Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. olivat tehneet myös opettajista/opettajasta nettisivuston, jossa käytettiin törkeitä loukkauksia. en tiedä missä vika, niissä lapsissa vai vanhemmissa. ansaitsis saada remmistä niin että tuntuu. en kannata fyysistä väkivaltaa, mutta mutta.. eikö enää opeteta kunnioittamaan vanhoja ihmisiä, että helvetti sentään niitä saa töniä miten sattuu?? ovat nimittäin rakentaneet suomen ja tehneet hitosti töitä, että juuri tuollaisilla paska-aivoilla sitten on varaa käyttäytyä inhottavasti heitä kohtaan. *kiroamista* täytti nimittäin lievän pahoinpitelyn merkit. pistää niin vihaksi lukea tuollaista:curs: . asia tietenkin painettu villaisella, mitäpä seuraamuksia moisesta ko. pikkupiruille tulee. "eihän minun lapseni mitään tee." niiden mielestä tietenkin helvetin hauskaa touhua.
luin iltalehden sivuilta torniolaisista koulupojista, jotka olivat levittäneet nettiin kännykällä kuvatun videopätkän kuinka tönivät iäkästä naisihmistä. olivat tehneet myös opettajista/opettajasta nettisivuston, jossa käytettiin törkeitä loukkauksia. en tiedä missä vika, niissä lapsissa vai vanhemmissa. ansaitsis saada remmistä niin että tuntuu. en kannata fyysistä väkivaltaa, mutta mutta.. eikö enää opeteta kunnioittamaan vanhoja ihmisiä, että helvetti sentään niitä saa töniä miten sattuu?? ovat nimittäin rakentaneet suomen ja tehneet hitosti töitä, että juuri tuollaisilla paska-aivoilla sitten on varaa käyttäytyä inhottavasti heitä kohtaan. *kiroamista* täytti nimittäin lievän pahoinpitelyn merkit. pistää niin vihaksi lukea tuollaista:curs: . asia tietenkin painettu villaisella, mitäpä seuraamuksia moisesta ko. pikkupiruille tulee. "eihän minun lapseni mitään tee." niiden mielestä tietenkin helvetin hauskaa touhua.
![]()
Muutaman kerran joutunut liikuttamaan rahaa kirjekuoressa, kun on tilannut esim paitoja suoraan ulkomaalaiselta bändiltä.
Eikä tuossa ole oikeastaan mitään ongelmaa kun laittaa sen rahan paksun paperin sisään, ettei se näy kirjekuoren läpi! Tuo pitäisi olla niin itsestäänselvä asia että jos tuota ei tee ni oma moka kun rahat ei tule perille. Ja suuria summia nyt ei tietenkään laiteta postilla.
Maailma on niin vitun julma :itku:
Hassu asenne sinäänsä sulla.
Kaveri sai "kunniallisen" tekosyyn pudottaa painot.tehtiin penkkiä 8 hengen ryhmässä. ... ja sit penkissä tekevältä tyypiltä tippu painot rinnalle ja hillitön nauru päällänsä..
Nenästä kärjestä sellain peukaloin kokoin alue tulipunaseen ja turvonnu ja vitun kipeä!! :curs: Mitään finniä ei näkyisi olevan. Pantyson nimistä emulsiovoidetta laitoin nyt toistamiseen.

Juuri hetki sitten tulin salilta, jossa oli selvästikin heppu, joka ei ollut kovinkaan aktiivisen oloinen salillakävijä. Tein pystypunnerrusta ja juuri kun olin aloittamassa uutta sarjaa, niin tämä tyyppi otti sitten itselleen minun käyttämän tangon päässä olevan 1,25 kg pikkukiekon.
Minä: "sori, mä tein tässä näin"
Toinen jamppa: "mitä?"
Minä: "niin, mä treenasin tällä tangolla"
Toinen jamppa: "joo, mutta mä vaan lainaan tätä painoa"
Minä:
Sitten tyyppi otti vaan kiekon, laittoi sen käyrätankoon muina miehinä ja alkoi vääntää hauiskääntöä. Oli vähän WTF olo, mutta otin sitten puolen metrin päässä olevasta telineestä tilalle samanlaisen painon ja jatkoin treeniä. Kysymys kuuluukin, että miksi ihmeessä se hely piti ottaa lastatusta tangosta, kun niitä lojui lähistöllä muuallakin.
Samalla kerralla eräs tyyppi teki ehkä pahinta pomppupenkkiä, mitä olen ikinä nähnyt. Perse sentään pysyi penkissä, koska jalat olivat ilmassa, mutta noin liikeradan puolenvälin jälkeen jannu vain päästi tangon suurin piirtein tippumaan vapaasti rintakehän päälle siten, että jalat nytkähtivät ilkeän näköisesti joka toistolla ja näillä alkuvauhdeilla sitten saatiin sen verran kova pomppu aikaiseksi, että rintalihaksilla ei tarvinnut tehdä liikkeessä yhtään mitään. Lopputreeni menikin sitten hauiksen parissa.
Tänään salilla eläke-ikäinen mies oli treenaamassa. Teki prässiä. Ihmeellistä oli se pomppu. Se oli virittänyt vaahtomuovialustan palasista semmoisen jousen siihen varmistusrautojen päälle, että pomppasi paremmin:lol2: . Otti kyllä ihan pohjasta..
Ei sinänsä mitään valittamista, tosi hyvä asia että treenaa edes jotenkin.
Otin lämpöä penkissä tangolla, nousin sarjan jälkeen ylös ja otin vettä. Sitten jonkun kyniksen "personal trainer" kysy, että teetkö tuossa penkillä? Sanoin, että joo. Vastauksena tuli "Joo, no ei se mitään" ja tyyppi ottaa sen tangon siitä. Sillon oli kyllä rehellisesti tämmöinen ilme:![]()
Itse kerroinkin täällä joskus samankaltaisesta skenaariosta. Otin lämpöä penkissä tangolla, nousin sarjan jälkeen ylös ja otin vettä. Sitten jonkun kyniksen "personal trainer" kysy, että teetkö tuossa penkillä? Sanoin, että joo. Vastauksena tuli "Joo, no ei se mitään" ja tyyppi ottaa sen tangon siitä. Sillon oli kyllä rehellisesti tämmöinen ilme:![]()
Sorry, mut jos annat toisen ottaa tangon tosta vaan tekemättä asialle mitään, niin mielestäni tuo pt on tankonsa ansainnut :D