Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Siis ymmärsinkö oikein? Buranaa et tarvi vaikka välillä ei mikään asentokaan helpota _kipua_? Onko sulla joku periaate lääkkeitä vastaan vai joku allergia tms? Itse en hetkeäkään kärsi kivuista jotka voin saada kuriin lääkkeillä, koska kipu myös hidastaa paranemista.
Nim. yli 3kk nivelkapseli revenneenä leikkausta odottelen...

ja kipua kannattaa hoitaa ettei siitä tule kroonista... sit sitä ei voi hoitaa enää millään lääkkeillä eikä varmaan mitenkään muutenkaan.

Jahas syysloma alkoi ja mulla tietty tulee just nyt kurkku tajuttoman kipeeks, kuumetta, nokka tukos ja aivan saatananmoinen hedari. :curs:

Toisaalta kuinka hyvältä se tuntuisikaan hieman näpäyttää itsestänsä liikoja luulevaa ihmistä. Ja varsinkin sellaista joka käy vielä tuntemattomia opettamaan omalla tietämyksellä.

Todellakin on pienet piirit. Salilla töissä oleva tyttö kuuli tuon minulle osoitetun lausahduksen ja pois lähtiessäni kertoi kyseisestä tapauksesta... :D

Tässä tapauksessa sun olis pitänyt todeta rauhalliseen äänensävyyn että "Hyvä rouva, olette aivan oikeassa. Tälläiseen tyyliin treenaamalla tulos on ennen pitkää tälläinen.." *paita palasiksi Hogan-tyyliin ja tuplat edestä irvistyksen kanssa* :D

Menin illalla kahdentoista maissa nukkumaan ja pyörin hereillä viiteen asti. Sitten meni hermo ja nappailin rauhoittavia että saisi edes pari tuntia unta palloon. Siinä aamulla kun sitten keräilen itseäni kokoon muutaman totaalisen päin vittua nukutun tunnin jälkeen, äiti soittaa kertoakseen että mummoni on kuollut. Veikkaan, että tästä tulee vielä erittäin hieno päivä.

No, huumori yllä ja ei kun lisää paskaa housuun.

Varmaan olis itelläki palanut, mutta sitten se täti olis vaan päässy valittamaan töissä etc miten "joku hullu hormoonipossu tuli huutamaan vaikka määäääää vaan vähä osotin sormella ku se reenas väärin" :jahas: Ja taas saliharrastuksen maine paranee...

Juuri tämä pointti tuli mieleeni kun mietin, mitä tuolle tantalle pitäisi sanoa takaisin. :rolleyes: Päätin olla diplomaattisesti hiljaa. Tosin viimeisessä sarjassa irvistin vähän extraa ihan vaan akan kiusaksi. :D

Täälläkin kipuillaan... Ala-selkään aina vihlasee kun aivastaa:dance:

Olisit seurannut rouvaa pihalle ja katsonut hänen puuskutustaan kävelessä tai portaissa ja todennut että: -Arvasinhan että rouva hyvä yrittää edetä aivan liian kovalla vauhdilla kun noin pistää puuskuttamaan. Tietenkin sormella osoittaminen olisi sopivassa määrin lisännyt lausahduksen mieleenpainuvuutta.

Hitto. Oon nyt vasta tässä runsaan kuukauden käynyt puntilla, mutta massaa (läskiä) on mahdollisesti jo tarttunut. Nimittäin eilen ryin menemään prässiä synnytysilmeillä (150 kg:itku:), kun ekassa sarjassa bokserit saivat tarpeekseen ja ratkesivat rempseästi koko hanurin matkalta. Helpotti kyllä olotilaa, ja seuraava tunti olikin varsin vilpoista junppailua.

Tänää on ollu joku yleinen maalaisjärjenpuutospäivä. Ai että on vituttanu vastailla typeriin kysymyksiin koko päivän... Huiput veti "kenelle mun pitää ilmottaa ku mu auto on varastettu?" Hmm... jospa tosta ilmottais vaikka kirjastontädille :S Urpot prkl...

Siis ymmärsinkö oikein? Buranaa et tarvi vaikka välillä ei mikään asentokaan helpota _kipua_? Onko sulla joku periaate lääkkeitä vastaan vai joku allergia tms? Itse en hetkeäkään kärsi kivuista jotka voin saada kuriin lääkkeillä, koska kipu myös hidastaa paranemista.
Nim. yli 3kk nivelkapseli revenneenä leikkausta odottelen...

Periaatteesta en niitä popsi, koska ei se kipu ole sen verta kova, että tarvitsisi lievitystä. Venyttelemällä olen saanut sen kivun häviämään ja paikoillaan olemalla se taas voimistuu (edellyttää useamman päivän röhnöttämisen).

Auttaako noiden buranoiden ottaminen sitä paranemista merkittävästi vai onko se vain korvien välissä? Jos siitä meinaan on todella hyötyä, niin tottakai silloin niitä voi käyttää.

ARRRRRRRRGH...

Kaikki oli niin täydellistä, kiva päivä töissä, hyvää ruokaa uuden tyttöystävän kaa, mentiin sänkyyn ajoissa eli ysiltä kun piti herätä ajoissa töihin... hih hih

No sit mopo ei keulikkaan, ei ota millään eteen AAAAAARGH... Voi helvetti mikä fiilis kun toinen olis myös halunnut sitä NIIIIIIIN paljon.

Tämä se syö miestä!

ARRRRRRRRGH...

Kaikki oli niin täydellistä, kiva päivä töissä, hyvää ruokaa uuden tyttöystävän kaa, mentiin sänkyyn ajoissa eli ysiltä kun piti herätä ajoissa töihin... hih hih

No sit mopo ei keulikkaan, ei ota millään eteen AAAAAARGH... Voi helvetti mikä fiilis kun toinen olis myös halunnut sitä NIIIIIIIN paljon.

Tämä se syö miestä!

Siis ollenkaan:D?

En kyllä ymmärrä miten on mahdollista jos haluttaa ja tilanne on ihan normaali.

Ehkä se tänne pitäisi lisätä..silloin joskus hetkonen.. 8v sitten? Itiksessä.
Se "bodini on mun kotini" tai jotain vastaavaa.. logona lihaksikas tyyppi (omistaja itse?) ja mäyräkoira. Kuulemma tyyppi istuu linnaa näinä päivinä.

Nojoo, olin juuri esittämässä pikkuveljelle painojen nostamista kun paikalle tuli semmoinen pikku-sortseihin pukeutunut karvakas tyyppi. Siinä sitten venytteli perse kohti kattoa.. että perskarvat tuli sortseista ulos.
Ihme kyllä pikkuveli pysyi harrastuksessa :D

Ehkä tänne voi lisätä omia..
Eli jalat on semmoset aika tukevahkot, ja reisilihas jännittyneenä 13cm polven yli..

Nojoo, päätin kokeilla paljonko saa jälkaprässissä puserrettua näillä geeni-ihmeillä.
muistaakseni sain yli 500.. tai sitten oli se seuraava mitä oli ntarkoitus kokeilla.. mutta jäi hieman epäselväksi koska kesken sen kaiken meni taju.
10min jälkeen herään siinä sivummalla ja porukka kattelemassa kuolinko ;)

Siinä jäi kyllä omat treenit pitkäksi aikaa. Vasta useita vuosia (10?) jälkeenpäin uskalsin mennä toista kertaa salille. Se onkin sitten ihan oma tarina, ~30kiloa ja kaksi läskimakkaraa vatsan ympäriltä pois noin vuodessa.. :) ..ja muutama sentti lisää sinne sun tänne lihaksikkaille paikoille.

Ehkä tänne voi lisätä omia..
Eli jalat on semmoset aika tukevahkot, ja reisilihas jännittyneenä 13cm polven yli..

Nojoo, päätin kokeilla paljonko saa jälkaprässissä puserrettua näillä geeni-ihmeillä.
muistaakseni sain yli 500.. tai sitten oli se seuraava mitä oli ntarkoitus kokeilla.. mutta jäi hieman epäselväksi koska kesken sen kaiken meni taju.
10min jälkeen herään siinä sivummalla ja porukka kattelemassa kuolinko ;)

Siinä jäi kyllä omat treenit pitkäksi aikaa. Vasta useita vuosia (10?) jälkeenpäin uskalsin mennä toista kertaa salille. Se onkin sitten ihan oma tarina, ~30kiloa ja kaksi läskimakkaraa vatsan ympäriltä pois noin vuodessa.. :) ..ja muutama sentti lisää sinne sun tänne lihaksikkaille paikoille.

Kovin ajattelematonta porukkaaa jos vaan katteli siin vieres!? :wtf:

Jos olisin ite ollu paikalla ja todistanut tapahtumaa olisin HETI ollut antamassa suusta suuhun tekohengitystä ;) :whip:

:evil:

Back
Ylös Bottom