Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mistä tälläistä keksit? ilmatieteenlaitos lupaa huomiseksi kuivaa.
Vituttaa heikko itsetunto.. Se etten tunnu oikeen kelpaavan kellekään, vähiten itselleni.. En oo mikään supliikkimies, mallipoika enkä muutenkaan niitä porukan "hyviä tyyppejä". Oon aina ollut statisti, jota kukaan ei kuuntele, ja jota katsotaan vähän nenänvartta pitkin. Vaikka oon päässyt peruskouluaikaisesta nörtti-imagostani eroon, oon yhä se beta-luokan jätkä, joka tosin silloin tällöin nousee hetkeksi parrasvaloihin, mutta jota kukaan ei oikeasti arvosta.
Olipahan avautuminen.
Kiitos kilppuli, tuo helpotti vähän.. Kyllähän mä itsekin tiedostan ettei asiat oo ihan niin huonosti kuin miltä tuntuu. Mutta silti niitä tuntemuksia ei pysty pakenemaan. Joskus mulla oli monen kuukauden masennuskausia, mutta nyt ei oo ollut pitkään aikaan. Vaikka tää kesä ei ehkä ihan paras mahdollinen olekaan ollut. Ärsyttää, koska tällanen itsesäälissä rypeminen tuntuu heikkoudelta.hmm,sinusta TUNTUU että sinua ei arvosteta, se ei kuitenkaan välttämättä ole niin.Ihmisillä joilla on heikko itsetunto on tapana tulkita toisten ihmsten käytöksestä ja sanomisista paljon, vaikka loppupeleissä sinua voi arvostaa monikin. Kaikilla ei vaan oo taipumusta ilmasta sitä että jotain arvostaa tai tykkää :(

ja mulla oli suunnitelmia niiden varalle. 

Sut tavanneena; aika vaikee uskoa. Toki lyhyt oli tapaaminen, mutta ensivaikutelman perusteella pidän sua kyllä aika erilaisena kuin mitä tuosta saa kuvan. Sori, nyt vituttaa liikaa että pystysin enempi "lohduttamaan".Vituttaa heikko itsetunto.. Se etten tunnu oikeen kelpaavan kellekään, vähiten itselleni.. En oo mikään supliikkimies, mallipoika enkä muutenkaan niitä porukan "hyviä tyyppejä". Oon aina ollut statisti, jota kukaan ei kuuntele, ja jota katsotaan vähän nenänvartta pitkin. Vaikka oon päässyt peruskouluaikaisesta nörtti-imagostani eroon, oon yhä se beta-luokan jätkä, joka tosin silloin tällöin nousee hetkeksi parrasvaloihin, mutta jota kukaan ei oikeasti arvosta.
Olipahan avautuminen.
Samaa mieltä... ( ;) ) paitsi että...Tämä kuulostaa sitten vaan siltä, että sä et ole yhtä innostunut (ts. kiinnostunut) kuin nämä tyypit. Luulen, että olisit vain iloinen jos joku oikeasti sinun mielestäsi kiinnostava mies alkaisi ylistämään sinua ja ilmaisisi tunteensa jo alkuvaiheessa. ;)
...mua kiinnostaa, että mitä sä sille vastasit? Kyllähän nyt jokainen fiksu/itseään kunnioittava mies osaa rajottaa jos lämmintä vastakaikua ei tuu. 10 viestiä ei edes oo paljoo - jos ne on molemminpuolisia, yksipuolisesti ne onkin sitten jo hiukka omituisia.No ni, päästiin asiaanELi, mies oli mun mielestä todella kiinnostava, koin olevani ihastunut eli oli perhosia jne.. Ja kyllä se vaan kummasti oma kiinnostus kuolee tollaseen ihailun määrään... Niin kauan koin olevani todella ihastunut, kunnes se alotti tän viestittelyn jne... oikeasti, n 10 viestiä päivässä ylistäen mua... hiukka ahistavaa... En vaan osaa olla jotenkin...
![]()
Nii. Tai kelaa jos sä oot todellakin oikeesti ja absoluuttisesti vaan niiiiiiiiiin ehana? :lol2:Ps. Mut siinä miehen innokkuudessa on siltikin mun mielestä vikaa, liiikaaaaa....
Samaa mieltä... ( ;) ) paitsi että...
...mua kiinnostaa, että mitä sä sille vastasit? Kyllähän nyt jokainen fiksu/itseään kunnioittava mies osaa rajottaa jos lämmintä vastakaikua ei tuu. 10 viestiä ei edes oo paljoo - jos ne on molemminpuolisia, yksipuolisesti ne onkin sitten jo hiukka omituisia.
Nii. Tai kelaa jos sä oot todellakin oikeesti ja absoluuttisesti vaan niiiiiiiiiin ehana? :lol2:
Kiitos kilppuli, tuo helpotti vähän.. Kyllähän mä itsekin tiedostan ettei asiat oo ihan niin huonosti kuin miltä tuntuu. Mutta silti niitä tuntemuksia ei pysty pakenemaan. Joskus mulla oli monen kuukauden masennuskausia, mutta nyt ei oo ollut pitkään aikaan. Vaikka tää kesä ei ehkä ihan paras mahdollinen olekaan ollut. Ärsyttää, koska tällanen itsesäälissä rypeminen tuntuu heikkoudelta.
Tää on mun biisi, ainakin tänään: http://www.youtube.com/watch?v=Li1_Ro9e2_4
tää nyt kuulostaa ehkä diipadaapa-keittiö psykologialta mutta ite oon huomannut että todellinen vahvuus löytyy juuri heikkoudesta, kannat ittes rohkeesti sellasena kun olet,olet myös herkkä ja epävarma.Olet IHMINEN.
Jotenki naama iha vituillaan.. saatanaperkele. vituttaa. varmaa 4 vitun finninperkelettä naamassa. Saatana. menis jo vittuu mun pärstästä perkele!
Ei tässä voi ees ulos lähtä vaik on perjantai. Ei tasan varmasti nii itseesäkyllästynyttä emäntää löydy, et kelpuuttais meikän täs tilas. Viel maanantain oli nama sileä ku vauva posket. Eipä enää! vittu. vittuvittu..
..