Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Autosta levis ilmeisesti kytkinvaijeri tai joku pikkunippeli mikä pitää sitä paikallaan.

Citroen?

Kuljin keväällä kaverin sitikan kyydissä töihin ja kerran sitten paukahti vaijeri poikki just kun oltiin lähdössä kotiin. Onneksi saatiin työpaikan paku käyttöön, olisi voinut tulla kylmä kävely kotiin. Vihjeenä vaan, että älä laita halpaa tarvikevaijeria, kaveri kirosi sen alimpaan helvettiin kun ei kestänyt ja osti alkuperäisen varaosan jolla on nyt ajellut yli puoli vuotta ongelmitta.

Citroen?

Kuljin keväällä kaverin sitikan kyydissä töihin ja kerran sitten paukahti vaijeri poikki just kun oltiin lähdössä kotiin. Onneksi saatiin työpaikan paku käyttöön, olisi voinut tulla kylmä kävely kotiin. Vihjeenä vaan, että älä laita halpaa tarvikevaijeria, kaveri kirosi sen alimpaan helvettiin kun ei kestänyt ja osti alkuperäisen varaosan jolla on nyt ajellut yli puoli vuotta ongelmitta.

Ei oo citroen vaan pösö. En oo varma onko se vaijeri vai sellanen pikkunippeli jolla se pysyy kiinni tuossa hajonnut. Periaatteessa olis ihan sama minkä sinne virittää koska tuohon autoon olen täysin kypsynyt ja se lähtee pian vaihtoon. Mutta koska nuo osat ei maksa alkuperäisenäkään paljoa mitään tietääkseni, niin sama laitattaa ne.

Mä oon hyödytön :D

Käytiin kaupassa ja alettiin laittamaan tortillija. No aloin avaamaan yhtä tortilla täytepurkkia ja sehän oli kuin hitsattu kiinni. Pinnistelin ja ähisin siinä tovin ja sanoin tyttöystävälleni että "koita ite". No tyttö otti purkin hentoisiin käsiinsä ja naps purkki aukesi kuin itsestään...

Tätä se salitauko teettää

Nyt näyttää siltä että uusi vuosi tulee olemaan perseestä. Ja minä perseet.

1. Näemmä joka ikinen asia mihin osallistun menee reisille, joten vaihteluksi maistuisi muutama onnistuminenkin.

2.Vapaapäivät on hanurista!

3.Ja eikö vittu talvella kuuluisi olla pakkasta ja lunta?

Mä oon hyödytön :D

Käytiin kaupassa ja alettiin laittamaan tortillija. No aloin avaamaan yhtä tortilla täytepurkkia ja sehän oli kuin hitsattu kiinni. Pinnistelin ja ähisin siinä tovin ja sanoin tyttöystävälleni että "koita ite". No tyttö otti purkin hentoisiin käsiinsä ja naps purkki aukesi kuin itsestään...

Tätä se salitauko teettää

:lol2:

Keksitkö kokeilla purkinavaajaa?:D
aika nolo tilanne...

No sitten "asiaan". Kaupan pihalla käveli joku ihan random tyyppi (tai niin luulin) ja sille tippu katolta ainakin tonni lunta niskaan :lo2: Repesin ihan totaalisesti ja sehän olikin tuttu joka siihen alle jäi..
Nyt se sitten kuittailee jatkuvasti siitä vaikka en ymmärrä, syytönhän minä siihen olen:D

Ei käy baareissa joo, vaan ihan kirkkaita alkosta.
Tonnin saa menemään baari-iltana vaikka yhdessä illassa, kokemusta on..

ai maksaa 30k, sen takia kun joku on mokaillut elämässään?
En, omat paskat täytyy siivota itse ,sen elämä on kyllä kantapään kautta opettanut.

Ei mitenkään mahotonta, viina maksaa aika lähelle 10e pullo, sata pulloa on tonnin, kuukaudessa kolkytäpäivää. 1.5litraa päivässä. Kuulostaa ihan paskapuheelta, jos ei ole seurannut putki päällä olevien alkoholistien elämää. Kukaan normaali-ihminen ei voi tollasta määrää juoda, kovan toleranssin holisti kyllä voi. Ite en oo pahimmilanikaa koskaa litraa enempää päivään juonut, mutta menee siihenkin jo ihan perkeleesti rahaa. Kunnon harjoituksen kautta ei mitenkään mahdotonta, mutta todella epäterveellistä.

Toinen on että monet alkoholistit putki päällä juottaa puolta kaupunkia, mun vaariki elämässää viinaan käyttäny faijan laskelmien mukaa vanhaa rahaa miljoonan, just et ite juonu vuosikymmenet kauheasti+juottanu omilla viinoilla kauheita kaverilössejä jotka kaikki on kamalia juoppoja.

Ei nii mitää järkee, menee yli iha perkeleesti, mut ei näitä asioita ja järkeä voi koskaa mainita samassa lauseessa. hengelle hupaa ja kaikki rahat saa menemään.

Baari-iltana menee helposti ihan perkeleesti jos innostuu näyttämään kaikille, ja ostaa kaikista kalleimpia juomia, kantaa pöytään aina tarjotintolkulla viinaa, tai vaikka ostaa koko baarin naisille ruusut, se on nähty kaikki, ja oltu seurueessa missä on juotu 5000 eurolla helvetin kalliita keittoja, ja yksi ollu maksajanpaikalla. Viinaa lisää, oksentamaa-->viinaa lisää jne.

Tällee raitistuneena en voi kuin ihmetellä tätä meininkiä, varsinkin kun tiedän jotenkin millasta se on ihan oikeasti, ja miltä se tuntuu. Voin sanoa että vointi ja olo paranee todella paljon ku lopettaa.

Ja kenenkää 30 tonnin velkoja ei pidä mennä maksamaan, vaikka oisi 30 miljoonaa rahaa. Jokanen huolehtikoon ihan itse omista veloistaan, on se nähty millasta käy ku joku toinen aina maksaa, kaveripiirissä eräs joka on aina iha korviaa myöte veloissa, ja mutsi maksaa kaiken, ja ostaa sille moottoripyörän kohta, ja mutsillansa ei todellakaa oo rahaa paljoa yhtään, päinvastoin, 50% sen fyrkasta menee aikusen miehen harrastusten ylläpitoon ja velkojen maksuun. eipä poika tietenkään opi minkäänlaista elämänhallintaa, ja elää muutenkin 100metriä maanpinnan yläpuolella, millon se on ostamassa moottoripyörää, millon se on ostamassa autoa, niitä tolla opintosa keskenjättäneellä ja sen takia 5000 euroa pelkästään velkaantuneella työttömällä äitinhoivissa-asujalla, joka ei oo mitään kouluaan loppuunkäynyt on ehtinyt olemaan vaatimattomat 4, yksi vuotee, yli, ilman että penniäkää ei oo maksanu niistä, silti se leuhkii sen omistuksilla, ja kokoajan on ostamassa jotaa m3 bemaria ja vastaavaa puheissaan, millon se on muuttamassa amerikkaa ja ostamassa mustangia, ja millo se on ostamassa ducatin pärrää.

ja asiaan: vituttaa vähän kokoajan joku, lähinnä sellanen alamaissa oleva masentunut olo, tuntuu sunnuntailta, on todella yksinäistä ja tylsää, harmittaa, tekee vähän pahaa, vaikken olekaan viinaa juonut, ja väsyttää.

Eli tähän keskusteluun voitaisiin koota asioita, jotka vituttaa tällä hetkellä rankasti.

Rahattomuus :( Ja ylipäätään täysin virikkeetön elämä. Pitää joltain pummia 20e rahaa, että saa huomenna ostettua edes viinapullon ja itsensä sekaisin.

Ja se joka sanoo, ettei raha tuota onnea, niin valehtelee. Onnellisuuden taso on vähän erilainen jos tililtä löytyy 500 euroa kuin jos sieltä löytyy 3,86 euroa.

Ja se joka sanoo, ettei raha tuota onnea, niin valehtelee. Onnellisuuden taso on vähän erilainen jos tililtä löytyy 500 euroa kuin jos sieltä löytyy 3,86 euroa.

Täysin samaa mieltä!!! Ei se raha välttämättä onnelliseksi tee (vrt. esim. rakkaus) mutta raha tekee elämästä vitun paljon helpompaa monessa asiassa!!

Kani satuttanu takajalan eikä pysty liikkuu... ei oo mikään tusinapupu vaan ystävä jo alkuvuodesta 2000...

e. ja eläinlääkärit ei oo mitää ihmelääkäreit täälläpäin, viimeks kun satutti jalan joskus 5v sitte niin meinas heti lopettamaan mutta parani kyllä ihmeenkaupal... toivotaan parasta.

Täysin samaa mieltä!!! Ei se raha välttämättä onnelliseksi tee (vrt. esim. rakkaus) mutta raha tekee elämästä vitun paljon helpompaa monessa asiassa!!

Ja nyt te taas unohdatte sen rikkaaksi tulemisen hinnan....

500 euroa ei ole paljon eli silloin et vielä ole rikas. ja jos siellä on 3,86 euroa. Jokaisella suomessa on mahdollisuus rikastua, laillisesti tai vähemmän laillisesti mutta mahdollisuus siihen kuitenkin on.
Jos on köyhä ja asialle ei itse tee mitään niin se on kyllä omaa saamattomuutta.

Tosin itseäni kyllä vituttaa nämä kultalusikka perseessä elävät, isin rahoilla brassailevat pellet. Nämä on kyllä niin pohjasakkaa että...:urjo:

Kani satuttanu takajalan eikä pysty liikkuu... ei oo mikään tusinapupu vaan ystävä jo alkuvuodesta 2000...

e. ja eläinlääkärit ei oo mitää ihmelääkäreit täälläpäin, viimeks kun satutti jalan joskus 5v sitte niin meinas heti lopettamaan mutta parani kyllä ihmeenkaupal... toivotaan parasta.

Voi toista. Miten se siis satutti sen?

Terv. ei eläinlääkäri mutta 20 vuoden kokemus kaneista (jestas oon vanha!).

Tosin itseäni kyllä vituttaa nämä kultalusikka perseessä elävät, isin rahoilla brassailevat pellet. Nämä on kyllä niin pohjasakkaa että...:urjo:

Kukahan nyt unohti sen rikkaaksi tulemisen hinnan..;)

Ja nyt te taas unohdatte sen rikkaaksi tulemisen hinnan....

500 euroa ei ole paljon eli silloin et vielä ole rikas. ja jos siellä on 3,86 euroa. Jokaisella suomessa on mahdollisuus rikastua, laillisesti tai vähemmän laillisesti mutta mahdollisuus siihen kuitenkin on.
Jos on köyhä ja asialle ei itse tee mitään niin se on kyllä omaa saamattomuutta.

Juuh, en minäkään niistä brassailijoista välitä. Enkä puhunu siitä et jos sun tilillä on 500€ niin olet rikas. Mut taatusti olet onnellisempi, jos sulla on tilillä 500€, ku 3,89€, vai mitä? Tuo oli mun pointti ;)

Juuh, en minäkään niistä brassailijoista välitä. Enkä puhunu siitä et jos sun tilillä on 500€ niin olet rikas. Mut taatusti olet onnellisempi, jos sulla on tilillä 500€, ku 3,89€, vai mitä? Tuo oli mun pointti ;)

Juu, tottakai rahaa ei ole ikinä liikaa.
Suomessa ei ole mahdollista kerätä itselleen liian isoa omaisuutta.

Imo missään ei ole mahdollista kerätä liian isoa omaisuutta, koska sellasta ei kertakaikkiaan ole olemassa.

Näitä päiviä taas että dietti ei kulje :angry: oon varmaan vieläkin pöhöllä tosta joulusta :jahas: ei kai auta muukun diettailu eteenpäin...

Back
Ylös Bottom