Huutonetissähän noita trokareiden lippuja näyttäisi olevan tarjolla, myyvät nyt ylihinnalla siellä mokomat kusipäät. ..
Ei tekis mieli maksaa ylihintaa---:(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huutonetissähän noita trokareiden lippuja näyttäisi olevan tarjolla, myyvät nyt ylihinnalla siellä mokomat kusipäät. ..
Ai jollain muullakin tämä menee näin. Minä kun luulin että ko. ilmiö on yksinoikeudella minulle.
ja sen semmosta. Sit yhtäkkii se muuttu... Sil alko olee aina kiire, vähä epäilen kyl. "Ei kerkee ku on kiire sinne ja tänne" ni eipä jaksanu enää, pistin että "ääh olkoot... Ei jaksa enää ees kysellä" Eikä oo kyl itekkää ottanu yhteyttä et sehän meni juuri niinku epäilin, että ei sitä nyt nappaa. Ei niistä oikein ota selvää.Ja pää on edelleen kipeä, joutui tänpäiväisen hieronnankin perumaan kuten myös kummankin treenin.

Vituttaa ku oon vaan vissiin niin laiska. Aamulla kun herää klo 9.00 ja menee siitä sit töihin ja kotona joskus 19.30 niin ei oikeen jaksa enää salillekaan mennä. Ei vaan jotenkin enää nappaa kyykyt ja penkit ja leuat tähän päivän päätteeks. Niin ja nukkukmaan ennen klo 23.00..... Ja vaikka jaksaisikin niin ruokapuoli on taas vaihteeks rempsallaan, töissä lähinnä valmisaterioita ruuaks...perkele.
Vittu! saiskin vaan otettua itteänsä niskasta kiinni...mutta kun ei niin ei......:curs:

koko viikonlopun töissä. :wall:
pelasin juuri elämäni surkeimman futismatsin :( damn I sucked
tällä kaudella tullu pelattua veskarina,aikasemmat pelit kulkenu hyvin,mutta tänään mä olin ihan järkyttävän paska.ei sillä,koko joukkue pelasi melko huonosti.voittamattomia tähän asti,nyt mentiin sitten välierä häviämään. :curs: :wall:Mulla sama juttu ollut jo useamman matsin ja tänään yksi lisää listaan. Hienoa kun koko viikko pilalla yhden matsin takia. Pitäisköhän miettiä lajin vaihtoa. Ennen kulki pelit niin hyvin ja nyt pelkkää paskaa. Onneks en enää jaksa kiukutella ees tuomarille, se olis jo helvetin noloa.