Ahhaaa, ketjua ei tarvitse avata nähdäkseen, että tietty tyyppi on kirjottanut siihen. Pitäkää pissiksenne, mää tykkään naisista. ;)Niin, ketäs ne runkkarit taas olikaan? ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ahhaaa, ketjua ei tarvitse avata nähdäkseen, että tietty tyyppi on kirjottanut siihen. Pitäkää pissiksenne, mää tykkään naisista. ;)Niin, ketäs ne runkkarit taas olikaan? ;)

"Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä..." ;)Ahhaaa, ketjua ei tarvitse avata nähdäkseen, että tietty tyyppi on kirjottanut siihen. Pitäkää pissiksenne, mää tykkään naisista. ;)
Missä kohtaa tässä oli se salikomedian komediallinen osuus?Korkataampa.
Sitä kutsutaan mustaksi komediaksi.;)Missä kohtaa tässä oli se salikomedian komediallinen osuus?
Missä kohtaa tässä oli se salikomedian komediallinen osuus?
:D
Feikkiedit: jälkeenpäin kuulin, että samainen naikkonen on kanslistin työkokemuksellaan mm. mennyt terveyskeskuksessa kädestä pitäen opettamaan sairaanhoitajille, kuinka lakanat pitää vaihtaa. :lol2:
Miten ihmeessä sä sait tälläisen tiedon
:D ??? (pienet piirit?)Miten ihmeessä sä sait tälläisen tiedon
:D ??? (pienet piirit?)
Jokironsu minua sormella osoittaen: "Joo, mä arvasin ettei todellakaan kuulu treenata noin niinku toi treenaa."
Varmaan olis itelläki palanut, mutta sitten se täti olis vaan päässy valittamaan töissä etc miten "joku hullu hormoonipossu tuli huutamaan vaikka määäääää vaan vähä osotin sormella ku se reenas väärin" :jahas: Ja taas saliharrastuksen maine paranee...Oikeesti, löytyykö todellakin tuollaisia sormella osoittavia norsuja jostain. Olis kyllä voinu palaa hermo jos omalle kohdalle olisi osunut.
Nyt sitten kun jalat alkaa olla kunnossa, niin selkä on ollu rikki kohta 2 viikkoa. Viddu että sitä on tullu raihnaseksi heti kun täytti 19 vuotta:jahas:. Buranaa vaan naamaan... Ja mä kun luulin, että se alamäki alkaa vasta siitä kahestakympistä:D.
Nyt sitten kun jalat alkaa olla kunnossa, niin selkä on ollu rikki kohta 2 viikkoa. Viddu että sitä on tullu raihnaseksi heti kun täytti 19 vuotta:jahas:. Buranaa vaan naamaan... Ja mä kun luulin, että se alamäki alkaa vasta siitä kahestakympistä:D.
Siis ymmärsinkö oikein? Buranaa et tarvi vaikka välillä ei mikään asentokaan helpota _kipua_? Onko sulla joku periaate lääkkeitä vastaan vai joku allergia tms? Itse en hetkeäkään kärsi kivuista jotka voin saada kuriin lääkkeillä, koska kipu myös hidastaa paranemista.[nelo];1719387 sanoi:Täällä kärsitään selkävaivoista jo toista kuukautta. Välillä helpottaa ja välillä ei tiedä miten päin istuisi tai makaisi, että kipu loppuu. Buranaa en ole vielä tarvinnut. :(