Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En löydä MISTÄÄN ilmaista ohjelmaa jolla voisi mp3. tiedoston muuntaa Midi tiedostoksi, pää hajoaa.
onkohan tuommosta edes olemassa?
Miks et?
Vituttaa jos ei voi edes saatana kunto-ohjaajaan luottaa. Meinaan vaan, että se sen tekemä ohjelma vaikuttaa kyllä hiukan epäilyttävältä...
Korjaa jos olen väärässä, mutta eikös midi-tiedosto ole ohjaussignaali joka sisältää vain "nuotit" kun taas mp3 on pakattua ääntä josta midiä ei saa kuin korkeintaan tulkitsemalla taajuuttaa ja muuttamalla se vastaavaksi nuotiksi. Jos ja kun kyseessä on valmis kappale, ohjelman ei ole mitenkään mahdollista arvata mikä soitin soittaa mitäkin nuottia.En löydä MISTÄÄN ilmaista ohjelmaa jolla voisi mp3. tiedoston muuntaa Midi tiedostoksi, pää hajoaa.

Korjaa jos olen väärässä,
Tulin juuri salille ku näin että joku pudottautuu leuanveto tangosta 20kg levy jalkojenvälissä lisäpainona toimien. Lisäpaino päätti sitten ottaa kiinni korokkeeseen josta leuanvetotankoon noustaan. Seuraavaksi kuului kiroilua ja kädet hakeutuivat miehellä haaroihin.

I can feel your pain, vitamiini. Flunssailu, molemminpuolinen korvatulehdus ja poskiontelontulehdus on pitänyt mut poissa salilta kohta jo kolme viikkoa. Päätä särkee ja vituttaa. Hirveästi tekis mieli mennä salille, mutta ootan nyt vielä sen puoltoista viikkoa että lääkekuurit loppuvat.Viikko lepiä kohta vedetty kurkkutulehduksen kanssa. Kuumetta pukkaa ja nokka ja korvat tukossa niin ettei omia ajatuksia kuule. Alkaa jo kroppaa kutittelemaan siihen malliin, että salitreeni tekisi terää, mutta jos odottelisi kiltisti vielä tovin.
Laita siihen donitsi tilalle.AAARGH! Taas joku saatana on hukannut salilla sen..sen... no sen lieriönmuotoisen jutun mikä laitetaan painopakan päälle ja mikä painaa 2,5kg. Mä TARVIIN sen!
Laita siihen donitsi tilalle.
Vierehtää mihin? Siun suuhunko?Niin, pysyisiköhän se? Ajattelin että vierähtää pois.
Subwayn leipänenkö?No, seuraavalla kerralla leipänen painoksi.