Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voitteko lopettaa ton Indicasta jauhamisen tai Indica voi lopettaa ton alituisen valittamisen tai ihan miten vaan.. Alkaa vituttaa ihan tosissaan lukea näitä viestejä!!:curs:

Se on jo huomattu, että Indican naismaku on ihan syvältä ja muutenkin elämä potkii perkeleesti päähän. Mutta ei sitä jaksa jokapäivä lukea montaa viestiä missä kaikki on samalla jannulla muka niin helvetisti vinossa. Vittu.:wall:

Ootko sattunu tutustumaan tarkemmin sällin postauksiin?

1917 samanlaista viestiä riippumatta siitä, mihin ketjuun kirjoittaa. Sun mielestä noi sen jutut ei oo yhtään omituisia?

Yrittäkääs Indican postauksista veikata mikä threadi on kyseessä? Kyllä tuo on niin apinamaista huomionkipeyttä. Sitä paitsi jutut muuttuu päivittäin ihan eri suuntaan. Aina on hirvee tilanne päällä ja seuraavana päivänä on jo eri ongelmat.

Hohhoijjaa.. Ei minua häiritsisi tuo avautuminen jos tekisi sitä aina samassa paikassa, eikä sotkisi joka vitun threadia paskajutuillaan.

Tää nyt tuli oikeaan paikkaan, koska vituttaa ankarasti...

--ja niille jotka tosta kauppakorkeasta vittuilee: menkää ite koittamaan, pääsettekö ineen, ennenku on mitään asiaa käydä siitä avautumaan. ne jotka siellä on, saa sitten vittuilla mulle siitä, mutta loput pitäkööt turpasa kiinni stna!
Koitettu, päästy, valmistumassa keväällä. *njääh*

Kauppakorkea on pelkkä vitsi ja työelämässä pärjää, jos osaa tarpeeksi "verkostoitua" etukäteen, eli hillua ainejärjestön kissanristiäisissä. Vinkkinä, jos satut joskus arpomaan itsesi ovien sisäpuolelle. Todellisuudessa pärjäät sekä taloudellisesti että henkisesti paremmin, jos ryhdyt teekkariksi.

Mikä vituttaa? Naisesimies/naisesimiehet. Säälittävää sakkia ja keskimääräistä tehokkaampia ongelmien välttelijöitä. Kestovitutuksen aihe.

Vittu että hajoaa pää, liikaa duunia saatana, joka luukusta tulee lisähommaa.
Salille piti lähteä jo yli tunti sitten mutta kuinka ollakkaan, just sillä hetkellä kun piti lähteä, pukkas DVD:n tekoprojekti päälle. Nyt sitten istutaan tässä ja lisäillään slideshowta, odotellaan, lisätään, odotellaan vähän lisää. Ennen salia pitäis käydä postittamassa hirvee läjä screenereitä ja yks apina valittaa että enkö vois vielä salin jälkeen käydä postittamassa lisää kun hän ei nyt saanu kaikkia osoitteita... SAATANA! Aluks piti mennä salille 12:sta, nyt on hyvä jos ehdin kahdeks sinne. Ja sitten saa jonottaa kun viereisen amiksen sankarit varaa vinopenkit ja ylätaljan. Vitun vittu.
Ja sitten pitäis vielä tekstityksiä tehdä, vitun vittu mä istun tässä koneella keskiyöhön.

Kohta tulee RRRRUUUUMIITA!:curs:

Missä olet hommissa?

Hohhoijjaa.. Ei minua häiritsisi tuo avautuminen jos tekisi sitä aina samassa paikassa, eikä sotkisi joka vitun threadia paskajutuillaan.

Tää nyt tuli oikeaan paikkaan, koska vituttaa ankarasti...

No eikö se ongelma ratkea sillä kun täräytät Indican ignoreen? Silloin ei kai pitäis viestit näkyä ja voit lukea rauhassa ilman Indican vuodatuksia.

Törmäsin äsken salireissun jälkeen Stockmannin herkkupuolella juuri tällaiseen keski-ikäiseen minkkiturkkitätiin, joka itse asiassa törmäsi minuun. Ja vieläpä kaksi kertaa äärimmäisen törkeästi. Joko muija on liian ylpeä käyttääkseen laseja tai sitten vaan niin vitun mulkku.
Ekalla kertaa tuuppasi kärrynsä mun nilkoille oikein reilusti, kun olin juuri punninnut vaa'alla bageleita, jolloin käännyin tuijottamaan "että mitä vittua"? Toisella kertaa seisoin palvelutiskin edessä odottaen vuoroani, jolloin ämmä syöksyy takaa ohitseni kärryineen ja törmää mun selkäreppuun...siis aivan pokkana. Kolmannella olisin tarrannut kyseisen huoran kärryistä ja huutanut "jospa se Von Adelkreutzin täti suksisi vittuun kopeloimasta mua"!

Toinen mikä aavistuksen harmittaa on se, että tänään olis muuten lähtenyt 299 maksava näyttis kaupasta, mutta kun myyjän kanssa juteltiin ja selviteltiin, niin tod. näköisesti mun kone on muilta osin niin paska, että aivan liian tehokas ja ylikellotettu näyttis saattais vain hidastaa mm. prossaa sun muuta. Eli uutta konetta muutenkin pitäis harkita...Ja rahaa palaa kuin Eestin bordelleissa.

vituttaa ja paljon... enin tänään tekemään rikosilmoituksen yhestä liikennekolarista mikä oli 1.5kk sitten, ku vastapuoli ja vahingon aiheuttaja ei ollu tehny minkäänlaista vahinkoilmoitusta vakuutusyhtiöön tapahtumasta. Nyt sitten poliisiasemalla selvisi etä tämä ryssä syyttää mua koko jutusta ja että mä oon vahinkojen korvaaja, vaikka poliisi teki tapahtumapaikalla asian täysin selväks että se kaveri on korvaajana. Vittu että vihaan ryssiä:curs:

mutta mä nyt en sentää käytä puolta elämääni 16vuotiaitten tyttöjen kuvien etsimiseen, selailuun ja postailuun johku ihkuketjuun

e: mieluummin mä mun sakot otan kameralta, liikkuvalta poliisilta tai vaikka julkikusemisesta, ku sakkolihasta tai piirakansyönnistä..:haart::love:

ja Shrimp, samaa mieltä, tääl pyörii kyllä muitakin ihan vitun negatiivissävytteisiä ihmisiä, mutta niille ei kyllä kukaa vittuile kokoaikaa
Ei mulla ihan puolta elämää siihen mene ;)

Kertaakaan en oo muuten alaikäistä käyny laittamassa, luettakoon se mun synniks :D Ja aika harvoin mä sakkolihaa siihen ketjuun postaan.

Kyllä mun elämä pyörii enemmänkin työn, koulun ja vaimokkeen piirissä.

--ja niille jotka tosta kauppakorkeasta vittuilee: menkää ite koittamaan, pääsettekö ineen, ennenku on mitään asiaa käydä siitä avautumaan. ne jotka siellä on, saa sitten vittuilla mulle siitä, mutta loput pitäkööt turpasa kiinni stna!

Ei oo kiinnostusta kauppakorkeaan. Opiskelen Teknillisessä Korkeakoulussa, oon töissä suunnittelu- ja insniööritoimistossa koulutusta vastaavissa suunnittelutehtävissä.

Kai säkin käsität sen, että täällä porukkaa vituttaa toi sun itkemises, joka muistuttaa itsetunto- ja iho-ongelmien kanssa painiskelevan murrosikäisen tytön nillitystä enemmän kuin 22-vuotiaan miehen (ainakin profiilin mukaan) normi avautumista. Ja kun sitä on joka ketjussa...

Saahan nyt asioista avautua mutta on aika naurettavaa vinkua siitä kun ei saa naista ja sitten kun sais niin sanoo että se vedättää. :vainoharha: Sanon tämän nyt sadannentuhannennen ja viimeisen kerran: Älä yritä liikaa.

Missä olet hommissa?

DVD-ja tekstityshommia teen yhdelle tamperelaiselle mediafirmalle. Screeneri-ja postitusjutut liittyvät elokuvantekoharrastukseen, joka tosin alkaa pikkuhiljaa tuntua enemmän työltä... :whip:
Niin, ja kun salilta pääsin kotiin niin koneella odotti taas uusia lisätöitä... Vitut keskiyöstä, mä en nuku ens yönä ollenkaan.

Toi nuoriherra ei kuitenkaan taida olla mikään pälli. Se jokaisessa ketjussa jatkuva itkeminen ja valitus antaa todella huonon kuvan. Tämä ketju on sitä avautumista varten mitä on harrastettu liian monessa paikassa.

Keskustelufoorumilla pyritään ilmaisemaan mielipiteet rakentavasti ja objektiivisesti, että niillä olisi keskusteluun jotain annettavaa. Muuten se menee yhtä laadukkaaksi kuin teinipoikien kinastelu siitä kumpi on parempi raisu vai pv.

Ei mulla ihan puolta elämää siihen mene ;)

Ei oo kiinnostusta kauppakorkeaan. Opiskelen Teknillisessä Korkeakoulussa, oon töissä suunnittelu- ja insniööritoimistossa koulutusta vastaavissa suunnittelutehtävissä.

Okei, noh.. se kuittailu ihkut ihmiset threadiin kontribuoinnista oli multa vähän asiatonta, vaikket kovin hyviä kissoja sinne kovin usein pistäkään, joskus on toki todella buenoja.

ja toiseksi, siitä kauppakorkeasta mä sanoin lähinnä siksi, jotta tuonne ei pääse lähimainkaan kaikki halukkaat (~20%). Hakijat myös lukevat pääsääntöisesti 500tuntia+ ja ovat valmiiksi erinomaisia koulussa, ja muutenkin fiksua väkeä.

Mä tarkoitan tällä nyt sitä, että mä en viitti hirveesti ottaa idiootiksi leimaamista siitä, että viimevuonna mä jäin itse kauppakorkeapaikkaa vaille 2 pisteellä, ja olisin päässyt uutena ylioppilaana sisään. En ainakaan keltään joka ei ole itse kokeillut kauppakorkeaan hakeutumista, tai päässyt itsekään ekalla sisään.

Ja tolle sun opiskelulle TKK:lla annan arvoa, ja teekkarit saa mulle kuittailla ihan vapaasti, koska pääsisit aika varpilla kyllä kauppikseenkin.

Tuskin itse pystyisin TKK:lla opiskelemaankaan, pääsyssäkin voisi tehdä töitä aika saatanasti. Ainakin saisi matematiikan kanssa tapella ihan huolella, Fysiikassa sitten olen ihan ok, (=koska pitkästä lukiofysiikasta: saa olla aika v***n idari, jos siitä ei kiitettävää tule, itselläkin 9, kaikki kurssit luin)

Lukiofysiikka nyt on niin älyttömän helppoa (idioottikin osaa laskea ne laskut), Pitkä matikka on niin paljon työläämpi jo sitten taas. Eli respektit tulee kyllä jokaselle (tulevalle) dippainssille.

Sitte siitä venäläistytöstä: Enpä taitais olla kauheest saamassa, se on joku latvalaho tapaus, joka selittää kuulemma koulun röökipaikalla kaikkea tosi ufoa ihan vieraille ihmisille, se keksii kuulemma joka päivä kaikkia ihan ihme tempauksia, ja se oli kuulemma koulun alotusinfossa kysynyt, että saaks hän brasilialaiseen vahaukseen alennusta opiskelijakortilla?;):D;)

En mäkään nyt niin tyhmä ole, etten taustatyötä tekisi, ku mua periaatteessa oisi saattanutkin sellanen uskomattoman nätti tyttönen kiinnostaakin, jos se ei oisi joku puolihullu omituinen hiippailija.

Toi nuoriherra ei kuitenkaan taida olla mikään pälli.

Toi taas jääköön ympäröivän yhteiskunnan päätettäväksi, sen näkee sitte meikäläisen tulevaisuuden saavutuksista, että olinko mä täysi pälli vajukki idari, vai tuliko musta sitte lopultaki tohtori tai lisensiaatti kauppatieteistä, tai toimitusjohtaja tai muuten tärkeä ihminen, saavutanko sellaisen aseman, mikä osoittaa että olen jotain muuta kuin renkipoikatasonen tyhmä merkonoomiplanttu:D:D
e: ainakin mun tavote on päästä toteuttamaan kaikki mahdollinen lahjakkuuspotentiaali, ja vielä mielellään viedä omia rajoja eteenpäin, ja päästä pidemmälle kun toivonkaan, enkä mä ole sellanen luonne, että mä tyytyisin missään asiassa, varsinkaan ammatillisessa tai koulutuksellisessa mielessä mihinkään keskinkertaisuuteen. Perfektionismi on ihan perseestä, mutta mä en kyllä voi sille mitään, että mulle on suorastaan pakkomielle päästä niin pitkälle, ku vaa voin, ja vielä pitemmälle. En mä ole onnellinen, siitä että oon tässävaiheessa hädintuskin keskinkertaisuus, koska mä vihaan olla keskinkertainen. Mä haluan kyllä todistaa lähinnä itselleni olevani jotain

e2: imo raisut on ihan perseestä, PV se pitää olla, 80cc läppiksel ja teharil. Vittu se on aika pelottava ajaa yli satasta.

Joulun alla olin 2vk kuumeessa ja luulin, että siinä olisi vuoden sairastelut sitten ollut (niin kuin normaalisti). Mutta äsken kun olin salille lähdössä niin mittasin huvikseni lämmön, kun on nuhan poikasta ollut pari päivää niin eikös sieltä sitten paljastunut nämä maagiset lämpöasteet. Ei voi treenata ei, ja kyllä vituttaa. Kuitenkaan ensi viikolla ei sitten myöskään pääse, kun on koeviikko. Jos vaikka loppukevät menisi sitten sairastelematta.

Hera-öljy -drinkin sisältänyt shaker levisi reppuun:curs:
Seurauksena kalliin kirjat lähes lukukelvottomaan kuntoon (ja takuulla myyntikelvottomaan), laskin rikki (ei mikään Mikki Hiiri-laskin), kynät ei pysy kädessä, reppu haisee rypsiöljyltä jne. Lisäksi tietenkin hyvä drinkki valui hukkaan. "Onneksi" oli jokseenkin vesitiivis reppu, niin jäi tavarat oikeen lillumaan sinne.. Kuukausia olin totakin kuljetellut treenikassissa, mutta olisihan se pitänyt arvata, että ekaa kertaa kun sen laittaa koulureppuun se räjähtää.

Ja en sitten kaipaa vinkkejä kuinka tämän olisi voinut estää. Näitä antoi vieressä istunut Änkkäri ihan tarpeeksi.

Hera-öljy -drinkin sisältänyt shaker levisi reppuun:curs:
Seurauksena kalliin kirjat lähes lukukelvottomaan kuntoon (ja takuulla myyntikelvottomaan), laskin rikki (ei mikään Mikki Hiiri-laskin), kynät ei pysy kädessä, reppu haisee rypsiöljyltä jne. Lisäksi tietenkin hyvä drinkki valui hukkaan. "Onneksi" oli jokseenkin vesitiivis reppu, niin jäi tavarat oikeen lillumaan sinne.. Kuukausia olin totakin kuljetellut treenikassissa, mutta olisihan se pitänyt arvata, että ekaa kertaa kun sen laittaa koulureppuun se räjähtää.

Ja en sitten kaipaa vinkkejä kuinka tämän olisi voinut estää. Näitä antoi vieressä istunut Änkkäri ihan tarpeeksi.

Voi jee, otan osaa :(

Vituttaa kun pitää olla rahatilanne koko ajan niin tiukilla, ettei edes ole varaa tehdä mitään "ylimääräistä", kuten vaikka käydä kavereiden kanssa keilaamassa tms. Kaikki ylimääräisetkin kulut kostautuu heti, senttejä lasketaan jatkuvasti. Kunhan nyt saisin sen vakanssin, mitä kärkyn, helpottaisi rahatilannekin. Mutta toistaiseksi 2-3 kuukautta vielä senttivenytystä saatana. :curs:

Ehhehee..

Olin eilen salilla ja aloittelin siinä mavettamista ihan normaaliin tapaan. Tapani on ennen ensimmäistä kovaa työsarjaa pyöritellä lantiota snadisti, ihan vaan varmistaakseni ristiselän olevan liikkuva / lämmin ymymym..

No tällä kertaa alkoi Northernin kiven kova, sangen hevahtava biisi soimaan korvalapuista, fiilistelin siinä aikani ja pistin silmät kiinni. Huomaamattani vatkasin siinä kuin pahempikin runkkari ja aloin "laulamaan" biisiä... UUUUURRRRRGGGGGHHH (Siinä biisin alussa on tollanen huuto:D) No avasin silmäni, niin metrin päässä nuori naisihminen oli jäänyt tuijottamaan tätä alkuihmisen upeaa soidinmenoa ja nauroi ääneen.

Back
Ylös Bottom