Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ai jollain muullakin tämä menee näin. Minä kun luulin että ko. ilmiö on yksinoikeudella minulle.

Jeh, Tos oli kyl 1 eukko, kävi yhes välis aina kyläilees ku tulin armeijast lomille, sit vähä :love: ja sen semmosta. Sit yhtäkkii se muuttu... Sil alko olee aina kiire, vähä epäilen kyl. "Ei kerkee ku on kiire sinne ja tänne" ni eipä jaksanu enää, pistin että "ääh olkoot... Ei jaksa enää ees kysellä" Eikä oo kyl itekkää ottanu yhteyttä et sehän meni juuri niinku epäilin, että ei sitä nyt nappaa. Ei niistä oikein ota selvää.

No niin! Bonuksena siitä kesäflunssasta: kummatki silmät ja korvat tulehtunu, just tulin lääkäristä ja antibioottikuurillehan sitä joutu...sopivasti ennen juhannusta :curs:

Kävin röntgenissä kuvauttamassa viisaudenhampaat, mitä varten piti ottaa kaikki korut pään alueelta pois (6 x korvissa ja huulikoru, kaikissa titaaniset renkaat). Jo tämä tuotti hieman hidastusta aamulla, lopulta nahkea rätti osoittautui oivaksi apukonstiksi. Takaisin laittaminen vasta kivaa olikin, pari renkaista oli niin saatanan kireitä että sormenpäät on ihan hellänä (siis vaikea saada sitä palloa paikalleen). Viimeinen korvis, se jolle aamulla jo pihtejäkin näytettiin, osoittautui mahdottomaksi tunkea paikalleen kun alkoi olla jo sormenpäätkin tunnottomat. En millään saanut edes väännettyä sitä aukkoa suuremmaksi, kunnes lopulta sain. Liian suureksi. Ja nyt en saa väännettyä pienemmäksi. Mä oon saatana sepäsymmetrinen!

Ja ei, vitutus ei lakkaa tiedolla, että nämä maksavat 6 € kappale. Ensi viikkoon menee, kamalaa. Vittu.

edit. varmaan enemmän vituttaa se, että tuo kuvaus johtaa viisureiden (2 kpl) leikkaamiseen. Hammaslääkäriaikoja on heinäkuulle jo kaksi muutenkin (poraus + yhden viisurin veto).

edit2. ja tarttisin uudet rillit, miten vitussa mä ne ostan kun menee kaikki rahat hammaslääkäriin? Toinen aika on kyllä sopivasti synttäripäivänä, ehkä saan mutsilta lahjaksi hammasrahaa.

Yksi ja sama nimimerkki spämmää aikamoisella vauhdilla. Eipä siinä mitään, mutta tuntuu että melkeinpä joka ketjussa mitä luen tulee vastaan ko. jannun (omasta mielestäni) sisällöttömiä viestejä. Eikä tuokaan nyt suuresti vituta, hitusen vain ylittää ärsytyskynnyksen. Erikoista sinänsä, aika montaa forumia olen vuosikaudet lukenut ja nyt näin kävi ensimmäisen kerran.

Ja pää on edelleen kipeä, joutui tänpäiväisen hieronnankin perumaan kuten myös kummankin treenin. Josko se huomenna olisi paremmassa iskussa, jotta pääsisi treenaamaan ja illemmalla tsekkaamaan Bollikselle Suomen Cupia...

MAhdollisesti. Kaveri, joka hieronnan hoitaa, asuu kuitenkin sen verran kaukana että olisin joutunut lähtemään autolla liikenteeseen. Olo ei ollut sellainen että olisin viitsinyt rattiin lähteä. Todennäköisesti hieronta olisi helpottanut, mutta nyt päätin näin. Josko sitten huomenna tai maanantaina pääsisi menemään.

tänään vitutti. Salille piti mennä, mutta se olikin kiinni. Noh, sitten toiselle salille klo 11 aikaan, vitut se aukee vasta 12.00. Jumankauta täällä tuppukylässä voi treenata. Pyhät on kii, aatot on kii, arjet on kii tai on naistenvuoro. Ei tässä 3-vuorotyötä tekevänä voi enää salin aikoja sovittaa työaikojen lisäks.

Seuraavan kämpän alueella saa olla sitten joku 24h sali.

Selkä vaan kukkii. Vuoden alusta asti vetänyt eri sykliinikuureja mutta nyt on lähete ihotautilääkärille.
Tod.näk. roaccutania seuraavaksi:rock:

Tämä viikko meneekin kivaste soffalla maatessa. Siitepölyallergia yhdistettynä flunssaan saa limanerityksen uusiin lukemiin.

Mitä vielä? Koira loukannut polvensa ja se ei saa myöskään harrastaa mitään liikuntaa muuta kuin pakolliset kusetuslenkit. Täällä maataan kummatkin sohvalla päällekkäin mieli maassa.

Vituttaa ku oon vaan vissiin niin laiska. Aamulla kun herää klo 9.00 ja menee siitä sit töihin ja kotona joskus 19.30 niin ei oikeen jaksa enää salillekaan mennä. Ei vaan jotenkin enää nappaa kyykyt ja penkit ja leuat tähän päivän päätteeks. Niin ja nukkukmaan ennen klo 23.00..... Ja vaikka jaksaisikin niin ruokapuoli on taas vaihteeks rempsallaan, töissä lähinnä valmisaterioita ruuaks...perkele.

Vittu! saiskin vaan otettua itteänsä niskasta kiinni...mutta kun ei niin ei......:curs:

vittumaiset naapurit joilla ei ole omaa elämää vaan korva kiinni seinässä kuuntelemassa mitä naapurissa tapahtuu ja se että ovat vielä niin vatipäitä että
kommentoivat kuulemaansa niinkovaan ääneen että se kuuluu takisin:wall:

Vituttaa ku oon vaan vissiin niin laiska. Aamulla kun herää klo 9.00 ja menee siitä sit töihin ja kotona joskus 19.30 niin ei oikeen jaksa enää salillekaan mennä. Ei vaan jotenkin enää nappaa kyykyt ja penkit ja leuat tähän päivän päätteeks. Niin ja nukkukmaan ennen klo 23.00..... Ja vaikka jaksaisikin niin ruokapuoli on taas vaihteeks rempsallaan, töissä lähinnä valmisaterioita ruuaks...perkele.

Vittu! saiskin vaan otettua itteänsä niskasta kiinni...mutta kun ei niin ei......:curs:

Samantapaista ongelmaa täälläkin..

Fyysistä työtä teen 4-5pv viikossa 7-10 tuntia päivässä ja ainut mahdollisuus treenata on todella aikaisin aamulla (vapaapäivät menee yleensä humalassa). Ei oikein nappaa herätä 5 jälkeen, että saa syötyä tukevan aamupalan ja sulatettua sen ennen treeniä ja sen jälkeen suoraan rääkkäämään kroppaa lisää töihin. Ruokahalukin alkaa pikkuhiljaa kadota, mikä näkyy puolestaan painossa hyvinkin äkkiä työn takia..

Täytyy alkaa katsoa muita työpaikkoja. Säännölliset työajat tekisi nyt todella gutaa. :david:

koko viikonlopun töissä. :wall:

pelasin juuri elämäni surkeimman futismatsin :( damn I sucked

koko viikonlopun töissä. :wall:

pelasin juuri elämäni surkeimman futismatsin :( damn I sucked

Mulla sama juttu ollut jo useamman matsin ja tänään yksi lisää listaan. Hienoa kun koko viikko pilalla yhden matsin takia. Pitäisköhän miettiä lajin vaihtoa. Ennen kulki pelit niin hyvin ja nyt pelkkää paskaa. Onneks en enää jaksa kiukutella ees tuomarille, se olis jo helvetin noloa.

Mulla sama juttu ollut jo useamman matsin ja tänään yksi lisää listaan. Hienoa kun koko viikko pilalla yhden matsin takia. Pitäisköhän miettiä lajin vaihtoa. Ennen kulki pelit niin hyvin ja nyt pelkkää paskaa. Onneks en enää jaksa kiukutella ees tuomarille, se olis jo helvetin noloa.
tällä kaudella tullu pelattua veskarina,aikasemmat pelit kulkenu hyvin,mutta tänään mä olin ihan järkyttävän paska.ei sillä,koko joukkue pelasi melko huonosti.voittamattomia tähän asti,nyt mentiin sitten välierä häviämään. :curs: :wall:
perseestähän tämä on,toivottavasti tää ei vaivaa päätä kuin tän illan :D

Huomenna lähtö jussia "Juhlimaan", ei huvittaisi yhtään! Elämässä nyt sellanen tilanne menossa, ja siitä tietää noista mökillä olevista vain mun mies, esitä siinä nyt sitten että hyvin menee ja kivaa on. :itku: Aivan fantsua, täytyy varmaan vetää nakit silmille.

Back
Ylös Bottom