Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Unohdetaan sittenkin.... :(

:offtopic:
Ahhaaa, ketjua ei tarvitse avata nähdäkseen, että tietty tyyppi on kirjottanut siihen. Pitäkää pissiksenne, mää tykkään naisista. ;)
"Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä..." ;)
Jos oikein aletaan asiaa tutkia, on Dymondikin ihquillut 27 viestin edestä.

Korkataampa.

Kuka helv..in taiteilija rikkoo nässyn kuntosalipuolelta aina kaikki laitteet.
Vaikeuttaa treenaamista huomattavasti kun joutuu keksimään korvaavia liikkeeitä.
Tälläkin hetkellä pari kolme laitetta huollossa ja tämä huoltaminen ei ole mitään maailman
nopeinta toimintaa.

Tein hauiksia taljassa kun minua vastapäätä alataljaan asettui elämässään toista kertaa salilla oleva jokinor... krhm tukevahko (n. 150-kiloinen) nainen personal trainerinsa opastuksella.

Tällä salikärpäsen puremalla rouvalla oli naamalla niin kyrpiintynyt ja ylimielinen ilme, että salin lämpötila tuntui laskevan parilla asteella. Valmentajan annettua ohjeet alataljan liikeradasta tämä besserwisseriksi osoittautunut nainen kysyi PT:ltä:

Jokironsu: "Eihän ole hyväksi nostaa niin raskaita painoja, että joutuu irvistämään?"

PT vähän vaikeana: "No, kyllähän varsinkin harrastuksen alussa on tärkeää oppia oikeat liikeradat ja ainahan harjoittelun täytyy olla kivaa."

Jokironsu minua sormella osoittaen: "Joo, mä arvasin ettei todellakaan kuulu treenata noin niinku toi treenaa."

:D

Feikkiedit: jälkeenpäin kuulin, että samainen naikkonen on kanslistin työkokemuksellaan mm. mennyt terveyskeskuksessa kädestä pitäen opettamaan sairaanhoitajille, kuinka lakanat pitää vaihtaa. :lol2:

:D

Feikkiedit: jälkeenpäin kuulin, että samainen naikkonen on kanslistin työkokemuksellaan mm. mennyt terveyskeskuksessa kädestä pitäen opettamaan sairaanhoitajille, kuinka lakanat pitää vaihtaa. :lol2:

:offtopic: Miten ihmeessä sä sait tälläisen tiedon :eek: :D ??? (pienet piirit?)

:offtopic: Miten ihmeessä sä sait tälläisen tiedon :eek: :D ??? (pienet piirit?)

Todellakin on pienet piirit. Salilla töissä oleva tyttö kuuli tuon minulle osoitetun lausahduksen ja pois lähtiessäni kertoi kyseisestä tapauksesta... :D

Oikeesti, löytyykö todellakin tuollaisia sormella osoittavia norsuja jostain. Olis kyllä voinu palaa hermo jos omalle kohdalle olisi osunut.
Varmaan olis itelläki palanut, mutta sitten se täti olis vaan päässy valittamaan töissä etc miten "joku hullu hormoonipossu tuli huutamaan vaikka määäääää vaan vähä osotin sormella ku se reenas väärin" :jahas: Ja taas saliharrastuksen maine paranee...

Nyt sitten kun jalat alkaa olla kunnossa, niin selkä on ollu rikki kohta 2 viikkoa. Viddu että sitä on tullu raihnaseksi heti kun täytti 19 vuotta:jahas:. Buranaa vaan naamaan... Ja mä kun luulin, että se alamäki alkaa vasta siitä kahestakympistä:D.

Nyt sitten kun jalat alkaa olla kunnossa, niin selkä on ollu rikki kohta 2 viikkoa. Viddu että sitä on tullu raihnaseksi heti kun täytti 19 vuotta:jahas:. Buranaa vaan naamaan... Ja mä kun luulin, että se alamäki alkaa vasta siitä kahestakympistä:D.

Täällä kärsitään selkävaivoista jo toista kuukautta. Välillä helpottaa ja välillä ei tiedä miten päin istuisi tai makaisi, että kipu loppuu. Buranaa en ole vielä tarvinnut. :(

Äläs lapsi itke, täällä tulossa (jopa) 25 täyteen. Naamasta löytyy uusia ryppyjä, niveliä kolottaa ja lihakset ovat jäykkinä. Mahakin kasvaa. :lol2: Ole siis vielä vaan tyytyväinen siihen nuoreen kroppaan, mulla alkaa kohta jo fyysinen vanheneminen. :D

[nelo];1719387 sanoi:
Täällä kärsitään selkävaivoista jo toista kuukautta. Välillä helpottaa ja välillä ei tiedä miten päin istuisi tai makaisi, että kipu loppuu. Buranaa en ole vielä tarvinnut. :(
Siis ymmärsinkö oikein? Buranaa et tarvi vaikka välillä ei mikään asentokaan helpota _kipua_? Onko sulla joku periaate lääkkeitä vastaan vai joku allergia tms? Itse en hetkeäkään kärsi kivuista jotka voin saada kuriin lääkkeillä, koska kipu myös hidastaa paranemista.
Nim. yli 3kk nivelkapseli revenneenä leikkausta odottelen...

Back
Ylös Bottom