Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä oli taas hieno joulu. Isä lähti joulupäivänä keskussairaalaan ambulanssin kyydillä. Kaikki nämä joulupyhät hän on maannut letkuissa ja jossain happikoneessa hengitysvaikeuksien takia. Syyksi selvisi se että syöpä on levinnyt jo keuhkoihin asti. Oikein onnellinen joulu :(

Voi elämä. Voimia, voimia ja voimia.

Ydinvoimalaitos on melkein naapurissa ja silti sähkökatkoksia on melkein viikoittain, toisinaan melkein joka päivä. Yksi tietokoneen virtalähde sanoi jo sopimuksensa irti puolen vuoden hallitsemattomien sammutusten takia.
Pitäs ostaa UPS:it tätä varten, mutta ei tietenkään ole varaa.
Sähkökatkoista huolimatta sänköä kului kerrostaloyksiössä 2kk aikana 1236kWh. Fuskaakohan kylmäkoneet vai onko joku muu virtarosvona.
Ei jaksa, menen takaisin nukkumaan. :curs:

Unirytmi taas nii vituillaan. nukkumaan kahdelta yöllä, ylös nyt, ja väsyttää enemmän ku nukkumaan käydessä. ei meinaa mitenkään jaksaa herätä aiemmin.

Toinen silmä jotenki kai tulehtunu, ja kipeä.

Vitun kakarat ja saatanan kusipäänaapurit, kun eivät tajua, että porukkaa menee viikonloppunakin töihin ja osa tekee vuorotyötä. Ilotulitusraketit pitäisi laissa kieltää, kun ei kerta tajuta milloin niitä saa käyttää ja missä. Jossain parkkipaikalla jumalauta ja autoja vieressä. Nehän lentää välillä mihin sattuu...

Ja kuka taas maksaa silmävaurioista johtuvat sairaalakulut, hip hei hurraa, prkl?!

Nyt taas kohta puolitokkurassa asioita hoitaas, vittu.

Vähän sama meno kuin Weilandilla: Naapureilla on joku perkeleen tanssipeli jota pitää veivata aina etkoilla ja jatkoilla. Saatana että vituttaa se matala töminä jotka tunkee läpi seinistä.

Teinit paukuttelivat saatanallisia pommeja yöllä aivan parvekkeen alla. Jos sama meno jatkuu, niin käyn kylmäämässä pari ja ripustan ne kalsareista keinuun ja hivutan pari matollista papatteja nuorisorikollisten hanuriin pörisemään.

:curs: vittuunnuin kämppiksen ostamaan kahviin(pannujauhatusta suodatinkeittimeen)ja lähin ostamaan kaupasta OIKEAA kahvia.

Ostin ajatuksissani myös pannujauhatusta,ja kauppa jo kiinni :curs:

Ihminen voikin olla tyhmä :lol2:

:curs: vittuunnuin kämppiksen ostamaan kahviin(pannujauhatusta suodatinkeittimeen)ja lähin ostamaan kaupasta OIKEAA kahvia.

Ostin ajatuksissani myös pannujauhatusta,ja kauppa jo kiinni :curs:

Ihminen voikin olla tyhmä :lol2:

Toivottavasti uhosit kämppikselle tätä ennen, että vittu tollasia ritsakahveja, mä meen ostaan OIKEAA kahvia. Nöyryytys olisi täydellinen.

Flunssa päällä ja ylläri että aina silloin avokki proputtaa jostain mitättömästä. Sitten täytyy kärsiä flunssan lisäksi parisuhteen varjopuolista... prkl!

Vittu! Fuck old people!
Tänää olin kolmen aikaa treenailemassa, päivystys puhelu tuli ja ovea avaamaan töölöstä munkkiniemeen. Autoa ei ollut käytössä eli taxilla vaan, makso 22e. Treenit meni siis vituilleen ja vanha mummo yritti maksaa ovenavausmaksua s-etukortilla. Perkele alko ottaa päähän. -> Kotiin ja salille (n.5min) ja reenit loppuun vitunmoisessa ragessa. Ei oo aikoihin ottanu päähän näin paljon..

Jari Porttila ja Maikkarin mäkihyppy. Ketä oikeesti kiinnostaa noin paljon, että pitää täyttää Tulosruutu ja telkku muutenkin tolla surkealla lajilla? Jani Uotilan naaman katselu ärsyttää myös yllättävän paljon.

Kaverit vituttaa..

Toinen kaveri mitä en ollut nähnyt kahteen vuoteen on peliveloissa ja riippuvainen rahapeleistä/arvoista. Velkaakin on sellaiset 30k. ja minun pitäisi auttaa. jepjep.
Toinen kaveri juo kurkustaan alas 600-1000e kuussa.

Voi vittu.

Soneralle taas helvetin iso kiitos. Oon täs viimesen viikon ollu ihan raivois tän netin kans ja soitellu joka päivä asiakaspalveluun eikä ne oo siel muutaku kierrelly ja kaarrellu asioita. --. Soneralle muuten helvetin iso miinus.
Odoteltiin uuteen asuntoon Soneran nettiä, meni 6+ viikkoa, taajama-alue, ei erityisen kaukana Tampereen keskustasta.

Hyvittivät saatanat lopulta 2 kk laskun verran viivästystänsä. Heti, kun uhkasi viestintävirastolla.

Autosta levis ilmeisesti kytkinvaijeri tai joku pikkunippeli mikä pitää sitä paikallaan.
Huomenna muutto, ylihuomenna matka 400km päähän joten eipä ois voinu paskempaan saumaan sattua. Nyt sitten matkustetaan junalla täydellä hinnalla kun oletin että mä liikun autolla enkä junalla ja opiskelijakorttia en ole jaksanu maksella.

Auto lähteekin vaihtoon suht pian kunhan tuo juttu on korjautettu. Kaikille ilmainen vinkki, älkää ikinä ostako mitään vitun ranskalaista paskaa. Kyllä se tiellä pysyy mutta pikkuvikoja riittää helvetisti.

Voimia sille jonka isä on sairaalassa syövän levittyä keuhkoihin, siihen verrattuna mun kitinät tuntuu täysin turhalta ininältä.

Kaverit vituttaa..

Toinen kaveri mitä en ollut nähnyt kahteen vuoteen on peliveloissa ja riippuvainen rahapeleistä/arvoista. Velkaakin on sellaiset 30k. ja minun pitäisi auttaa. jepjep.
Toinen kaveri juo kurkustaan alas 600-1000e kuussa.

Voi vittu.

Oho :(

No meinaat sä jeesaa kavereita hädässä?

Vittu oikeesti saa juoda jos jonku tonninkin kuussa saa kurkusta alas :wtf:

Back
Ylös Bottom