Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Toi Indican juttu oli kyllä päivän paras. Tuli vähän mieleen oma itseni 13-vuotiaana.
"vitun ämmä miks se moikkas mulle, varmana vittuilee"
:hyvä:

Mulla meinas eilen krampata naama kun joku nainen teki voimapyörää jalat suorana. :eek:

(komediaa oli siis ilme, ei suoritus)

En nyt tiedä vituttaako varsinaisesti, mutta voi helvetti mikä pääsiäiskäsipäivä oli duunissa. Muutenkin menee aina aivot solmuun kun pitää yllättäen tuurata jotain, mutta kolme hommaa yhdellä kertaa alkaa olla tällekin päälle jo vähän liikaa. Oli varmaan asiakkailla hauskaa. No, ei se mitään, huomenna uusiks. Lähtisköhän vielä ilman rillejä niin tulee lisää jännitystä, toi tohelointi on jo nähty.

no minen oikein luota venäläistyttöihin, joista 75% on imo ihan vitun liian ylpeitä ja todellavaikeasti lähestyttäviä jääkuningattaria, ne on jumalattoman ihania, mutta saa olla todella hieno mies, että sellaselle kelpaa, omat kokemukset venäläistytöistä kyllä sitten on hyviä, niistä mitä oon tapaillu, mutten kyllä luota oikeen viehätysvoimaan tässä.. ne on jotenkin miten sanoisi hankalia, ku niistä ei koskaa tiiä mitä ne oikeesti haluaa.

tai no mistä mä tiiän, ku kokemusta on tasan kahdesta venäjäntytystä, mut en mä oikee luota niihin.

suurin osa on todella pahasti nokkaasapitkinkatsovia pissiksiä, joista ei kyllä ota mitää selkoa, ja joille on ihan mahdoton mennä juttelemaan.

lisätääs: se tyttö oli imo sellanen superihanuuksien hyperhuipentuma, kevyesti ihan parhaannäkönen joka on ikinä mulle mitää sanonu, imo tosi söpö (=tietenkin muistakaa nyt kuka arvioi hänen suloisuuttaan) sellanen mariasharapova-annakournikova-välimuotomainen.

~4v lapsi teki oikein keskittyneellä ilmeellä keskitettyä hauberia 2kg käsipainoillla :hyper: Tein dippi just silloin ni hieman repesin :hyvä:

Tämä nyt ei varsinaisesti oo salikomediaa mutta menköön. Ennen muinoin kun asuin vielä vanhempien luona mulla oli semmonen weiderin pikku penkki oman huoneen nurkassa. 6v pikkusisko tykkäs myös nostella joskus. Yllytin pikkusiskoa tekemään 50 toistoa tangolla 5 markan palkkiosta. 50 toiston kohdalla lupasin maksaa toiset 5 markkaa jos tulee 50 toistoa lisää. Pikkusisko teki sitten tangolla 100 toistoa lähes ilman taukoa. Painoa tais tangolla olla 8kg tai 10kg ja siskolla painoa tuommosen normaalin 6 vuotiaan hentelän tytön verran (oisko jotain 20-30kg). Jälkeenpäin oon miettiny että ilman reeniä tuolla iällä ja painolla suoritus oli aika helvetin kova.

Indica. Oletitkos sä nyt, että tyttö vittuili sulle vain sen takia, koska venäläiset yleensä ovat sun mielestä vittumaisia.

Eka sä purnaat kun ei naista saa ja sitten, kun tapaat sen ihquukin ihkuman, niin ei kelpaa, kun on venäläinen ja ne on sun mielestä yleensä vittumaisia.
Turha jatkossa purnata, jos ei kerran kelpaa.

Aika kovaa vittuilua laittoi sulle. Mahtoikohan paikalla olla muita kuin sinä? Ootko muuten koskaan ollu raskaammalla lääkityksellä?

Lauseita saa jakaa muullakin merkillä kuin pilkulla.

Mikähän h**vetin logiikkaa YleX seurasi, kun siirsi Tuomaksen ja Ollin loistavan iltapäivä show'n aamuun? Jo vuosien ajan olen kuunnellut heitä. Nykyään en koskaan pysty suosikkejani kuuntelemaan, koska

Nyt kuuntelen Radio Novaa :curs:
Laitoin jo palautetta Yle X:lle. Ihan p**ka radiokanava Tuomasta ja Ollia lukuun ottamatta.

Muistapa jatkossa: on vain yksi. Radio Rock.:5:

Aika kovaa vittuilua laittoi sulle. Mahtoikohan paikalla olla muita kuin sinä? Ootko muuten koskaan ollu raskaammalla lääkityksellä?

Lauseita saa jakaa muullakin merkillä kuin pilkulla.

Sitten se vielä ihmettelee, miksei pääse kauppikseen sisään. Älytön huomionkipeä kakara.

Kelpaa tietenkin, sulostaki sulosempi tyttö, ja tottakai kiinnostaisi, mutta mä luulen(in) että se halusi vaan näyttää sille kaverilleen, miten saahaa miehen huomio, ja miten mä oon paremmannäkönen muija ku kaveri. Oisi niin vaikea uskoa, että sellainen onnenpotku.. oikea lottovoitto osuisi kohdalle. Aivan käsittämättömän ihana naisihminen kyseessä.

mä siis luulen(luulin) että ne tekee pilaa musta. Se kyllä varmaan selviää lähitulevaisuudessa. Se että se tyttö on (suomeakin puhuva) venäläinen/venäjänkielinen taas vaan aiheuttaa pientä epäluuloa, kun niistä välillä oikein huokuu armoton halveksunta suomalaismiehiä kohtaan.
Ehkä niitten tarkotus oli vaan nöyryyttää mua jostain mielenkiintosesta tosin ymmärtämättömästä lähtökohdasta, tai sitten 0.00001% todennäkösyydellä mä satuin olemaa sen ihanaakin ihanamman naisuuden mielestä ihku.

ja kolmanneksi, radio rock sukkaa ja syvältä, yle-x on just hyvä, kuuntelen sitä aina, ennen meni nrj:n aamushow ja kovaa, ku siin oli nii ihanaääninen naisjuontaja joku parivuotta sitte, mut nykyää olen kuunnellu pelkkää yle-x:ää pitemmän aikaa.

e: mitähän vitun huomionkipeyttä siinä on, jos tällänen perusvastenmielisennäkönen suomipoika huomaa, että sitä sellanen tosi seksikäs tyttöihminen katselee, ja flirttailee erittäin falskin ylimenevän näkyvästi, niinkuin joskus kännissä teininä minä tein.

ja siihen perään toteaa, että taisin olla tytöille hauskuutus-ohjelmanumero, ja realistina hieman epäilee mahdollisuuksiaan tälläisessä tilanteessa, joka vieläpä sattui olemaan hieman kiusallinen, kun mun kaveri oli siinä vieressä, ku se tyttö maanitteli hymyilemään.
sitte se tyttö vielä pari tuntia sen jälkee heitti tosi pitkiä katseita muhun. Edelleen oli kaverinsa seurassa. Ja mä ajattelin, että mä olen jotenkin todella urponnäkönen niitten mielestä, kun musta imo tehtiin pilaa, ihan syyttä.

ja sitten laskeskelin että ton täytyy olla vittuilua, koska noin ihanaakin kauniimmat käsittämättömän söpöt ihkublondit ei koskaan flirttaile tavallisille kavereille.

tai sitte se tykkäsi musta, se selviää ehkä joskus.

ja kauppakorkeakoulun vetäminen tähän väliin on tyylitajutonta ja typerää vittuilua, ei taida näillä asioilla kauheasti olla tekoa keskenään, ja yleisesti yliopistoihin menee kyllä ihan tarpeeksi sosiaalisesti kyvyttömiä nörttejä.

ja niille jotka tosta kauppakorkeasta vittuilee: menkää ite koittamaan, pääsettekö ineen, ennenku on mitään asiaa käydä siitä avautumaan. ne jotka siellä on, saa sitten vittuilla mulle siitä, mutta loput pitäkööt turpasa kiinni stna!

Tämä nyt ei varsinaisesti oo salikomediaa mutta menköön. Ennen muinoin kun asuin vielä vanhempien luona mulla oli semmonen weiderin pikku penkki oman huoneen nurkassa. 6v pikkusisko tykkäs myös nostella joskus. Yllytin pikkusiskoa tekemään 50 toistoa tangolla 5 markan palkkiosta. 50 toiston kohdalla lupasin maksaa toiset 5 markkaa jos tulee 50 toistoa lisää. Pikkusisko teki sitten tangolla 100 toistoa lähes ilman taukoa. Painoa tais tangolla olla 8kg tai 10kg ja siskolla painoa tuommosen normaalin 6 vuotiaan hentelän tytön verran (oisko jotain 20-30kg). Jälkeenpäin oon miettiny että ilman reeniä tuolla iällä ja painolla suoritus oli aika helvetin kova.
Veikkaan, että yläkanttiin menee jonkin verran. Jos hentelästä puhutaan.

ei ylexii musiikin takia kuunnella, vaa loistavan läpänheiton, siellä tulee aina ihan tajutonta stooria, ku radio on auki vaan.

ei ylexii musiikin takia kuunnella, vaa loistavan läpänheiton, siellä tulee aina ihan tajutonta stooria, ku radio on auki vaan.

Vain Tuomas ja Olli ovat kuuntelemisen arvoisia. Kaikilla muilla juontajilla on niin uskomattoman kuivat jutut. Peltsistä, Ilestä, Putkosesta ja kaikista X:n eukoista kuulee, että ne on korkeasti koulutetteja kaupunkilaisia. Tuomas ja Olli taas ovat sellaisia isoja körmyjä, jotka eivät häpeile puhua mistään ja kaikesta huokuu aitous ja reilu meininki. Paska homma, että menivät vaihtamaan Yle X aamun ja iltapäivän paikkaa:(

sori, en oisi saanu yleistää,..;)

mä kuuntelen YleX:ää, koska mä tykkään kuunnella sentyylistä läpänheittoa, mutta en niin välitä musiikista.

e: ja niillä naisilla, mitä siellä on on aivan hunajaiset äänet.

Lisää OT:ta... Muistaako kukaan Mafian aikaan Susa Porvalia? Siinä oli hunajainen ääni.

edit-No okei, kyllä mua vähän vituttaa. Se, kun tuntuu, että ei ole puhtia duunin jälkeen. Tänäänkin nukuin "päikkärit" kuuden aikaan. Liikunta ja salilla käynti ovat aika kaukaisia haaveita.

Back
Ylös Bottom