Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuttu tunne.:curs:Vituttaa kun on niin perkeleen vaativa olevinaan, ettei kelpaa mikään nainen mikä eteen tulee. Mä vaan etsin jotain supermallia jonka pitäisi olla vielä tosi mukava, urheilullinen, tunteellinen, rikas yms... Tarjokkaita olisi vähän väliä vaikkei itse tee elettäkään naisia pokaillakseen. Kaveritkin vittuilleet jo pidemmän aikaa, kun mä en ketään suostu ottamaan elämääni...
Nyt olisi taas yksi joka olisi kiinnostunut mutten itse tiedä haluanko yhtään mitään tästäkään. Nainen on vielä mukava, kaunis, yms..
Pitäis varmaan mennä hoitoon kun ei mikään kelpaa!!:wall:

Saatana! Ollu nyt perjantaista asti petipotilaana flunssan(?) takia.
Kurkku on nii kipee et hyvä ku pystyy juomaan ja en oo syöny yhtään kokonaista ateriaa sitte perjantain. :curs:
Eilen olin sitte lääkärissä antamassa parit nieluviljelmät, verikokeet ja päästä otettiin röntgenit, tänää pitäs tulla tiedot noista nieluviljelmistä eipä sieltäkää varmaa mitää löydy...nii ja silmät (kyllä molemmat) on aika todennäkösesti tulehtunu, punottaa ku Assemblystä palaavalla datiksella ja aamulla ku yrität avata silmiä nii ne on muurautunu umpeen rähmästä mutta kai se on siihen lekuriin luottaminen et on iha tavallista kesäflunssaa.
Noh! Sainpaha pari päivää saigonii duunista ja huomenna uudestaan diacoriin jos ei oo olo helpottanu, että semmosta...
.Vituttaa kun on niin perkeleen vaativa olevinaan, ettei kelpaa mikään nainen mikä eteen tulee. Mä vaan etsin jotain supermallia jonka pitäisi olla vielä tosi mukava, urheilullinen, tunteellinen, rikas yms... Tarjokkaita olisi vähän väliä vaikkei itse tee elettäkään naisia pokaillakseen. Kaveritkin vittuilleet jo pidemmän aikaa, kun mä en ketään suostu ottamaan elämääni...
Meidän entisellä yläasteella oli sellanen nuorisotyöntekijä, mikä onkaan joka järjestää kaikkia discoja ja mm. pingispöydät koululle.
Mentiin liikuntatunnilla kavereitten kans salilla ku oli jotain vaihtoehtoja et salille tai squashia tms. Jossain vaihees joutu tekemään käsipainoilla jotain liikettä niin kävelin sitte yksikseni semmoseen perähuoneeseen jossa on mm. penkit ja käsipainotelineet. Sieltä sitte löysin sen meidän rakkaan nuorityöntekijän tekemästä hauiskääntöä peilin edestä hihattomassa paidassa. Ei sekään vielä mitenkään epätavallista muttakun tuo 190cm pitkä ja 90kg painoinen äijä teki sitä 1kg painolla ja sellases kyykkyasennos et ei varmaan horjahda minnekään päin.
Siinä vähän sitten naureskellen poistuin takavasemmalle ja sit ku pokka piti ni menin takasin sinne huoneeseen. :lol2:
Vituttaa kun on niin perkeleen vaativa olevinaan, ettei kelpaa mikään nainen mikä eteen tulee. Mä vaan etsin jotain supermallia jonka pitäisi olla vielä tosi mukava, urheilullinen, tunteellinen, rikas yms... Tarjokkaita olisi vähän väliä vaikkei itse tee elettäkään naisia pokaillakseen. Kaveritkin vittuilleet jo pidemmän aikaa, kun mä en ketään suostu ottamaan elämääni...
Nyt olisi taas yksi joka olisi kiinnostunut mutten itse tiedä haluanko yhtään mitään tästäkään. Nainen on vielä mukava, kaunis, yms..
Pitäis varmaan mennä hoitoon kun ei mikään kelpaa!!:wall:

Oon huomannu kyl myös sen, että jos ite kiinnostuu jostain, se onki varattu, tai sit sitä ei muuten vaa nappaa. QUOTE]
Ai jollain muullakin tämä menee näin. Minä kun luulin että ko. ilmiö on yksinoikeudella minulle.
Meikälle aiheuttaa tällä hetkellä apatiaa (vitutus on tähän liian voimakas sana)mun huonot unenlahjat yhdistettynä kolmivuorotyöhön. Ei osaa nukkua ku parin tunnin pätkissä. Se tekee jotenki... epätodellisen olon. Vähän niinku ois laskuhumala koko ajan.
Just kun sain päätetyksi et meen Tuskaan niin liput onki loppuunmyyty :curs:!!!!!! No sen siitä saa kun jahkaa eikä osaa päättää mitään ajoissa :evil: