Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Onko se niin helvetin vaikeeta olla ajamatta toisten ihmisten vuokraamille autopaikoille? On se jumaliste kumma, kun melkein joka viikko joku moukulapää on pistänyt autonsa parkkiin meikäläisen ruutuun. Autopaikat on vielä portin takana, joten portin on avannut joka kerta joku toinen talossa asuva.

Aja autosi sen auton perään niin lähelle, ettei pääse lähtemään siitä ennenkuin soittaa sinulle/tulet paikalle. Itsellä oli joskus sama juttu ja tuo temppu tepsi. Kunhan siellä ei vaan odota Coleman niin loppuu se pysäköinti väärälle paikalle.

Mikä vaivaa?

Itsekkin vois vinkua pikkuasiasta, eli työstä. Työ on ihan mukavaa, mikäs siinä. Mutta helvetin tylsää, päivän aikana meinaa tylsistyä kuoliaaksi 10 kertaa ja kokoajan mietin lopareita. Vois melkeempä ottaakkin...

Tos pari sivua sit jotain jo laitoin, mut laitetaan uusiks.
Eli jalka o totaalisen paskana. Oikeasta polvesta kaikki rikki, lisäks tod.näk. pysyvä hermovaurio minkä vuoksi jalka ei toimi, ja erittäin suuret faskiotomiat jotka tehtiin viimetingas, oli jo kuolio lähellä.

kaveri soitti, et siinä oli ollu 60km/h rajotus jonku koulun tai jonku semmosen takia. Eli 120 60 alueella. Vaihdoin cd:tä tai jtn enkä huomannu sitä 60 lätkää, voi vittu ku ottaa päähän. Ja tää tapahtu joskus 2 aikaan yöllä lähes tyhjällä tiellä. Varmaa eka kerta ku ajan 60 ylinopeutta ja heti kameraa, vahingossa vielä

Itelle kävi kans noin muutama kuukausi sitte, paitsi että ajelin vaan 90 km/h :F Vituttaa kyllä aika huolella varmaan ku kortti menee tommosesta lähes turhasta syystä jos jää yks merkki huomaamatta tyhjällä tiellä..

Tuosta tuli mieleen että pitäisi lukea ensi syksyn historian yo-kirjoituksiin mutta ei pysty ja ahdistaa liikaa näin lomalla

Hullu..!

Nimim. E (ja pisteen päässä L) Historiasta keväällä (korkeammat rajat kuin syksyllä) viikko ennen kirjoituksia aloitetulla lukemisella.

Ei huono, taitaa mullakin mennä tohon tai sitten päivää ennen tässä koneella selata kirjat läpi

Iski paha vitutus, kuin luin uutisen: kaksi noin 30-vuotiasta kaverusta käveli aamuyöllä pääkaupunkiseudun jollain lähiöalueella ja vastaan tuli kolmen nuoremman miehen seurue, joka haastoi riitaa. Kolmekymppiset lähti pakoon, mutta toinen heistä jäi kiinni ja häntä hakattiin metallitangolla päähän. Ilman syytä.

Vituttaa kesätyöpaikan eräs nuori työntekijä. Vittu mitä mielistelyä ja vouhotusta. Hymy korvissa ja sössötystä lentää heti aamusta alkaen.

Tulee kiva viikko.

Vituttaa muuten vaan tänään, kaikki on ihan jees, mutta silti kaikki on ihan päin persettä. Lueskelin tätä topikkia parikymmentä sivua jos muilla olisi pahempia ongelmia, ja oli niillä.

Ei lohduta, vituttaa vaan enemmän nyt muittenkin puolesta.

Vituttaa kun on niin perkeleen vaativa olevinaan, ettei kelpaa mikään nainen mikä eteen tulee. Mä vaan etsin jotain supermallia jonka pitäisi olla vielä tosi mukava, urheilullinen, tunteellinen, rikas yms... Tarjokkaita olisi vähän väliä vaikkei itse tee elettäkään naisia pokaillakseen. Kaveritkin vittuilleet jo pidemmän aikaa, kun mä en ketään suostu ottamaan elämääni...
Nyt olisi taas yksi joka olisi kiinnostunut mutten itse tiedä haluanko yhtään mitään tästäkään. Nainen on vielä mukava, kaunis, yms..
Pitäis varmaan mennä hoitoon kun ei mikään kelpaa!!:wall:

Tuli tänään itse aiheutettu salikomediaa pitkästä aikaa. Tein Rive+työntö harjoittelua ja rivessä yritin ottaa tangon vastaan aina mahdollisimman syvään kyykkyyn. Noh, arvata saattoi että tasapaino petti ja pellahdin taakse perseelleni, tangon heitin eteenpäin eikä ihan sääriin osunut. :lol2:

Eikä siinä vielä kaikki, tuli lauantaina pieni haava sormeen jonka suojana oli hieman urheiluteippiä. Noh, eihän se mitään auttanut ja sormi aukesi uudelleen jo ekassa sarjassa. Loppu treenit tuli sitten vedettyä läpi sormi verisenä. Tuli sitä pyyhittyä aina housuihin. Oli varmaan tyylikäs yhdistelmä kun kädet valkoisena mankusta ja yhden sormen pää punaisena verestä.

Asenteella perkele. :)

Kämmenet ihan rakkuloil eilisest mavetuksest.

Joltai meni eilen dippisarjat pilalle kun se repes ---> yks tyyppi vääns vatsoi ja sit kuulu kunnon *PRÖÖT* Pisti vähän kans hymyilyttämää :D

e. ja sit muutama päivä sit oli aika komediaa kun koko sali pysähty kattomaan kun yks jätkä kyykkäili 180-200 kilol sarjoi. "MENEE MENEE HELPOST!!" huus joku kun vika toisto kävi raskaaks. Kunnioitettavan näköst :)
Siis komediaa oli se että kaikki kirjaimellisest pysähty kattomaa sitä eikä jatkanu sarjoi tai mitää ja salil oli jonkuu verran porukkaa.

GoA sanoi:
Tuli tänään itse aiheutettu salikomediaa pitkästä aikaa. Tein Rive+työntö harjoittelua ja rivessä yritin ottaa tangon vastaan aina mahdollisimman syvään kyykkyyn. Noh, arvata saattoi että tasapaino petti ja pellahdin taakse perseelleni, tangon heitin eteenpäin eikä ihan sääriin osunut.

Katoinki et äijä viskoo sitä tankoo ihan tunteella mut pyllähdyksen harmi vaan missasin :lol2: Mut koitin ajottaa sormen/sormet korviin just kolahduksen kohdalla :D Siinä lähistöllä kädet vapisten tajunnan rajamailla koitin treenata ja tsempata itteeni, vähä heikkoo oli :/

Jees, noissa liikkeissä ei oikein voi hellästi painoja laskeja. Tuolla salilla ei sentään kokonaan voi tiputtaa niinkuin kuuluisi, niin hidastaa sitten edes hieman sitä vauhtia.

Sitä mä siinä kelasinki et nehän pitäs tiputtaa ihan kunolla kun ei kovin isoja rautoja uskaltais hidastaakaan. Varmaan joku nivel tykkäis huonoa. Mut tuol ei o mitää puulavaa tai mitään ni menis varmaan jotain rikki enempi ku meluhaittoja olis.

Tosin! Eikös niistä ihme venyttelypehmusteista vois kokeilla kyhää jonku lavan. Vois tiputtaa iha huoletta :) Pakko testaa. Vois ehkä opetella iteki ainaki rinnallevedon.. vai kimpoisko se niistä sit ilmaan koko tanko :O jää nähtäväksi

Sitä mä siinä kelasinki et nehän pitäs tiputtaa ihan kunolla kun ei kovin isoja rautoja uskaltais hidastaakaan. Varmaan joku nivel tykkäis huonoa. Mut tuol ei o mitää puulavaa tai mitään ni menis varmaan jotain rikki enempi ku meluhaittoja olis.

Tosin! Eikös niistä ihme venyttelypehmusteista vois kokeilla kyhää jonku lavan. Vois tiputtaa iha huoletta :) Pakko testaa. Vois ehkä opetella iteki ainaki rinnallevedon.. vai kimpoisko se niistä sit ilmaan koko tanko :O jää nähtäväksi

Semmonen patja minkä ainakin sana venyttelypehmuste tuo mulle mieleen saattaa ainakin suuremmalla käytöllä rispaantua/revetä pilalle, tosin eihän salikarjut semmosilla muuta tee joten anna mennä vaan! :whip:

Back
Ylös Bottom