Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sä oot kyllä päivä päivältä sekasempi noitten viesties kanssa. Siis miten se likka oikein vittuili sulle?
~4v lapsi teki oikein keskittyneellä ilmeellä keskitettyä hauberia 2kg käsipainoilllaTein dippi just silloin ni hieman repesin :hyvä:
Mikähän h**vetin logiikkaa YleX seurasi, kun siirsi Tuomaksen ja Ollin loistavan iltapäivä show'n aamuun? Jo vuosien ajan olen kuunnellut heitä. Nykyään en koskaan pysty suosikkejani kuuntelemaan, koska
Nyt kuuntelen Radio Novaa :curs:
Laitoin jo palautetta Yle X:lle. Ihan p**ka radiokanava Tuomasta ja Ollia lukuun ottamatta.
Aika kovaa vittuilua laittoi sulle. Mahtoikohan paikalla olla muita kuin sinä? Ootko muuten koskaan ollu raskaammalla lääkityksellä?
Lauseita saa jakaa muullakin merkillä kuin pilkulla.
Veikkaan, että yläkanttiin menee jonkin verran. Jos hentelästä puhutaan.Tämä nyt ei varsinaisesti oo salikomediaa mutta menköön. Ennen muinoin kun asuin vielä vanhempien luona mulla oli semmonen weiderin pikku penkki oman huoneen nurkassa. 6v pikkusisko tykkäs myös nostella joskus. Yllytin pikkusiskoa tekemään 50 toistoa tangolla 5 markan palkkiosta. 50 toiston kohdalla lupasin maksaa toiset 5 markkaa jos tulee 50 toistoa lisää. Pikkusisko teki sitten tangolla 100 toistoa lähes ilman taukoa. Painoa tais tangolla olla 8kg tai 10kg ja siskolla painoa tuommosen normaalin 6 vuotiaan hentelän tytön verran (oisko jotain 20-30kg). Jälkeenpäin oon miettiny että ilman reeniä tuolla iällä ja painolla suoritus oli aika helvetin kova.
Muistapa jatkossa: on vain yksi. Radio Rock.:5:
ei ylexii musiikin takia kuunnella, vaa loistavan läpänheiton, siellä tulee aina ihan tajutonta stooria, ku radio on auki vaan.
ei ylexii musiikin takia kuunnella, vaa loistavan läpänheiton, siellä tulee aina ihan tajutonta stooria, ku radio on auki vaan.