Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin kaupassa niin muo epäiltiin myymälävarkaaks ja ei viittiny pyytää se runkkari ees anteeks. Sitku meen himaan huomaan ettei oo avaimia, eikä naapuri oo kotona. Kalastin sitten ikkunasta takkiani sen 50 min että sain avaimet :E.
Vittu että vituttaa, kun ei voi laskea painoa enää jalalle! Kyllä on käsittämätöntä. Miten voi polvi kipeytyä, kun ei mitään ole sillä moneen päivään tehnyt?
No, onneks oon lomalla. Eipähän sitten tartte liikkua. :curs::curs:
Meni poikki tyttöystävän kanssa, mutta en tiedä teinkö oikean ratkaisun. Kun en tiedä yhtään mitä ajattelen. Aivan pihalla kaikesta. Ei vittu, lainatkaa nyt joku aivot mulle vaikka edes hetkeksi, että voisin edes yhden päivän ajatella selkeästi ja tekisin edes yhden oikean ratkaisun elämässäni.. :curs:
Vituttaa kun ei tiedä miltä tuntuu, jos edes silloin harvoin tuntuu miltään. Tai sitten että miksi ylipäätänsä tuntuu, voi pojat, don't get me started...
Eikä edes helpottanut, vittu.
Itellä oli "sama" kerran, mulla kipu oli suoraan lumpion alla, iski ihan yhtäkkiä ja en ollu treenannu lähiaikoina, useita päiviä edellisen polvia kuormittaneen treenin jälkeen ilmestyi. En pystyny astumaan painolla sille ollenkaan ja liikkumattomuus pahensi sitä, meni kuitenkin ohi parissa päivässä. Testaa fillaroida kevyesti, josko vetreytyis?Vittu että vituttaa, kun ei voi laskea painoa enää jalalle! Kyllä on käsittämätöntä. Miten voi polvi kipeytyä, kun ei mitään ole sillä moneen päivään tehnyt?
No, onneks oon lomalla. Eipähän sitten tartte liikkua. :curs::curs:
...Avautuminen...
mua rupes oikeen huolella vituttaan tässä keittiöremontin yhteydessä noi sähkö- ja putkimiehet. ...