Aylahin ja Tyttelin tilanteisiin en voi omaani verrata, mutta silti pakko avautua. Nimittäin yöt ovat minulle edelleen ongelma. Karmeita pelkotiloja ja harhoja lähes joka yö. Alkoholia tms. huumeita en käytä. Sellaisia aistiharjoja vaan mihin herään ja huutelen tai höpötän.
Tyttökaverini vieressä nukkuessa ongelmia on harvemmin, mutta yksin nukkuessa herään lähes poikkeuksetta joka yö.
Viimeisin herätys oli se, kun olin näkevinäni kattolampussa roikkumassa naisten rintoja ja ne ampuivat minua luodeilla. Sitähän sitten täytyi yöllä selvittää, että onko siellä mitään.
Ei viittisi mitään unilääkkeitäkään syödä. Joku noissa öissä vaan pelottaa.
Tyttökaverini vieressä nukkuessa ongelmia on harvemmin, mutta yksin nukkuessa herään lähes poikkeuksetta joka yö.
Viimeisin herätys oli se, kun olin näkevinäni kattolampussa roikkumassa naisten rintoja ja ne ampuivat minua luodeilla. Sitähän sitten täytyi yöllä selvittää, että onko siellä mitään.
Ei viittisi mitään unilääkkeitäkään syödä. Joku noissa öissä vaan pelottaa.

Ihan hävettää kyllä joskus.
). Paikkana sellainen erillinen venyttelyhuone. Olin yksin ja paikalle intoili joku nuori nainen. Tuli jo huoneeseen ja katseli paikkoja. Huomasi minut, katsoi touhuani ja juoksi pois.:( Ja kaikki tämä peppureikäni takia. Toivottavasti. Ei ihmisiä Herranjestas tarvitse pelätä!