Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paska lentää niin että perse on hellänä. Hienoo..
Alku meni hyvin ja alle viikossa toimitus oli "käytännössä valmis". Nyt 6 viikkoa myöhemmin tilanne on edelleen sama, asiakaspalveluun on 40 minuutin jono, mutta eihän ne siellä edes tiedä mitään. Liittymän asennus on annettu alihankkijalle ja enempää Sonera ei voi enää kuulemma tehdä. Eivät edes tiedä, mikä tämä mystisen alihankkijafirman nimi on?!
Kesätoimittajat töissä ja pula uutisaiheista?
Kertokaas nyt joku kuka lehden luki, että miten sitä possua oli rääkätty ja minkälaisia rituaaleja sille oltiin tehty???
Nyt vituttaa aivan saatanasti!
Minkä vitun ötökän puremasta tulee tollanen sormenpään kokoinen patti (muistuttaa pattia joka tulee paarman puremasta, mutta ilman sitä irti lähtenyttä "palaa")?
Kutittaa ja kirvelee aivan vitusti ja tää on nyt toinen kerta kun tollanen saatanan vitun ötökkä on purrut mua kun olen käynyt lenkillä tossa lähimetsässä. Ekalla kerralla luulin, että se oli ampiainen kun pistokohta turposi vielä seuraavana päivänä mukavasti. Tod.näk. ei kuiteskaa ole amppari (toivottavasti, tällä kertaa pistokohta on kaulassa).
Alan vittu juosta kohta RAID-purkki kädessä tai tilaan jostain Agent Orangea levitettäväksi lentokoneesta koko vitun metsän päälle.
Saatana mä vihaan kaikkia vitun ötököitä ja vitun pikkulintuja jotka ei voi syödä niitä kaikkia helvettiin tän maan päältä. Vihaan myös kaikkia vitun luonnonsuojelijoita jotka ei vittu anna myrkyttää noita saatanan paskaeliöitä vittuun tän maanpäältä.
Nyt jos joku just avautus mulle niin repisin pään irti ja paskoisin kaulasta alas. Vituttaa JUURI NIIN VITUSTI tällä hetkellä.
Ei nyt ankarasti mutta kuitenkin: Frendiltä tuli kortti Prahasta, ovat miehen kanssa ajelemassa prätkällä eurooppa-turneeta. 40 astetta ja arska paistaa! Miksei meillä, miksei..
...tosin 40 alkaa olla ehkä snadisti liikaa, ainakin prätkäkamat päällä.. :D