Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Paska lentää niin että perse on hellänä. Hienoo..

Hieman ahistaa flunssa ,joka piti jo rauhoittua ,mutta välillä tuntuu että ei se mihinkään ole lähteny.Prkl haluaisin niin kovasti treenaan ,mutta ei niin ei..

Joo sama täällä flunssa päällä jo perjantaista lähtien, mihinkään ei meinaa hellittää vaikka täyttä lepoa suunnilleen ollut. Töihin on pakko viimeistään perjantaina mennä, joten siihen mennessä on ohi mentävä.

Sonera ja asiakaspalvelu

Voi vittusaatana! Nyt on jo pakko purkaa jonnekin tätä perkeleellistä vitutusta!

Tiesin että lähden kovaan leikkiiin, tilatessani Soneralta laajakaistaa. En tietenkään olisi alkanut antikristuksen kanssa parittelemaan vapaaehtoisesti, mutta kun täällä uudessa osoitteessani käpykylässä ei ole muita laajakaistan tarjoajia.

Alku meni hyvin ja alle viikossa toimitus oli "käytännössä valmis". Nyt 6 viikkoa myöhemmin tilanne on edelleen sama, asiakaspalveluun on 40 minuutin jono, mutta eihän ne siellä edes tiedä mitään. Liittymän asennus on annettu alihankkijalle ja enempää Sonera ei voi enää kuulemma tehdä. Eivät edes tiedä, mikä tämä mystisen alihankkijafirman nimi on?!

Nyt olen Hercule Poirotin opein selvittänyt työajallani tuota alihankkijafirmaa ja siinä sitten selittänyt puhelimessa jollekin kahvihuoneessa tupakoivalle asennusreinolle tilannettani ja kysellyt asiasta. Olen siis jumalauta tehnyt Soneralle kuuluvaa työtä ja häirinnyt täysin viattomien firmojen ja asentajien hommaa! Ei tietenkään tarvisi, mutta kun ei kukaan tiedä mitään ja ei elämästä tule mitään ilman nettiä, jota ei viitsisi puolta vuotta odotella. :wall:

Voi vittujen vittu! Onko Sonera korvausvelvollinen, jos työnantaja antaa kenkää töissä tapahtuneen liiallisen nettiselailun vuoksi? Tämä on kertakaikkisen naurettavaa toimintaa kaikinpuolin.

Missä on se puhuttu kivenkova telealan kilpailutilanne?! Ja kaikkia perkeleen digiverkkoja rakennellaan ympäri metsää, jotta porukka saa katsella Ajankohtaista kakkosta digitaalisena. Voi perkeleenperkele!

Ei helpottanut yhtään! :curs:

Alku meni hyvin ja alle viikossa toimitus oli "käytännössä valmis". Nyt 6 viikkoa myöhemmin tilanne on edelleen sama, asiakaspalveluun on 40 minuutin jono, mutta eihän ne siellä edes tiedä mitään. Liittymän asennus on annettu alihankkijalle ja enempää Sonera ei voi enää kuulemma tehdä. Eivät edes tiedä, mikä tämä mystisen alihankkijafirman nimi on?!

Onnea vain! Itse tilasin Soneran laajakaista maaliskuun 2007 lopussa ja sain sen käyttööni kesäkuun 13.pvä. Eli vajaa 12 viikkoa kesti toimitus!!! Onneksi olin unohtanut irtisanoa vanhan liittymän ajoissa, niin ei tarvinnut olla ilman nettiä kuin muutama hassu päivä (etätöiden takia välillä välttämätön). Ja en tiedä oliko sattumaa vai ei, mutta vasta sitten rupesi tapahtumaan kun jaksoin jonottaa asiakaspalveluun ja avautua asiasta ja kohtuuttomasta odotusajasta ja etätöistä yms. Langan päässä olleelle mimmille kyllä propsit tilanteen (siis puhelun).

Nyt hirvittää mitä tapahtuu kun muuton takia pitäisi netti vaihtaa toiseen asuntoon, vai olisiko varmempaa palata takaisin DNA:n kaapeliliittymään (päivässä auki)....

24 tuntia vuorokaudessa ei riitä mihinkään, varsinkaan kun en osaa priorisoida asioita. Menee vähän niin kuin huvit opiskelun edelle. Turha toivo päästä ensi vuonna pääsykokeista läpi, jossen ota ajoissa itseään niskasta kiinni. Nykyinen duunikin vain sotkee suunnitelmia, vaikka sen varaan olen laskenut monia asioita.

Vittu mä olen muuten sekaisin. Mahtaakohan olla tuo matalapaine osasyynä?

Kertokaas nyt joku kuka lehden luki, että miten sitä possua oli rääkätty ja minkälaisia rituaaleja sille oltiin tehty???

Muistaakseen se oli narun perässä raahattu jonnekin mettään, sidottu puuhun, kaivettu suolet ainakin pihalle. En muista oliko mainintaa oliko se tapettu ennen kun oli sidottu puuhu.

Oliko paljoki plätää?

Itteä vituttaa nyt kun kyykys kun menny ihan pohjaa nii tänää nojautu liikaa eteepäi joten asento meni eikä ylös oikein ois päässy kun toinen polvi maassa. Siitä sitten piti nojata taaksepäin että sai painot pois niskasta. Ei muuten mut siinä sit kiva käyä purkamaa tankoo kun päälle sata kiloo eikä sitä viitti kylmiltää käyä rinnalle vetää ja siitä telineesee kun vähän päälle rive-maksi se.

Joo toi sonera on legendaarinen. Meillä ne vaihtoivat yksipuolisesti liittymän tyyppiä, ryssivät jotain ja lopputulos oli se, että oltiin ilman nettiä kuukausi.
En suosittele muille kuin masokisteille.

Nyt vituttaa aivan saatanasti!

Minkä vitun ötökän puremasta tulee tollanen sormenpään kokoinen patti (muistuttaa pattia joka tulee paarman puremasta, mutta ilman sitä irti lähtenyttä "palaa")?

Kutittaa ja kirvelee aivan vitusti ja tää on nyt toinen kerta kun tollanen saatanan vitun ötökkä on purrut mua kun olen käynyt lenkillä tossa lähimetsässä. Ekalla kerralla luulin, että se oli ampiainen kun pistokohta turposi vielä seuraavana päivänä mukavasti. Tod.näk. ei kuiteskaa ole amppari (toivottavasti, tällä kertaa pistokohta on kaulassa).

Alan vittu juosta kohta RAID-purkki kädessä tai tilaan jostain Agent Orangea levitettäväksi lentokoneesta koko vitun metsän päälle.

Saatana mä vihaan kaikkia vitun ötököitä ja vitun pikkulintuja jotka ei voi syödä niitä kaikkia helvettiin tän maan päältä. Vihaan myös kaikkia vitun luonnonsuojelijoita jotka ei vittu anna myrkyttää noita saatanan paskaeliöitä vittuun tän maanpäältä.

Nyt jos joku just avautus mulle niin repisin pään irti ja paskoisin kaulasta alas. Vituttaa JUURI NIIN VITUSTI tällä hetkellä.

Nyt vituttaa aivan saatanasti!

Minkä vitun ötökän puremasta tulee tollanen sormenpään kokoinen patti (muistuttaa pattia joka tulee paarman puremasta, mutta ilman sitä irti lähtenyttä "palaa")?

Kutittaa ja kirvelee aivan vitusti ja tää on nyt toinen kerta kun tollanen saatanan vitun ötökkä on purrut mua kun olen käynyt lenkillä tossa lähimetsässä. Ekalla kerralla luulin, että se oli ampiainen kun pistokohta turposi vielä seuraavana päivänä mukavasti. Tod.näk. ei kuiteskaa ole amppari (toivottavasti, tällä kertaa pistokohta on kaulassa).

Alan vittu juosta kohta RAID-purkki kädessä tai tilaan jostain Agent Orangea levitettäväksi lentokoneesta koko vitun metsän päälle.

Saatana mä vihaan kaikkia vitun ötököitä ja vitun pikkulintuja jotka ei voi syödä niitä kaikkia helvettiin tän maan päältä. Vihaan myös kaikkia vitun luonnonsuojelijoita jotka ei vittu anna myrkyttää noita saatanan paskaeliöitä vittuun tän maanpäältä.

Nyt jos joku just avautus mulle niin repisin pään irti ja paskoisin kaulasta alas. Vituttaa JUURI NIIN VITUSTI tällä hetkellä.

Oot yliherkkä pistoksille.

Ei nyt ankarasti mutta kuitenkin: Frendiltä tuli kortti Prahasta, ovat miehen kanssa ajelemassa prätkällä eurooppa-turneeta. 40 astetta ja arska paistaa! Miksei meillä, miksei..

...tosin 40 alkaa olla ehkä snadisti liikaa, ainakin prätkäkamat päällä.. :D

Ei nyt ankarasti mutta kuitenkin: Frendiltä tuli kortti Prahasta, ovat miehen kanssa ajelemassa prätkällä eurooppa-turneeta. 40 astetta ja arska paistaa! Miksei meillä, miksei..

...tosin 40 alkaa olla ehkä snadisti liikaa, ainakin prätkäkamat päällä.. :D

Tuo ei kyllä käy yhtään kateeksi tuossa kelissä, lähinnä säälittää. 40 astetta, ajokamat niskassa, ruuhkassa, hiki valuu silmiin, nestehukka vaanii kokoajan + tietoisuus siitä, että kun ruuhka hellittää ja viimein pääset vauhtiin, niin normaalisti viilentävä ajoviima vain pahentaakin tilannetta siinä kelissä. Ei kiitos... :D

1) Kaveri, jota olisin opettamassa salilla käymään, on semmonen, ettei siltä vittu heltiä aikaa kahtena päivänäkään viikossa käydä salilla ja sama melkein halusi mitä vaan tehdä kahdestaan. Tänään hänen piti kolmelta soittaa, ei mitään vieläkään. Ideana se, että hänen pitää ekana vahtia jotain pentuja kotona klo 15-16 asti. Sitten kenties ehtii olemaan, mutta vaikka mitä sovitaan, niin sieltä ei tule yhteydenottoa, vaan minun pitäisi aina soitella. Nyt jää takaisin soittamatta. Ihan oikein teen, mutta kyllä vituttaa.

2) Aina niin vattumaista on polkupyörän renkaan puhkeaminen. Sitten kun on vielä ulkokumikin paska ja on kulunut reunaa pitkin semmonen halkeema.

Jos ei kaupassa käyntiä lasketa, niin homman hoitaisi 45 min ajassa, mutta kun ei vaan kehtaa käydä toimeen.

3) Nukun aina johonkin klo 10-12 saakka eikä ole aikaiset herätykset tehonneet ja mitä sitä voi olettaa, jos ei nukuta ennen 03.00 yöllä.

4) Ei ole/en jaksa ryhtyä mitään merkittävää tai järkevää tekemään.

Noh, pian se koulu taas alkaa. Vituttanut koko kesäloman ajan sen loma-ajan pituus.

Voisi karsia nuo jotkut hemmetin kahden päivän lomat, joilla ei tee vittuakaan ja pistää sopivin väliajoin semmonen hermojen lepoviikko. Kesäloman pituudeksi vaikka 1½-2 kk ja ne viikot sitten tuosta. Kukaan ei todennäköisesti matkustele 2½ kk tai saa olla varakas ihminen ja 2½ kk löhöäminen itseä ainakin vituttaa suunnattomasti. Eri asia on tietysti nämä töissäkäyvien olemattomat 1½ vko lomat, heille sentään jotakin respectiä.

Olipa turha angsti.

:zzzz:

E: ai niin, melkein unohtui liittyen kehoiluun tämä paska ryhti. Selkä ihme kaarella, pölppövatsa menee rinnasta selkeästi eteenpäin. Vaikea se on niitä lonkankoukistajia noin vaan löysentää ja vakioksi tuo ryhti varmaan menee, jos ei kummia temppuja tee. Myös se vatuttaa, että en osaa istua sohvalla kunnolla, jos olen koneella. Ai vittu saatana. Keskiosa selästä osaa sohvan selkänojaan, jalat ja pää edessä :5: .

Eräs tyttö, hyvä kaverini pyysi tänään jeesaamaan erään tv-tason kuskauksessa. Noh minä ystävällisesti suostun ja lähden paria tuntia aikaisemmin kaupunkiin kun muuten olisin mennyt. Lukematon määrä soittoja, ei vastausta. Soitan ovikelloa, kukaan ei avaa. Tekstiviesti, ei vielä vastausta. Pitäköön tunkkinsa.

Back
Ylös Bottom