Näitä päiviä taas että dietti ei kulje :angry: oon varmaan vieläkin pöhöllä tosta joulusta :jahas: ei kai auta muukun diettailu eteenpäin...
Unohda diettailu ja rupee deittailee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näitä päiviä taas että dietti ei kulje :angry: oon varmaan vieläkin pöhöllä tosta joulusta :jahas: ei kai auta muukun diettailu eteenpäin...
no söin tuosta pöydältä jotain. Siis siinä oli pari jotain karkkeja etc. Kahmin siitä ihan randomina tavaraa suuhuni ja tunsin kun puraisin jotain kovaa niin hetihän se tuli nielaistua.
Noh nousipahan tämän miehen arvo kahdella eurolla.Tai no, kahteen euroon.
Pitää muistaa mennä paskalle haavi kädessä.

Hei, oon odottanut jatkoa tälle tarinalle. Joko on posliinissa naarmuja, vai onko kolikko tukkinut tiehyet?![]()
Ei ole ainakaan vielä pudonnut pönttöön se kolikko..
Eilen aamulla oli maha helvetin kipeä mutta saattaa johtua kyllä siitä että tuli syötyä tulista ruokaa illalla....
Voi toista. Miten se siis satutti sen?
Terv. ei eläinlääkäri mutta 20 vuoden kokemus kaneista (jestas oon vanha!)
Jaksamisia sinne päin. Perheenjäsen on perheenjäsen, oli sillä kaksi tai neljä jalkaa, aivan sama mulle.Kanit kun tykkää potkiskella maata siellä kopissa niin meni reisiluu katki ja mahdollisesti lantiostakin. Toista kania ei kyllä enää tule. Kiltein eläin ja perheenjäsen. Tuli syliin ja nuolemaan. Ei ikinä ollut vihanen ja oli kiintynyt erityisesti muhun. Tunti sitten lopetettiin. Kyllä tuli itkua.
Hapa ?.6.2000 - 31.12.2007.
Kanit kun tykkää potkiskella maata siellä kopissa niin meni reisiluu katki ja mahdollisesti lantiostakin. Toista kania ei kyllä enää tule. Kiltein eläin ja perheenjäsen. Tuli syliin ja nuolemaan. Ei ikinä ollut vihanen ja oli kiintynyt erityisesti muhun. Tunti sitten lopetettiin. Kyllä tuli itkua.
Hapa ?.6.2000 - 31.12.2007.
Sama vaikkei kyl pahemmin enää vituta kun on tiennyt jo pari viikkoa ettei nouse..pffJäi loppuvuoden penkki tavote nostamatta:curs: Ei äsken noussu vaikka kuinka pinnisti, olen hieman pettynyt.