan jo mun persoonaan. Kesällä mä olin hiljanen, kovaa treenaava bodimunkki, nyt vaan tylsiä one-linereita heittävä trollikynis.

Eli on nyt juttua tästä Goldsin sekoterosta ja sitten Espoon bunkkerissa treenaili aikoinaan eräs tero joka asu/asuu Jorvin sairaalassa ja jutut oli ihan samoja kuin tuolla Goldsin Terolla.

Tää bunkkeri-tero oli kuulemma kerrankin vetässy kesken treenien college-housut kinttuihin paljastaen kalsarit joissa oli uudet ja upeat ruskeat jarrutusjäljet. Sitten se alko posettamaan peilin edessä tuplia ym ym.
Kerrankin se oli jollekin kesken treenien tullu kysymään: teenkö illalla 2 kiloa kalaa uunissa vai mikrossa? Kerrotko? haluutko turpaas!!!!?!?

:lol2::lol2::lol2::lol2:

Muuan aikuisen miehen mitoissa oleva mies keräsi agrea ja raivoa hauiskääntöön käsipainoilla hokemalla ääneen: LÄHETKÖNÄ SINNE MUMMOLAAN, LÄHETKÖNÄ!!

Heh hee, liekkö isukki ja äiti pakottanu joskus mummolaan ja jääny pikku traumat hah haa!

ARMOA:lol2::lol2::lol2::lol2:

Ollut noin 2kk taukoa salilta motivaation puutteen takia, enkä saa itseäni vielläkään sinne väännettyä millään. Rupee oleen niin karu olo, kun viikonloput tenuttaa ja muuten makaa vaan himas.

Kämppis kaatoi joitakin viikkoja sitten mehua mun läppärin päälle ja se temppuili jonkin aikaa (äänentoisto ja kone muutenkin jumitti välillä).. Sitten oli hetken parempi, mutta nyt on alkanut kone taas toimia toooodella hitaaaasti. Ehkä pitää viedä huoltoon; jos ei mee takuun piikkiin niin laitan kyllä kämppiksen maksumieheks.

Ärsyttää. No, eipähän tuu ainakaan nörttäiltyä liikaa.

edit:
Kesällä mä olin hiljanen, kovaa treenaava bodimunkki, nyt vaan tylsiä one-linereita heittävä trollikynis.
Tosta trollista en tiedä, mutta kynistä susta tuskin sais yrittämälläkään.

Tsemppiä ja taistelutahtoa flunssailun keskellä sulle Reiska! Tiedän miten paljon tuollainen jatkuva sairastelu voi vituttaa treenaavaa ihmistä.

Yks päivä salilla joku kiina/vietnamilainen tyttö lämmitteli soutulaitteessa. Tää aerobinen puoli on omassa huoneessaan, ja huone on melko pieni. Tais tyttösen soututekniikassa joku mättää, kun hän kirjaimellisesti souti pikkuhiljaa huoneen päästä päähän :D sit ku lopetti soutamisen, nousi vähä huvittuneena ja kauheeta vauhtia pukkariin, ei ees siirtäny laitetta takas paikalleen. Pikkusen pisti hymyilyttämään mua ja muutamaa muuta paikalla ollutta!

^ ei saatana :hyvä:

meiän salilla tämmösen himosoutajat laittaa levypainon ankkuriks sinne veneen keulille

Back
Ylös Bottom