Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Palat helvetissä! :curs:
Mua vituttaa työt. Anteeksi, taas kerran puran työhuoliani teille, mutta se säästää tyttöystäväni hermoja.
Teen töitä pääsääntösesti atk-tuessa. Tänne soittaa kaikki saatanan tärkeet tyypit, jotka ei pysty myöntämään etteivät osaa käyttää konetta. Saatana, vittu, psykologit ja muut "viisaat" ja oppineet ihmiset soittaa ja syyttää mua siitä kun ne ei osaa tallentaa jotain yksinkertasta tiedostoa oikeaan paikkaan. "Sä laitoit sen tonne, minä kyllä tiedän mihin minä tallensin". Sitten kun ne on vielä lukihäiriöisiäkin: "Minä näin kun sinä menit sinne qr-asemalle tekemään jotain, sinä sinä syypää syypää". Mikä vitun qr-asema, se on D-asema!!! Ei oo suutarilla kenkiä, saatana! Vitun psykologit ja psykiatrit, poistan kaikki teidän sähköpostit.. katsotaan sitten kuka vittu mielistelee ja ketä!
Edit. Kiitos. Helpotti![]()
Harjoittelin voimailupuolella tempauksen tekniikkaa ja nykäisin hieman kovempaa pelkällä tangolla.
Kerro nyt mitä asia koski ja kanava, että voidaan seurata. :D
Lipsautin tuonne Monta sheikkeriä omistat -keskusteluun, että minulla olisi 4 seikkeriä. Todellisuudessa niitä on vain kolme. Vituttaa valehtelu, vaikka kyseessä olikin puhdas vahinko. Häpeä ei jätä silti rauhaan.
Vituttaa ku joitain vituttaa muitten vappu, juhannus ym. vitutukset. Vittuako semmosesta vittuuntuu, vittuuntuis mielummin omista asioistaan...
Vitun Futon shop. Miten voi menn sängyn toimitukseen yli 7 viikkoa? Ja miten eivät voi välissä ilmoitella mitään tietoja? Paskaa palvelua sanon mä.
Taidat olla aika hermostuvaa sorttia. Miten jostain spurgun lässytyksestä voi repiä moisen herneen nenään. Käykö liikaa kunnian päälle kävellä vain pois sanomatta sanaakaan?Seuraavalla kerralla nimittäin jos joku käy nimittelemään niin käy lätty lätisemään ja sen äijän prillit löytyvät sen peräaukosta sen rytäkän jälkeen. PER..ELE sentään.
Samaa mietin minäkin.Taidat olla aika hermostuvaa sorttia. Miten jostain spurgun lässytyksestä voi repiä moisen herneen nenään. Käykö liikaa kunnian päälle kävellä vain pois sanomatta sanaakaan?
Taidat olla aika hermostuvaa sorttia. Miten jostain spurgun lässytyksestä voi repiä moisen herneen nenään. Käykö liikaa kunnian päälle kävellä vain pois sanomatta sanaakaan?
Oon huomannut, että painonnostoliikkeissä pelkällä tangolla saa aina jotain ongelmia aikaseks. Tällä hetkellä leuassa on poikittainen haava seurauksena todella räjähtävästä rinnallevedosta.
oon iteki huomannu että pelkällä tangolla tehdessä tosi vaikeeta saada onnistumaan mitään. sit kun lyö 10kg limput päihin niin rupeaa kaikki tuntumaan luonnolliselta. yks kaveri heitti idean että jos tangossa on liian vähän painoa, sitä voi kääntää ja vääntää ihan miten tahtoo (vaikka pelkillä hauiksilla) kun voimat siihen riittää -> tekniikka menee ihan ketuiks.maskun kanssa itellä tais mennä päälle 10 viikkoa edellisen sängyn kanssa... ja sekin sen ansiosta kun soittelin sinne useempaan kertaan perään. nykyään ostan vain jos tuotetta on varastossa, tai suomenmaassa jossain varastossa.
Toinen mitä voisi kovasti tällaisessa tilanteessa arvostaa niin vaikka sähköpostia tai tekstaria yritykseltä missä mennään, ettei tarvitsisi itse perään soitella/meilata.Vituttaa 18-vuotiaat pojankoltiaiset, jotka tulee vanhempia neuvomaanMappanalta varmaan unohtu että tää tredi on sitä varten että voi purkaa vitutuksensa ja sitten joku peacekeeperi tulee viisastelemaan niin että vois vituttaa vielä enemmän.

Se on varmaan kopioinut tuon tosimiehen harjoitusohjelman. :D Siinähän on penkki ja hauiskääntö. ;)
Jo ja pe ja la viinaa ja su lepo. :D