Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kissa kussu taas sängylle. Voi vitun vittu. Noh. Ruiskutin etikalla koko vitun sängyn ja koko vitun kämpän. Olkoon se sille rangaistuksena että saa kärvistellä täälä käryissä pari päivää..
Jos toi ukko ei kohta lopeta tota VITUN huutamista niin meen lopettamaan sen! Perkele toista päivää/yötä huutaa ämmälleen(ja ilmeisesti myös lyö) jostain vitun ongelmistaan,saatana ottaisi sen sinisen pillerin ja pitäisi turvan tukossa! Harvoin mulla menee hermot,mutta kohta lätty lätisee!
Soitappa poliisit. Sillä loppuu se saatanan möykkääminen. Eikä tartte ite hikoilla;)
Se pistää mutkin hiljaiseksi niin kyllä se yhden juopon saa aisoihin! :DTaidan laittaa muijan asialle!Se pistää mutkin hiljaiseksi niin kyllä se yhden juopon saa aisoihin! :D
:D Meillä on ollut yllättävän rauhallista sen jälkeen kun soitin ne poliisit tuonne alakertaan. Sen verran väijyin ikkunasta että puolen tunnin kuluttua lähti isäntä Länsi Pasilaan omaan yksiöön lepäämään.
Itsekkin kävin joskus siellä alakerrassa mutta äijä oli niin katollaan että hyvä kun tolpillaan pysyi. Eli turhan pitkään kärsin tuosta ennekuin sain soitettua poliisit paikalle.
! Eipä oo koittanu.Nyt on kyllä ihan pakko olla vahingoniloinen.Hienonsin chiliä (10+++) morttelissa ja kouraisin munia. Ai saatana!:wall:

Nyt on kyllä ihan pakko olla vahingoniloinen.
Olen itse nimittäin kerran kämmännyt vastaavasti. Silppusin habaneroa ja sitten jälkikäteen vessassa käydessä en tullut ajatelleeksi, että tuo chili ei ihan äkkiä käsistä häviä. Toisaalta, eipä kutissut esinahan alta enää sen jälkeen, mutta kirveli ihan vitusti.
Tuon kokemuksen jälkeen en ole enää chilejä silpunnut ilman kumihanskoja.
...ei mulla mutta kaverilla on.Melkeinpä suosittelisin mielummin perinteistä lääkäriä.Onko joku kokeillut jos ikävät taudit alapäästä lähtee?...ei mulla mutta kaverilla on.
Melkeinpä suosittelisin mielummin perinteistä lääkäriä.
Jos toi ukko ei kohta lopeta tota VITUN huutamista niin meen lopettamaan sen! Perkele toista päivää/yötä huutaa ämmälleen(ja ilmeisesti myös lyö) jostain vitun ongelmistaan,saatana ottaisi sen sinisen pillerin ja pitäisi turvan tukossa! Harvoin mulla menee hermot,mutta kohta lätty lätisee!