Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
amis teki salilla penkkiä. :arvi:
Veikkaan, että sillä oli komiat viikset, Karjala-lippis ja omalaatuinen woimatekniikka???Ja tämä on komediaa syystä että?
että ehkä ne on oikeassa:D[/QUOTE] Veikkaan, että sillä oli komiat viikset, Karjala-lippis ja omalaatuinen woimatekniikka???
:jahas: Joillekin pelkkä sana "amis" riittää naurunaiheeksi. En sitten tiedä?
En mä mistään ulkonäöstä puhu... vaan siitä koko paketista. Eli ei, mä en ole ihana ku herään aamulla hemmetin kiukkusena tai kun oon ihan naamat... OIkeasti, noissa ei ole mitään ihanaa..

sä et vaan ymmärrä.. se on juuri seksikästä, kun tuollainen kaunis tyttö herää aamulla tukka ihan sekaisin ja on äkäinen kuin perseeseen ammuttu karhu...![]()
No perkele.. vähänks houkuttais! aijaijai ku vituttaa suorastaa katella ku bb-talos jos aletaa kunnol tosissaa ottamaan, kauheen paljo tekee miel juua sillo..;)perkl... nyt olis 1,5l pullo kossua? wanna be part of my night?:D
Ai vittu!
Hain yöpalaa uunista, niin enkös innokkaana tunkenut nokkaani sinne uuninluukun väliin hiukan liian tarmokkaasti -> kuumat höyryt silmille.
Nyt polttelee vähän tuota oikeaa silmää. Vois oikeastaan mennä vielä vähän huuhtelemaan sitä. Ehkä maailman turhin tapa rankasta itteään, käräyttää ittensä makkaranhöyryillä, kun puoli sekuntia odottamalla ei olis mitään vaaraa. :curs:
Flunssa. Ei iskeny kunnolla vaan veemäisellä viikon kurkkukivulla eka, nyt karsee räkätauti, mut niin ettei kuume nouse :(
Ahdistavat ihmiset. En tajua mistä hitosta löydän aina ne miehet jotka on päästä varpaisiin ihastunu muhun ja toitottaa sitä mulle ja koko maailmalle. Mä en oikeasti ole niin ihana ja toi palvominen menee niin överiks et tekis mieli vetästä turpaan ihan vaan todistaakseni etten ole niin perhanan ihana. Liika on liikaa tässäkin asiassa.
Vittu, ilmastonmuutoksen myötä Pohjolan piti lämmetä. Ja paskan marjat, täällähän on ihan saatanan kylmä.
No luulis ny V****u lämpeevän, täällä on ihan törkeen kylmä !no eikai se muutamassa vuodessa lämipä.
Ahdistavat ihmiset. En tajua mistä hitosta löydän aina ne miehet jotka on päästä varpaisiin ihastunu muhun ja toitottaa sitä mulle ja koko maailmalle. Mä en oikeasti ole niin ihana ja toi palvominen menee niin överiks et tekis mieli vetästä turpaan ihan vaan todistaakseni etten ole niin perhanan ihana. Liika on liikaa tässäkin asiassa.