Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hehe, en mäkään nukkunu yhtään. Pamautin kahdeksaksi töihin \o/

En kyllä aio täällä kauaa persettä kuluttaa...

Menolippu, menolippu...

Niin, ja toki olin ravintolassa vielä eilen illalla.

Miuta niiiiiiiiiiiiiiin ärsyttää kun en tajunnu jäähä rokulipäiviä viettämään Joensuuhun ja ilmottautua "sairaaksi", etten menis näinä välipäivinä duuniin. Koska nyt oonki oikeesti kipee ja täällä typerässä Hesassa :curs::curs: Mitä opin: kuseta aina kun tuntuu siltä.

Miuta niiiiiiiiiiiiiiin ärsyttää kun en tajunnu jäähä rokulipäiviä viettämään Joensuuhun ja ilmottautua "sairaaksi", etten menis näinä välipäivinä duuniin. Koska nyt oonki oikeesti kipee ja täällä typerässä Hesassa :curs::curs: Mitä opin: kuseta aina kun tuntuu siltä.

Miksi kukaan haluaisi olla vapaaehtoisesti joensuussa?

Asiaan. Kivaa olla töissä, paikalla ei ole oikeastaan ketään muuta ja motivaatio tehdä duunia on nollissa :( Ei jaksa aloittaa mitään, koska joutuisin kuitenkin jättämään sen kesken viikonlopuksi. Olisi pitänyt pitää lomaa.

Miksi kukaan haluaisi olla vapaaehtoisesti joensuussa?

Asiaan. Kivaa olla töissä, paikalla ei ole oikeastaan ketään muuta ja motivaatio tehdä duunia on nollissa :( Ei jaksa aloittaa mitään, koska joutuisin kuitenkin jättämään sen kesken viikonlopuksi. Olisi pitänyt pitää lomaa.

NO AINA MIELUUMMIN VAPAAEHTOISESTI JOENSUUSSA KUIN PAKOSTA HELSINGISSÄ!!!

voi jumalauta....

Tämä aamu alkaakin hyvin. Nukuin liian pitkään, potkaisin varpaani levypainoon, kissa käynnisti parvelta kurkottamalla kattotuulettimen roikkumalla sen käynnistysnarussa ja viiden minuutin päästä kaatoi kuusen. Jos en menisikään tänään ulos ollenkaan?

Joensuussa kun käyp niin harvoin ja kun siellä olis lähheissiii ihmissii, katoppaKÖÖ.

:offtopic: En tiedä tästä nimenomaisesta ceissistä, mutta usein voi olla, että joku muu, kuten vanhemmat ovat maksaneet persaukisen jälkikasvunsa matkan. Ei kai siitä tarvi kieltäytyä vain siksi, että kumppani on persaukinen.

Muutenkin varsin outo ajattelumalli sulla. Itse olisin ainakin vain iloinen, jos vaimo pääsisi reissuun, vaikka itse en olisikaan mukana (nojoo, riippuu toki kenen kanssa se sinne menisi ;)).

Noh, vanhemmathan sille avopuoliskolle maksoi, kuten myös hänen veljelleen kyseisen matkan. Itse olin alunperin lähdössä mukaan kunnes tajusin, että ei siinä yli tonnin matkoja maksella, jos tilillä on parisataa euroa. Enkä halua laittaa omia vanhempiani maksamaan minulle noin kallista matkaa, ovat nekin sentään elättäneet minua niin pitkään ennen kuin omille teilleni lähdin. Nyt lähinnä harmittaa se, etten sinne päässyt, koska muutenkin koen vähintään joka viikkoista ärsytystä siitä, että olen köyhä piru:curs: Ja miksi tämän sään pitää olla tällainen?! Vääntää veistä haavassa.

Totta kai olen kuitenkin iloinen ukkoni puolesta, että sinne pääsi. Kyllä se oli ihan loman tarpeessa.

Mikä vituttaa?

- kaikki

Miksi?

- kaikki menee päin vittua, eikä se johdu minusta, en voi vaikuttaa asioihin

Mitä mietit nyt?

- Voiko vastoin käymisille olla loppua?
- Töissä on pinna kireellä ja kotona vielä enemmän...

Tiiän.. mut paskaa hommaa. Pitää yrittää neuvotella parist asiast. 2 vaihtoehtoo, että suostun jäämää taloo.
Lukee jo valmiiks tos vanhas työsopimukses että "Täysaikainen"

Tuli jossain herkäs mielentilas kirjotettuu uus työsopimus tänään. En oikein tiiä itkeekkö vai nauraakko.

Tämä aamu alkaakin hyvin. Nukuin liian pitkään, potkaisin varpaani levypainoon, kissa käynnisti parvelta kurkottamalla kattotuulettimen roikkumalla sen käynnistysnarussa ja viiden minuutin päästä kaatoi kuusen. Jos en menisikään tänään ulos ollenkaan?
No joo.. Iltapäivällä tuijotin tumput suorina, kun "eräs äijä" vaihtoi mun autoon taakse jarrupalat, kun katsastusmiehet oli käskeny korjata. Ei kuulema käsijarru pitäny ollenkaan toisella puolella. Menin sitten uudestaan katsastuttamaan. Katsastusmies kiskaisi käsijarrun päälle, vaan kuinka ollakaan: vaijeri katkesi. Jipiaijee.

voi elämä et on tylsää!!!!!!! Vitun hienoa viettää lomaa kun kukaan frendi ei jaksa tehä mitään. Vitun luuserit vaan nyhvää sohvas.

Etkö sä osaa pitää hauskaa yksinäs :D (enkä tarkoita nyt mitään sellaista hauskaa :jahas:), mutta ostat vaikka vähä kaljaa ja pidät kunnon peli/elokuva -illan :thumbs:

Edit: tosin jos kaljaa halajat niin alkaa olla jo kiirus, 11 min päästä loppuu kaljan myyminen

Vaihtoehto perjantai rupee tuntuun erittäin huonolta ajatukselta. Istua himassa selvinpäin
kun piti varmistaa selvänä olo. Ei enää ikinä tämmöstä :D

Kyllä oli taas hieno joulu. Isä lähti joulupäivänä keskussairaalaan ambulanssin kyydillä. Kaikki nämä joulupyhät hän on maannut letkuissa ja jossain happikoneessa hengitysvaikeuksien takia. Syyksi selvisi se että syöpä on levinnyt jo keuhkoihin asti. Oikein onnellinen joulu :(

Etkö sä osaa pitää hauskaa yksinäs :D (enkä tarkoita nyt mitään sellaista hauskaa :jahas:), mutta ostat vaikka vähä kaljaa ja pidät kunnon peli/elokuva -illan :thumbs:

Edit: tosin jos kaljaa halajat niin alkaa olla jo kiirus, 11 min päästä loppuu kaljan myyminen
kaljaa on mut on lääkekuuri pääl joka ei salli. huomen vasta

Kyllä oli taas hieno joulu. Isä lähti joulupäivänä keskussairaalaan ambulanssin kyydillä. Kaikki nämä joulupyhät hän on maannut letkuissa ja jossain happikoneessa hengitysvaikeuksien takia. Syyksi selvisi se että syöpä on levinnyt jo keuhkoihin asti. Oikein onnellinen joulu :(

paljon jaksamisia!Lupaan rukoilla isäsi puolesta.

Back
Ylös Bottom