Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parisen viikkoa sitten odotti salilla varsin...hmm...omituinen näky. Siellä oli treenaamassa jo hieman iäkkäämpi täti-ihminen, UIMAPUKU päällä.
Hieman hilpeyttä herätti...![]()

missasin huuto.netistä erään tuotteen. joku ehti just huutaa ennen sulkeutumista paremman tarjouksen. perkele:curs:. mistä mä revin nyt sega master systemin:itku:

Sitten kyykkäämään ja kevyen näköinen kutonen 180kg:lla. Painot pois, takki päälle ja ulos. Tänään yks vanhempi kaveri 40-50 v. teki ranskalaista punnerrusta ja kun aloitti toista sarjaa niin heitti hyvät fartit just ennen sarjaa / asettuessaan paikoilleen. Kuulu vielä hyvin kun musiikki oli pois päältä.
Olis pitänyt sanoa: Mitäs helvattua sä puuhaat ?
Tein kuitenkin yhden sarjan hauista nopsaa ja lähdin toiselle puolelle salia vähäks aikaa, ennen kuin haju leviää.

Pierut kuuluun salille![]()
Tuohan on jo melkosta neiteilyä ;)Olis pitänyt sanoa: Mitäs helvattua sä puuhaat ?
Tein kuitenkin yhden sarjan hauista nopsaa ja lähdin toiselle puolelle salia vähäks aikaa, ennen kuin haju leviää.
Näin on näppäimet. Itse esim. käyn voimanostajien suosimassa luolassa jossa tulee melkein sanomista jos ei tervehdi tovereitaan miehekkäästi paskoen!:evil:
Toivottavasti noi karjut ei koskaan totu minuun siinä määrin että ainakaan minun läsnäollessani päästelisivät suolistokaasujaan täysin vapautuneesti :urjo:Kello 00:43 muita vaihtoehtoja, kuin huonoja, ei oikein osaa keksiä. Mene nukkumaan ja mieti aamulla uudestaan.En oikeastaan näe enää muuta ratkaisua kuin itsensä tappamisen, joka ei kuitenkaan tunnu oikealta, vaikka muita vaihtoehtoja ei enää olisikaan.