Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Puhelin päättäny joskus aamul tilettää eikä suostu yhteistyöhö. Voi elämä että osaa hajottaa tollanen.. Sitä kun oikeest tarvis.

lueskelin eilen kirjastossa bodausta ja alko vituttaa se ikuinen sama jauhanta...

syö sitä ja tätä..

hän treenaa 1. kädet, 2. olkapäät jne...

tulosta siihen ja tähän. kuinka nostaa tulosta.

tämä tuote, enemmän gainia ym shittiä. ja kuvassa joku pro podari, harhaan johdattamista.

pahvikin tajuaa samat jutut kun muutaman vuoden treenaa, kyse on vain panostamisesta ja GEENEISTÄ.

riitti pilkun viilaus ym. hinkkaan painoja himassa omaan tahtiin ja alan keskittymään muihin hommiin vaikka moottoripyöriin.

Salilla kuultu keskustelu miehen ja hänen kanssaan treenanneen naisen väliltä. Nainen vaikutti olemukseltaan (ja kunnoltaan) personal trainerilta, tai sitten opastamaan pyydetyltä työkaverilta joka treenaamisesta tietää. Kutakuinkin näin mennyt dialogi kuului kun hän näytti vuoroin hammerkääntöä käsipainoilla, ja kun mies alkoi fuskaamaan selällä ja kyynärpäällä, laittoi kädet kyynärpäiden eteen ettei päässyt fuskaan.

M : joo, tossa vähän lopussa autoin kropalla, mutta se toimii vähän niinkuin pakkotoistona, niinkuin että kaveri jeesaisi

...

M: Kyllä voisin tehdä niinkin että teen mahdollisimman puhtaasti, mutta sitten en voisi tehdä noilla painoilla samaa määrää... ...pienemmillä tekisin ne pari toistoo enemmän, mutta sitten taas ne viimeset koittais puristaa tollain loppuun asti, et tavallaan sama asia.... ...eli näillä isommilla mä niinkun kompensoin sen lopun....

N : Niin, paras olisi tehdä sillain mahdollisimman puhtaasti

M : joo, niin, mutta kyllähän se tällainkin koko ajan on jännittynyt ja saa sen loppuun asti...

Ei sinällään komediaa, yleinen ajatusmalli...

Vituttaa heikko itsetunto.. Se etten tunnu oikeen kelpaavan kellekään, vähiten itselleni.. En oo mikään supliikkimies, mallipoika enkä muutenkaan niitä porukan "hyviä tyyppejä". Oon aina ollut statisti, jota kukaan ei kuuntele, ja jota katsotaan vähän nenänvartta pitkin. Vaikka oon päässyt peruskouluaikaisesta nörtti-imagostani eroon, oon yhä se beta-luokan jätkä, joka tosin silloin tällöin nousee hetkeksi parrasvaloihin, mutta jota kukaan ei oikeasti arvosta.

Olipahan avautuminen.

Vituttaa heikko itsetunto.. Se etten tunnu oikeen kelpaavan kellekään, vähiten itselleni.. En oo mikään supliikkimies, mallipoika enkä muutenkaan niitä porukan "hyviä tyyppejä". Oon aina ollut statisti, jota kukaan ei kuuntele, ja jota katsotaan vähän nenänvartta pitkin. Vaikka oon päässyt peruskouluaikaisesta nörtti-imagostani eroon, oon yhä se beta-luokan jätkä, joka tosin silloin tällöin nousee hetkeksi parrasvaloihin, mutta jota kukaan ei oikeasti arvosta.

Olipahan avautuminen.

hmm,sinusta TUNTUU että sinua ei arvosteta, se ei kuitenkaan välttämättä ole niin.Ihmisillä joilla on heikko itsetunto on tapana tulkita toisten ihmsten käytöksestä ja sanomisista paljon, vaikka loppupeleissä sinua voi arvostaa monikin. Kaikilla ei vaan oo taipumusta ilmasta sitä että jotain arvostaa tai tykkää :(

hmm,sinusta TUNTUU että sinua ei arvosteta, se ei kuitenkaan välttämättä ole niin.Ihmisillä joilla on heikko itsetunto on tapana tulkita toisten ihmsten käytöksestä ja sanomisista paljon, vaikka loppupeleissä sinua voi arvostaa monikin. Kaikilla ei vaan oo taipumusta ilmasta sitä että jotain arvostaa tai tykkää :(
Kiitos kilppuli, tuo helpotti vähän.. Kyllähän mä itsekin tiedostan ettei asiat oo ihan niin huonosti kuin miltä tuntuu. Mutta silti niitä tuntemuksia ei pysty pakenemaan. Joskus mulla oli monen kuukauden masennuskausia, mutta nyt ei oo ollut pitkään aikaan. Vaikka tää kesä ei ehkä ihan paras mahdollinen olekaan ollut. Ärsyttää, koska tällanen itsesäälissä rypeminen tuntuu heikkoudelta.

Tää on mun biisi, ainakin tänään: http://www.youtube.com/watch?v=Li1_Ro9e2_4

KUINKA VITUN KÖYHÄ PITÄÄ OLLA ETTÄ VARASTAA KÄYTETYT KENGÄT?? Siis oikeesti? Pitää olla kengätön, eikö?? :confused:

Joku wänkeri vei salin pukkarista mun Stan Smith 2:t (?, tarroilla anyway). Niillä oli tunnearvoa :rolleyes: ja mulla oli suunnitelmia niiden varalle. :david:

Ne ei tod. ollu uudet, mutta ihan ok. Sen verran käytetyt, että olisin luullu, ettei ne kellekkään kelpaa - toka kerta kun jätin niin lähti. :eek:

Mä en oikeestaan ikinä toivo kellekkään mitään pahaa, mutta nyt voin kertoa, että just nyt tuolle sneakerivarkaalle mä en toivo mitään hyvää ikinä tästä päivästä lähtien. :D

Onneks en maksanu niistä ku 45€ tai jotain, puoleen hintaan kuitenkin sain ne.

Saatanan saatana. :curs:

Nyt ei tunnu edes enää hyvältä noi kaks paria mitkä ostin tänään, koska nyt mun pitää ostaa yhet vielä. VITTU. Hajoo siihen jos luet tätä; pidä sä mun vanhat, kyllä näitä kaupassa riittää. :thumbs:

Real men don't kill coyotes, hit women or steel sneakers.

Taidan vaihtaa salia.

Nyt jo helpotti, ei kyllä vituta enää niin paljoo. Meinasin pyyhkiä yllä olevan, mutta olkoon. Lisäsin pari hymijöö.

edit: Pari muutakin juttua vituttaa. Muttei yhtä paljon ku kadonneet sneakerit.

Olipahan avautuminen.
Sut tavanneena; aika vaikee uskoa. Toki lyhyt oli tapaaminen, mutta ensivaikutelman perusteella pidän sua kyllä aika erilaisena kuin mitä tuosta saa kuvan. Sori, nyt vituttaa liikaa että pystysin enempi "lohduttamaan".

Tämä kuulostaa sitten vaan siltä, että sä et ole yhtä innostunut (ts. kiinnostunut) kuin nämä tyypit. Luulen, että olisit vain iloinen jos joku oikeasti sinun mielestäsi kiinnostava mies alkaisi ylistämään sinua ja ilmaisisi tunteensa jo alkuvaiheessa. ;)
Samaa mieltä... ( ;) ) paitsi että...

No ni, päästiin asiaan :) ELi, mies oli mun mielestä todella kiinnostava, koin olevani ihastunut eli oli perhosia jne.. Ja kyllä se vaan kummasti oma kiinnostus kuolee tollaseen ihailun määrään... Niin kauan koin olevani todella ihastunut, kunnes se alotti tän viestittelyn jne... oikeasti, n 10 viestiä päivässä ylistäen mua... hiukka ahistavaa... En vaan osaa olla jotenkin... :rolleyes:
...mua kiinnostaa, että mitä sä sille vastasit? Kyllähän nyt jokainen fiksu/itseään kunnioittava mies osaa rajottaa jos lämmintä vastakaikua ei tuu. 10 viestiä ei edes oo paljoo - jos ne on molemminpuolisia, yksipuolisesti ne onkin sitten jo hiukka omituisia.

Ps. Mut siinä miehen innokkuudessa on siltikin mun mielestä vikaa, liiikaaaaa....
Nii. Tai kelaa jos sä oot todellakin oikeesti ja absoluuttisesti vaan niiiiiiiiiin ehana? :lol2:

Samaa mieltä... ( ;) ) paitsi että...

...mua kiinnostaa, että mitä sä sille vastasit? Kyllähän nyt jokainen fiksu/itseään kunnioittava mies osaa rajottaa jos lämmintä vastakaikua ei tuu. 10 viestiä ei edes oo paljoo - jos ne on molemminpuolisia, yksipuolisesti ne onkin sitten jo hiukka omituisia.

Nii. Tai kelaa jos sä oot todellakin oikeesti ja absoluuttisesti vaan niiiiiiiiiin ehana? :lol2:

No mun viestien lämpö huomioon ottaen (siis vastasin noin joka kolmanteen) ne oli vaan omituisia...

Jumalauta! Rupeaa kutittamaan päästä aina tämmönen juttu:
Joku kirjoittaa sarkastisen viestin eikä laita siihen hymiötä. Tämän jälkeen hän jää odottamaan vastausta viestiinsä, jotta saa taivastella sitä kun tyhmät kanssakeskustelijat eivät ymmärrä hänen sarkasmiaan. Vastaus kirjoitetaan jo valmiiksi viesti-ikkunaan ja jäädään refreshaamaan sivua kunnes vastaus tulee. Vastauksen saapuessa quotetaan siitä välittömästi pätkä viestin alkuun ja lähetetään se.
Siis kukaanhan muuhan ei koskaan ymmärrä tällaisten ihmisten sarkasmia. He tietävät sen lukematta saamiaan vastauksia.

Eli siis pähkinän kuoressa vituttaa ihmiset jotka kuvittelee olevansa paljon muita parempia eikä tajuta että niiden sarkasmin tajuaa kaikki. Ne kylvää jatkuvasti jotain "pitääkö mun vääntää rautalangasta"-paskaa. Se on niiden elämän tarkoitus.

edit: Ja jos tunnistat itsesi niin en mä sua vihaa. Vitutti vaan vähäsen, mutta nyt sain päästettyä höyryjä :kippis1:

Ei nyt vituta, mutta tietyllä tavalla on vähän ikävä olo, koska eräs entinen kollegani ja tuttavani kuoli sunnuntaina moottoripyöräonnettomuudessa. Tosin emme viime vuosina olleet enää pahemmin tekemisissä, mutta aikoinaan enemmänkin. Häntä jäi suremaan tuore vaimo sekä vanhemmat. Kävin sytyttämässä hänelle kynttilän harrastepalstalla.

Jotenki naama iha vituillaan.. saatanaperkele. vituttaa. varmaa 4 vitun finninperkelettä naamassa. Saatana. menis jo vittuu mun pärstästä perkele!

Ei tässä voi ees ulos lähtä vaik on perjantai. Ei tasan varmasti nii itseesäkyllästynyttä emäntää löydy, et kelpuuttais meikän täs tilas. Viel maanantain oli nama sileä ku vauva posket. Eipä enää! vittu. vittuvittu..

En mä ny katkera oo vaa äärimmäisen vittuuntunu omaa pärstää.

mitähä vittua mä oon tehny että mä ansaitsen tän .oisko se sitte vitutuksesta, ku on vituttanu koko viikon ihan vitusti.. suorataa perkeleen paljon,. nyt ei ees koht kehtaa ulos mennä

edit pieniä on mun murheet.. Osanottoni..

Pankin persereiät ei ole maksanu vieläkään mun tilille opintolainaa. Lupas että viimeistään eilen on tilillä... Tilillä -25 euroa ja laskuja pöydällä joissa eräpäivä tänään...

Yövuorot vituttaa kun ei saa nukuttua kunnolla ja kun herää niin päähän koskee.
Ja ettei menis liian hyvin niin autokin piiputtaa saatanas, tiedä taas montako sataa/tuhatta korjaaminen maksaa. Voi venäjä!! :wall:

Kiitos kilppuli, tuo helpotti vähän.. Kyllähän mä itsekin tiedostan ettei asiat oo ihan niin huonosti kuin miltä tuntuu. Mutta silti niitä tuntemuksia ei pysty pakenemaan. Joskus mulla oli monen kuukauden masennuskausia, mutta nyt ei oo ollut pitkään aikaan. Vaikka tää kesä ei ehkä ihan paras mahdollinen olekaan ollut. Ärsyttää, koska tällanen itsesäälissä rypeminen tuntuu heikkoudelta.

Tää on mun biisi, ainakin tänään: http://www.youtube.com/watch?v=Li1_Ro9e2_4

tää nyt kuulostaa ehkä diipadaapa-keittiö psykologialta mutta ite oon huomannut että todellinen vahvuus löytyy juuri heikkoudesta, kannat ittes rohkeesti sellasena kun olet,olet myös herkkä ja epävarma.Olet IHMINEN.

tää nyt kuulostaa ehkä diipadaapa-keittiö psykologialta mutta ite oon huomannut että todellinen vahvuus löytyy juuri heikkoudesta, kannat ittes rohkeesti sellasena kun olet,olet myös herkkä ja epävarma.Olet IHMINEN.

Hieman asian vierestä. Huonotkin asiat ovat elämää ja jos sen pystyy hyväksymään, niin se helpottaa. Ettei elämä ole todellisuuspakoa negatiivisista asioista.

Jotenki naama iha vituillaan.. saatanaperkele. vituttaa. varmaa 4 vitun finninperkelettä naamassa. Saatana. menis jo vittuu mun pärstästä perkele!

Ei tässä voi ees ulos lähtä vaik on perjantai. Ei tasan varmasti nii itseesäkyllästynyttä emäntää löydy, et kelpuuttais meikän täs tilas. Viel maanantain oli nama sileä ku vauva posket. Eipä enää! vittu. vittuvittu..
..

Oletko tosissasi?

Back
Ylös Bottom