Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jooh, mutta jotenkin se vaan ketuttaa enemmän kun pääsee johdossa tunkemaan rahat sisään -> häviää, kun vaihtoehtosesti paremmilleen häviäminen ei ketuta niin paljoo, mutta elämä jatkuu.

Päivä kumminkin +-0 joten ei hätiä mitiä. Ja kuukaus, sanotaanko kolmen normaalipalkan verran ylhäällä, joten...

Raha ei vaan tuo onnelliseksi.

Komppaan remonttireiska-, sähkömies- ja putkimiesasiassa. Ammattimiehiä, my ass. Muutenkin rakennus-, remontti- ja asennushommissa on täysin villin lännen meininki.

Muuten tällä(kin) hetkellä vituttaa rattijuopot ja kaaharit. Erityisesti ajettuani kahteen kertaan maan päästä päähän männäviikolla. Voisin vetää riskiohittelijoita rengasraudalla hampaisiin ihan koska vaan.

Bubbling under: puhelinmyyjät. Jos teillä on eläkeikäinen sukulainen, tunnette varmaan tyypin: saat kaksi paria uberhienoja kalsareita kuukaudessa, ekat 2,90 egee, seuraavat 25 egee/kuukausi, kunnes kuolet, mitäs sanot, eikö laiteta tulemaan? Ja asiakaspalvelunumero ei vastaa, ja karhukirjeitä tulee vielä kuoleman jälkeenkin. Poliisi toteaa että jaa se firma taas. Ja samat paskat jatkaa eri firmoissa. Puhelinmyyjät ja muut kusettajat, jättäkää vanhukset rauhaan.

Ja yks vielä olisi: humalaiset jotka sönköttävät hauskaa känniläppää lapsille näiden oman talon leikkipaikalla. Harmi että tulin paikalle viisi minsaa liian myöhään. Olisin voinut päästä putkaan.

Saatanan saatanan saatana!

Ihanaa. Meikäläinen on saanut uusia naapureita. Jatkuvasti bilettävä ja musiikkia huudattava pariskunta, jonka miehellä on hienoja harrastuksia, kuten 24/7 kännissä notkuminen, vaimon hakkaaminen yms. Ja tietysti näillä isänmaan toivoilla on vielä pikkulapsikin, jolla on varmaan tosi kivaa.

Ylioppilaskylä - Turun virallinen ghetto.

Kissa kussu taas sängylle. Voi vitun vittu. Noh. Ruiskutin etikalla koko vitun sängyn ja koko vitun kämpän. Olkoon se sille rangaistuksena että saa kärvistellä täälä käryissä pari päivää..

Kissa kussu taas sängylle. Voi vitun vittu. Noh. Ruiskutin etikalla koko vitun sängyn ja koko vitun kämpän. Olkoon se sille rangaistuksena että saa kärvistellä täälä käryissä pari päivää..

Muista btw, että myös sinappi kissan paskapään persuksissa pitää sen niin kiireisenä, että ei kerkeä ajattelemaan sänkyyn kusemista...

Feikki E: En halua saada syytettä yllytyksestä. Ja sitäpaitsi, kukaan ei voi todistaa, joten go for it...

-r3-

Aattelin ennemmin tabascoa.

Kävipä tässä muuten väsyneenä vituttamaan se etten osaa kirjoittaa tekstin muotoon sitä mitä ajattelen. Onpa muuten harvinaisen vittumainen tilanne.
Ja sitten vituttaa se että niskat meni jumiin. Perkele.

Jos toi ukko ei kohta lopeta tota VITUN huutamista niin meen lopettamaan sen! Perkele toista päivää/yötä huutaa ämmälleen(ja ilmeisesti myös lyö) jostain vitun ongelmistaan,saatana ottaisi sen sinisen pillerin ja pitäisi turvan tukossa! Harvoin mulla menee hermot,mutta kohta lätty lätisee!

Jos toi ukko ei kohta lopeta tota VITUN huutamista niin meen lopettamaan sen! Perkele toista päivää/yötä huutaa ämmälleen(ja ilmeisesti myös lyö) jostain vitun ongelmistaan,saatana ottaisi sen sinisen pillerin ja pitäisi turvan tukossa! Harvoin mulla menee hermot,mutta kohta lätty lätisee!

Soitappa poliisit. Sillä loppuu se saatanan möykkääminen. Eikä tartte ite hikoilla;)

Viimeksi muokattu:
Soitappa poliisit. Sillä loppuu se saatanan möykkääminen. Eikä tartte ite hikoilla;)

Taidan laittaa muijan asialle! :) Se pistää mutkin hiljaiseksi niin kyllä se yhden juopon saa aisoihin! :D

Taidan laittaa muijan asialle! :) Se pistää mutkin hiljaiseksi niin kyllä se yhden juopon saa aisoihin! :D

:D Meillä on ollut yllättävän rauhallista sen jälkeen kun soitin ne poliisit tuonne alakertaan. Sen verran väijyin ikkunasta että puolen tunnin kuluttua lähti isäntä Länsi Pasilaan omaan yksiöön lepäämään.
Itsekkin kävin joskus siellä alakerrassa mutta äijä oli niin katollaan että hyvä kun tolpillaan pysyi. Eli turhan pitkään kärsin tuosta ennekuin sain soitettua poliisit paikalle.

Kävi tänään mannet salilla,koko perheen voimin.

Kaljamahainen ukko möykkäsi tuttuun tyyliin niin,että koko sali raikui,ja poikansa hinkkaili laitteita ilman paitaa ja sukkia.Lisäksi näin vielä kansallispukuun pukeutuneen vaimonsa säärikarvat.

Ahistaa vieläkin kun ajattelee.

:D Meillä on ollut yllättävän rauhallista sen jälkeen kun soitin ne poliisit tuonne alakertaan. Sen verran väijyin ikkunasta että puolen tunnin kuluttua lähti isäntä Länsi Pasilaan omaan yksiöön lepäämään.
Itsekkin kävin joskus siellä alakerrassa mutta äijä oli niin katollaan että hyvä kun tolpillaan pysyi. Eli turhan pitkään kärsin tuosta ennekuin sain soitettua poliisit paikalle.

Täällä toi äijä välillä konttaa rivarin pihalla ja kysyy et saako koittaa mun moottoripyörää?? Vastasin et jos mun mastiffi antaa :hyper:! Eipä oo koittanu.
Kyl noi poliisit on seuraava jonka aion pyytää käymään. Aina pitää yksi idiootti olla naapuristossa! :jahas:

edit. eikä tässä näköjään osaa kirjoittaa suomeakaan enään!

Viimeksi muokattu:
Hienonsin chiliä (10+++) morttelissa ja kouraisin munia. Ai saatana!:wall:
Nyt on kyllä ihan pakko olla vahingoniloinen. :)

Olen itse nimittäin kerran kämmännyt vastaavasti. Silppusin habaneroa ja sitten jälkikäteen vessassa käydessä en tullut ajatelleeksi, että tuo chili ei ihan äkkiä käsistä häviä. Toisaalta, eipä kutissut esinahan alta enää sen jälkeen, mutta kirveli ihan vitusti.

Tuon kokemuksen jälkeen en ole enää chilejä silpunnut ilman kumihanskoja.

Nyt on kyllä ihan pakko olla vahingoniloinen. :)

Olen itse nimittäin kerran kämmännyt vastaavasti. Silppusin habaneroa ja sitten jälkikäteen vessassa käydessä en tullut ajatelleeksi, että tuo chili ei ihan äkkiä käsistä häviä. Toisaalta, eipä kutissut esinahan alta enää sen jälkeen, mutta kirveli ihan vitusti.

Tuon kokemuksen jälkeen en ole enää chilejä silpunnut ilman kumihanskoja.

Onko joku kokeillut jos ikävät taudit alapäästä lähtee? :) ...ei mulla mutta kaverilla on.

Vituttaa; aloitin aamun selailemalla Suoli24 -sivustoa. Aina rupeaa kiristämään vanne kun lukee tuota palstaa. 5 minuuttia kestin, sitten loppui stamina. No, puolen vuoden päästä taas uudestaan...

Sori, tiedän että joillain on oikeitakin murheita, mutta tuo sivusto on vaan niin perseestä..

Kokemuksen perusteella sanoisin, että soita kytät hiljentämään. Juopot ei ymmärrä puhetta, etkä siinä mitään voita jos alat sitä mölyapinaa lyömään.

Back
Ylös Bottom