Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Autosta levis ilmeisesti kytkinvaijeri tai joku pikkunippeli mikä pitää sitä paikallaan.
Ei jos käy baareissa.? Vittu oikeesti saa juoda jos jonku tonninkin kuussa saa kurkusta alas :wtf:
Ei jos käy baareissa.
No meinaat sä jeesaa kavereita hädässä?
Citroen?
Kuljin keväällä kaverin sitikan kyydissä töihin ja kerran sitten paukahti vaijeri poikki just kun oltiin lähdössä kotiin. Onneksi saatiin työpaikan paku käyttöön, olisi voinut tulla kylmä kävely kotiin. Vihjeenä vaan, että älä laita halpaa tarvikevaijeria, kaveri kirosi sen alimpaan helvettiin kun ei kestänyt ja osti alkuperäisen varaosan jolla on nyt ajellut yli puoli vuotta ongelmitta.
Nyt näyttää siltä että uusi vuosi tulee olemaan perseestä. Ja minä perseet.
Mä oon hyödytön :D
Käytiin kaupassa ja alettiin laittamaan tortillija. No aloin avaamaan yhtä tortilla täytepurkkia ja sehän oli kuin hitsattu kiinni. Pinnistelin ja ähisin siinä tovin ja sanoin tyttöystävälleni että "koita ite". No tyttö otti purkin hentoisiin käsiinsä ja naps purkki aukesi kuin itsestään...
Tätä se salitauko teettää
Ei käy baareissa joo, vaan ihan kirkkaita alkosta.
Tonnin saa menemään baari-iltana vaikka yhdessä illassa, kokemusta on..
ai maksaa 30k, sen takia kun joku on mokaillut elämässään?
En, omat paskat täytyy siivota itse ,sen elämä on kyllä kantapään kautta opettanut.
Eli tähän keskusteluun voitaisiin koota asioita, jotka vituttaa tällä hetkellä rankasti.
Ja se joka sanoo, ettei raha tuota onnea, niin valehtelee. Onnellisuuden taso on vähän erilainen jos tililtä löytyy 500 euroa kuin jos sieltä löytyy 3,86 euroa.
Täysin samaa mieltä!!! Ei se raha välttämättä onnelliseksi tee (vrt. esim. rakkaus) mutta raha tekee elämästä vitun paljon helpompaa monessa asiassa!!
Ja se joka sanoo, ettei raha tuota onnea, niin valehtelee. Onnellisuuden taso on vähän erilainen jos tililtä löytyy 500 euroa kuin jos sieltä löytyy 3,86 euroa.
Kani satuttanu takajalan eikä pysty liikkuu... ei oo mikään tusinapupu vaan ystävä jo alkuvuodesta 2000...
e. ja eläinlääkärit ei oo mitää ihmelääkäreit täälläpäin, viimeks kun satutti jalan joskus 5v sitte niin meinas heti lopettamaan mutta parani kyllä ihmeenkaupal... toivotaan parasta.
Tosin itseäni kyllä vituttaa nämä kultalusikka perseessä elävät, isin rahoilla brassailevat pellet. Nämä on kyllä niin pohjasakkaa että...:urjo:
Ja nyt te taas unohdatte sen rikkaaksi tulemisen hinnan....
500 euroa ei ole paljon eli silloin et vielä ole rikas. ja jos siellä on 3,86 euroa. Jokaisella suomessa on mahdollisuus rikastua, laillisesti tai vähemmän laillisesti mutta mahdollisuus siihen kuitenkin on.
Jos on köyhä ja asialle ei itse tee mitään niin se on kyllä omaa saamattomuutta.
Tosin itseäni kyllä vituttaa nämä kultalusikka perseessä elävät, isin rahoilla brassailevat pellet. Nämä on kyllä niin pohjasakkaa että...:urjo:
Juuh, en minäkään niistä brassailijoista välitä. Enkä puhunu siitä et jos sun tilillä on 500€ niin olet rikas. Mut taatusti olet onnellisempi, jos sulla on tilillä 500€, ku 3,89€, vai mitä? Tuo oli mun pointti ;)