Mites yksityisel? tai viros? tai venäjäl?
mä aivan oikeasti todellakin haluan vasektomian, ja tuun aina haluamaan, koska en todellakaan voi ottaa vastuuta siitä että joku/jotkut viattomat ihmisraukat joutuisi kärsimään siitä että ne saa todella pahan aknen, iso riski ajautua päihdeongelmiin tai omata aivoverisuonen pullistuma.
Itel ei oo kyllä koskaa magneettikuvia otettu, mutta enpä ois yllättyny vaikka siellä sellaisia olisi, niit on iha riittäväst sukulaisii lähteny aivoverenvuotoon..
Sinänsä lapset nyt on ihan kivoja, mitä on sukulaislasten kanssa ollu tekemisissä, mutta joskus pitää ottaa vaan vastuuta omista tekemisistään, ja olla noudattamatta yleisiä normeja ja biologisia viettejä.
Aika itsekästä multa oisi haluta lapsia. Vituttaahan se oma huonous, mutta geenejään nyt ei voi valita.. voi vaan välttää siirtämästä kärsimystä toisille.
Edit. siis se vittumaisin tässäkin on taas se että naisia on sillon ku naama on huonona aivan mahdoton saada, Töitä ei kyllä saa, jos haastattelussa on naamassa vaikka useampi vitun iso paise, ja sellainen ihminenjota on niin loistavalla iholla siunattu ei menesty puoliksikan niin hyvin elämässä kun ne onnekkaammat lajitoverit. oikeasti pahannäköisten ihmisten mahollisuus saaha kumppaneita lähenee nollaa, on kokemusta nimittäin molemmista, loistavan hyvästä ja aivan kammottavan epäonnistuneen huonosta.
Sillon ku on naama mainiossa kunnossa, ei pakkeja oo kovin helppo saada jos menee juttelemaan jollekkin omasta mielestään kivalle tytölle, ja treffeille pääsee vaikka joka viikko, sillon menee ihan hyvin. ja taas naama paskana oon useasti kuullu sellasia painu nyt vähän äkkiä vittuun saatanan kummajainen luonnonoikku, et varmaa oo ikinä saanu pillua etkä tuu saamaa-tyylistä läppää niiltä samoilta naisilta.
ei siin mitää, valtaosan ajasta oon aina ollu iha hyvässä kuosissa,eikä se oo mun naisasioit kauheesti pilannu. muutama vuos oli hiljasempaa tän takia, nyt taas ei tartte kyl haaveillakkaa saada. piste. no lääkärii viikol jos ei mitää ihmeparantumista ilmene. ois neljäs kuuri..