Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Parisen viikkoa sitten odotti salilla varsin...hmm...omituinen näky. Siellä oli treenaamassa jo hieman iäkkäämpi täti-ihminen, UIMAPUKU päällä.
Hieman hilpeyttä herätti... :rolleyes:

Näkee kato välittömästi kun pamahtaa rantakunto päälle ja sitten voikin lopettaa reenit ja lähteä biitsille :D

En ymmärrä tiettyä ihmistyyppiä. Se, että treenaan vaparia toimii jonakin sytyttimenä heille ja he alkavat kehumaan katutappelujutuillaan.

Joskus kun tuli hurahdettua vapariin, niin se kyllä täytti kaiken vapaa-ajan, mutta nykyään olen koettanut pitää matalaa profiilia. Olen itse koittanut pitää asennetta, että en puhu vaparista ihmisten kanssa bileissä. Tämä ei varmaan riitä vaan pitää tästä lähtien valehdella etten harrasta mitään.

missasin huuto.netistä erään tuotteen. joku ehti just huutaa ennen sulkeutumista paremman tarjouksen. perkele:curs:. mistä mä revin nyt sega master systemin:itku:

ja kyllä, tää elämä ei ton takia ole vaikeaa, muuten vain. onneksi pikkuveli voi paremmin:)

missasin huuto.netistä erään tuotteen. joku ehti just huutaa ennen sulkeutumista paremman tarjouksen. perkele:curs:. mistä mä revin nyt sega master systemin:itku:

HEP!

Mulla on sega master system 8bit. Tosin ohjaimen piikeistä pari on painunut sisään, muuten pitäs toimia ihan normaalisti. Vissiin 8kpl pelejä tais olla. Paljon maksat?

Lomalta palaaminen töihin, ja töissä huomaa että vittu, sitähän joutuu tekeen vitusti hommia ennen ku saa koneet päälle. Ja vielä aamulla tuli soitto että, et sä viittis tulla paria tuntia aikaisemmin ku on miehitys vähän huono, vittu herättivät meikän saatana vielä kun oon lomalla.. perrrrr.... Laitanpas ihan vittuuttaan hälytys rahan tuntilappuun, tulee sitä tai ei... :evil: muahhahah Niin ja sit vielä tää yövuoro. Ja sit vielä tää viikko kun paistaa niin somasti että ei tosi ja koko edellinen viikko sato minkä olin lomalla.. Kerpele.. No, onhan mulla joulukuussa Brasilian reissu, täytyy toivoa että sillon Iso arska pilkahtas ja vois polttaa ittensä oikeen kunnolla... :david:

Tulipa avohoitopotilaista mieleen eräs tapaus kotipuolesta. Paikallinen lataamo oli reilun kilometrin päässä salilta jolla tuli junnuna treenattua. Salilla aina välillä oli vierailevina tähtinä näitä lataamon asiakkaita. Kerran talvella salille pelmahti ulkovaatteissa pitkätukkainen kaveri :evil: -ilme kasvoilla. Mitään sanomatta hullunkiilto silmissä tyyppi tepastelee salin nurkkaan ja riisuu toppatakin pois, seuraavaksi kyykkypaikalle ja tankoon 150kg, pari vihaista käsien pyöräytystä jotain murinaa ja 6-toiston sarja kylmiltään. Taas jotain murinaa, tankoon 180kg ja kaveri mutiseen itsekseen 'pitää laittaa vyö kireämmälle'. Tyypillä oli jalassa farkut ja ähkien farkkujen vyö pari reikää kireämmälle. :eek: Sitten kyykkäämään ja kevyen näköinen kutonen 180kg:lla. Painot pois, takki päälle ja ulos.

Kyseinen sälli kävi tuon jälkeen useamminkin treenailemassa omilla metodeillaan.

Tänään yks vanhempi kaveri 40-50 v. teki ranskalaista punnerrusta ja kun aloitti toista sarjaa niin heitti hyvät fartit just ennen sarjaa / asettuessaan paikoilleen. Kuulu vielä hyvin kun musiikki oli pois päältä.

Olis pitänyt sanoa: Mitäs helvattua sä puuhaat ?
Tein kuitenkin yhden sarjan hauista nopsaa ja lähdin toiselle puolelle salia vähäks aikaa, ennen kuin haju leviää.

Tänään yks vanhempi kaveri 40-50 v. teki ranskalaista punnerrusta ja kun aloitti toista sarjaa niin heitti hyvät fartit just ennen sarjaa / asettuessaan paikoilleen. Kuulu vielä hyvin kun musiikki oli pois päältä.

Tein kuitenkin yhden sarjan hauista nopsaa ja lähdin toiselle puolelle salia vähäks aikaa, ennen kuin haju leviää.

Pierut kuuluun salille :rock:

Kyllä se vähän vatuttaa, jos jo toinen kissa tässä puolen vuoden aika häviää/kuolee. Yksi siis kuoli sairauteen ja toista ei ole näkyillyt tässä muutamaan tuntiin ja kyseessä on 3 kk vanha pentu. Ihan kiva.

Kesäilmalla kisuliinit kyllä tekee pitempiäkin reissuja, eli ei kyllä mielestäni vielä ole aihetta huoleen. Ymmärrän kyllä että pelottaa. Kaupunkiseutuvilla on teitä ja vaikka mitä vaaratekijöitä ja maaseudulla taas metsät vilisee ties mitä kettuja ja saalistajia, joilla kissan pentu on helppo saalis :( Meidän kissan vei kettu. Ja meni parilta naapuriltakin. (ei asuta/asuttu kaupungissa, mutta ei ihan korvessakaan)

Tuohan on jo melkosta neiteilyä ;)

Itse ainakin piereskelen kunnon proteiinipieruja salilla. Jos muut eivät tykkää, se on heidän ongelmansa.

Näin on näppäimet. Itse esim. käyn voimanostajien suosimassa luolassa jossa tulee melkein sanomista jos ei tervehdi tovereitaan miehekkäästi paskoen!:evil:
:eek: Toivottavasti noi karjut ei koskaan totu minuun siinä määrin että ainakaan minun läsnäollessani päästelisivät suolistokaasujaan täysin vapautuneesti :urjo:

Mul hukkus kans oma kisuliini just ton ikäsenä.. :O olin huolesta kyl iha soikeena. Mut onneks se oli jo oppinut nimensä ja on niin seurankipee että puolen tunnin huutelulla se tuli kiehnään mun kättä vasten.

Ahdistaa, kun elämä valuu hukkaan, siitä huolimatta, että olen yrittänyt muuttaa asioita. Mikään ei tunnu johtavan mihinkään. Elämässä ei ole mitään muuta sisältöä kuin sali. Eikä ole edes ketään kenen kanssa puhua. Hermot toisinaan todella kireällä. En oikeastaan näe enää muuta ratkaisua kuin itsensä tappamisen, joka ei kuitenkaan tunnu oikealta, vaikka muita vaihtoehtoja ei enää olisikaan.

En oikeastaan näe enää muuta ratkaisua kuin itsensä tappamisen, joka ei kuitenkaan tunnu oikealta, vaikka muita vaihtoehtoja ei enää olisikaan.
Kello 00:43 muita vaihtoehtoja, kuin huonoja, ei oikein osaa keksiä. Mene nukkumaan ja mieti aamulla uudestaan.

Back
Ylös Bottom