Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Soneralle taas helvetin iso kiitos. Oon täs viimesen viikon ollu ihan raivois tän netin kans ja soitellu joka päivä asiakaspalveluun eikä ne oo siel muutaku kierrelly ja kaarrellu asioita. Tänään sitte meni hermot lopullisesti ja aattelin soittaa tonne maksulliseen asiakaspalveluun, että pakko tää on saada toimiin hinnalla millä hyvänsä. Noh siel jätkä sai netin toimiin 15min sisällä, mitä nää muut mulkut ilmasessa asiakaspalvelussa ei oo muutaku kierrelly ja kaarrellu ja melkein joka päivä heille soitellut. "Joo tämä ei kuulu edes meidän toimikuvaan." "ASIA SELVÄ!"... Kiitos tälle jätkälle joka maksullisessa löysi samantien vian ja osasi neuvoa niin, että sain netin taas pelittämään 15min sisällä. Soneralle muuten helvetin iso miinus.

Unettomuus, unesta herääminen, koiran kusettaminen, nuha, pitkäkestonen nuha, parisuhdeongelmat, suhteet vanhempiin, kavereihin, emänännän vanhempiin...

Joulu, salien kiinniolo, ja se, että IKINÄ mulla ei suju mikään ilman ongelmia, haluaisin olla joskus ihan averageasiakas, esim. Huonekalutilaus, elektroniikkatilausmyynti jne. aina tulee väärät kamat, vääränkokoset palat tai ruuvit jää tulematta. Olen jo tottunut, että kaikissa tulee paskaa mukana.

Jos saan tilaamani ruuan melkein oikeilla perunoilla ja melkein oikealla juomalla, olen tyytyväinen...

Olihan tuo perseestä taas kerran. Melkein 12 tuntii meni.

Työsopimus loppuu 31.12.07 ja ne on sit päättäny sinne työvuorolistaa pistää ens ja seuraavanki viikon hommii mulle. En vissii oo menos enää tiistain sinne jos kerta työt loppuu maanantain. Niin kauan ku min nimi ei oo uudes paperis, se loppuu.

Päinvastoin. Jos työntekijälle tarjotaan töitä määräaikaisen viimeisen päivämäärän jälkeen ilman, että on kirjoitutettu uutta sopimusta ja työntekijä nuo työt tekee, katsotaan hänet vakinaiseksi työntekijäksi. Tutulle kävi noin, työnantaja tajusi liian myöhään, että voi paska, nyt sai jannu vakipaikan ja yritti "ostaa ulos". Eli tarjosi vuoden määräaikaista paremmalla liksalla "virheensä" huomattuaan. No tuotahan ei tokikaan voi hyväksyä jos niin kovasti halajaa määräaikaiselle, että vielä maksaisi enemmän liksaa, niin tuskin olisi jatkunut vuoden päästä työ.

En muista mikä tuo aika on, olisikohan 2 viikkoa (mutu), kun katsotaan sitten vakinaistamiseksi.

Vituttaa mun työkuviot. Työaika loppuu puol neljä mutta aina pitäs painaa yömyöhään asti. Missähän vitun välissä sitte kerkeää elämään??:curs: Onneks saattaa kohta löytyä työ missä työaika on se 8h eikä yhtään enempää.

Päinvastoin. Jos työntekijälle tarjotaan töitä määräaikaisen viimeisen päivämäärän jälkeen ilman, että on kirjoitutettu uutta sopimusta ja työntekijä nuo työt tekee, katsotaan hänet vakinaiseksi työntekijäksi. Tutulle kävi noin, työnantaja tajusi liian myöhään, että voi paska, nyt sai jannu vakipaikan ja yritti "ostaa ulos". Eli tarjosi vuoden määräaikaista paremmalla liksalla "virheensä" huomattuaan. No tuotahan ei tokikaan voi hyväksyä jos niin kovasti halajaa määräaikaiselle, että vielä maksaisi enemmän liksaa, niin tuskin olisi jatkunut vuoden päästä työ.

En muista mikä tuo aika on, olisikohan 2 viikkoa (mutu), kun katsotaan sitten vakinaistamiseksi.

Tiiän.. mut paskaa hommaa. Pitää yrittää neuvotella parist asiast. 2 vaihtoehtoo, että suostun jäämää taloo.
Lukee jo valmiiks tos vanhas työsopimukses että "Täysaikainen"

On se nyt saatana ettei ihmiset osaa pitää koirastaan huolta! :curs::curs::curs: Vittu kun taas oli erään lähistöllä asuvan noutaja meidän pihalla. Oma koira murissut ja haukahdellut koko illan, sitten kun menin taskulampun kanssa katsomaan pihalle, että josko olis vaikka susi eksynyt, niin heijastinpanta (nykyään edes se!) vaan vilahteli. Saatana, kun olisin saanut kiinni, niin olisin löytöeläimiin vieny. Olis ainakin joutunu maksamaan pantin koirastaan saadakseen takaisin!:evil::curs:

Olen kerran keskustellut omistajan kanssa aiheesta, kun tuli etsimään koiraansa mun pihalta. On kuulema tapana tulla välillä tänne. Tapana?!?:curs: Silloin oli mun koiralla juoksu, niin pitää odottaa että omalle pihalle mahtuu kuselle. Kirvekselle töitä! Ja kun yrittää raivoaan hilliten naama punaisena selittää toiselle korrektein sanakääntein että vituttaa ihan sikana, niin hymyilee vaan tyhmänä takaisin. Ei anteeksipyyntöä, ei mitään. Sain sentään silloin tivattua puhelinnumeron vastaisen varalle, ja äsken lähtikin naseva viesti siihen suuntaan.:evil:

Kyllä kyrsii. Avopuolisko on lomalla Thaimaassa, itse värjöttelen täällä Suomen vesisateessa tekemässä proseminaaria:curs: Itsehän en ole hänen mukanaan, koska olen niin maan perkeleen köyhä.

Kyllä kyrsii. Avopuolisko on lomalla Thaimaassa, itse värjöttelen täällä Suomen vesisateessa tekemässä proseminaaria:curs: Itsehän en ole hänen mukanaan, koska olen niin maan perkeleen köyhä.
:offtopic:
Mun korvaan kuulostaa vähän oudolta että avokki painuu yksin ulkomaille kun toisella ei ole varaa. Mä ainakin ajattelen päässäni niin että mieluiten sinne ulkomaille menee just sen oman puolison kans, joko maksaen hänetkin tai sitten odottaen että toisellakin on rahaa.

Mun korvaan kuulostaa vähän oudolta että avokki painuu yksin ulkomaille kun toisella ei ole varaa. Mä ainakin ajattelen päässäni niin että mieluiten sinne ulkomaille menee just sen oman puolison kans, joko maksaen hänetkin tai sitten odottaen että toisellakin on rahaa.

:offtopic: En tiedä tästä nimenomaisesta ceissistä, mutta usein voi olla, että joku muu, kuten vanhemmat ovat maksaneet persaukisen jälkikasvunsa matkan. Ei kai siitä tarvi kieltäytyä vain siksi, että kumppani on persaukinen.

Muutenkin varsin outo ajattelumalli sulla. Itse olisin ainakin vain iloinen, jos vaimo pääsisi reissuun, vaikka itse en olisikaan mukana (nojoo, riippuu toki kenen kanssa se sinne menisi ;)).

Tämä käy yksiin meikäläisen ajattelumallin kanssa...yhdessä reissattu...ja naimissisakin oltu jo >20v

Itse olen tänä vuonna käynyt viikon Bulgariassa ja toisen Ruotsissa, viime vuonna samat Unkarissa ja Englannissa. Toinen ei olisi päässyt mukaan vaikka olisi (tai olisin) halunnut koska ei olisi ollut rahaa molempien matkoihin (tai aikaakaan?). Ne tosin olivat kisareissuja, eivätkä sikäli vertailukelpoisia lomamatkan kanssa. Kuitenkin jos toisella on kova lomantarve (tässä ei ilmennyt miten kova stressi tms. matkaa on edeltänyt) ja kustannukset hoituu, niin en ihmettele että yksin meni.

edit: Ja siihen että toisellakin on varaa lähteä voi mennä aikaa, molempien tuloista riippuen vaikka parikin vuotta.

:offtopic: En tiedä tästä nimenomaisesta ceissistä, mutta usein voi olla, että joku muu, kuten vanhemmat ovat maksaneet persaukisen jälkikasvunsa matkan. Ei kai siitä tarvi kieltäytyä vain siksi, että kumppani on persaukinen.

Muutenkin varsin outo ajattelumalli sulla. Itse olisin ainakin vain iloinen, jos vaimo pääsisi reissuun, vaikka itse en olisikaan mukana (nojoo, riippuu toki kenen kanssa se sinne menisi ;)).

No ok, toi vanhempien maksaminen on toki oma juttunsa. Siihen en oikeastaan osaa sanoa mitään järkevää, pyörin kai niin köyhissä piireissä kun ei kukaan tutuista matkusta vanhempien rahoilla. Noh, sanotaan silti. Pitäisin melkein jo vittuiluna jos se porhoperhe jättäis puolison rannalle ruikuttamaan. Toki tämä vaatii jo pitkän suhteen eikä mitään parin kuukauden juttua.

Mua taas jossain määrin vituttais, ihan siksi että ei tämän hetkinen loska ja vesisade mitenkään mieltä ylennä. Niin ja pirun hienoa jos toinen hehkuttais puhelimessa sitä loman ihanuutta vielä tuossa.

Itse olen tänä vuonna käynyt viikon Bulgariassa ja toisen Ruotsissa, viime vuonna samat Unkarissa ja Englannissa. Toinen ei olisi päässyt mukaan vaikka olisi (tai olisin) halunnut koska ei olisi ollut rahaa molempien matkoihin (tai aikaakaan?). Ne tosin olivat kisareissuja, eivätkä sikäli vertailukelpoisia lomamatkan kanssa. Kuitenkin jos toisella on kova lomantarve (tässä ei ilmennyt miten kova stressi tms. matkaa on edeltänyt) ja kustannukset hoituu, niin en ihmettele että yksin meni.

edit: Ja siihen että toisellakin on varaa lähteä voi mennä aikaa, molempien tuloista riippuen vaikka parikin vuotta.

Työ/kisamatkat mä tajuan, ensimmäinen tehdään koska on pakko ja taas kisamatkojen suhteen olis typerää heittää pois vuosien pohjatyö kisoja varten.

Sitten jos taas puolisoiden välillä on selvä tuloero, (mahdollisesti jopa pysyvä) niin tässä mielestäni sen rikkaamman pitäis höllätä kukkaron nyörejä. Mitä siitä tulee jos toinen reissaa ja pistää muutenkin rahaa reilummin menemään ja toinen kituuttaa? Tämä kuvaa mun mielestä paremmin kämppäkavereita, kuin että asuisi ihmisen kans, jonka kans ollaan yhdessä rakkauden takia.
Tässä en nyt tarkoita mitään siipeilijöitä, mutta esim. miten DI ja lastentarhanopettajan suhde vois toimia, kun pidemmän työkokemuksen jälkeen varsinkin palkat on ihan eri maailmoista?

En nuku. Olen aivan raivona. Tekee mieli rikkoa jotain. Miksi en vittu nuku. Herään neljän tunnin päästä ajamaan autoa pariksi tunniksi. Huomenna kolmet treenit. Ihanaa. Saatana. Mikä vittua mua taas vaivaa. Joko sanoin, että tekee mieli rikkoa jotain?

Varsinkin se tunne, se, että minkälainen tunne se on kun nukahtaa. Miltä se tuntuu?
Jos alkaa miettiin sitä alkaa vituttaan ihan suunnattomasti, että miten mä tässä nyt vaivun uneen, kun pää oo kipee vitutuksesta.

Miettiin vaan sitä, että miten ja koska mä nukahdan, niiin ei siitä tuu yhtään mitään. On vaan entistä pirteempi ja tekis mieli lähtee vaikka ulos juoksee ja raivoon.

Kirjoitin juuri tänään, että ahdistaa se, etten voi olla kuin normaalit ihmiset. Normaalit ihmiset menevät nukkumaan ja nukkuvat aamuun asti. Minä hakkaan nyrkillä seinää ja joudun kai huomenna taas tekemään kaiken toisin kuin olin suunnitellut. En kai voi lähteä ajamaan autolla parin tunnin nukkumisen jälkeen, eikä siitä treenaamisestakaan tule hevon vittua. Normaalien ihmisten ei tarvitse kuin nukkua ja herättyään toimia.

Kirjotin juuri muutama tunti sitten:
Unettomuus, unesta herääminen, koiran kusettaminen, nuha, pitkäkestonen nuha.

Joulu, salien kiinniolo, ja se, että IKINÄ mulla ei suju mikään ilman ongelmia, haluaisin olla joskus ihan averageasiakas, esim. Huonekalutilaus, elektroniikkatilausmyynti jne. aina tulee väärät kamat, vääränkokoset palat tai ruuvit jää tulematta. Olen jo tottunut, että kaikissa tulee paskaa mukana.

Jos saan tilaamani ruuan melkein oikeilla perunoilla ja melkein oikealla juomalla, olen tyytyväinen...

Ittellä rupee kans tää "unettomuus" vituttaan. Suht masentavaa heräillä joka päivä 15oo-16oo kun on jo yhtä pimeää kun nyt on. Pakko se rytmi on jotenki löytää. :(

Jos unirytmi on sellainen että uni tulee vasta 3.00 yöllä, kannattee tehä silleesti että valvoo koko yön yli ja menee vasta illalla nukkuu nii varmasti tulee uni. toiminu mulla aina

Jos unirytmi on sellainen että uni tulee vasta 3.00 yöllä, kannattee tehä silleesti että valvoo koko yön yli ja menee vasta illalla nukkuu nii varmasti tulee uni. toiminu mulla aina

Toimii varmaan. Muttei ole ainakaan nyt mahdollista. Sen sijaan teen oharit, nukun vähän lisää, ja toivon että tästä on jotain hyötyä. Tuskin on. Vituttaa. Mutta olen jo myöhässä.

Back
Ylös Bottom