Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vuosien tauon jälkeen aloitin uudestaan jousiammunnan. Vanhat jousen lavat olivat turhan jäykät, mutta sain lainaan vähän löysemmät ja sovin palauttavani ne Halli-SM -kisojen jälkeen. 16 päivää ennen kisoja tilasin vielä vähän löysemmät lavat, että olisi helpompi alkaa hioa tekniikkamuutoksia kisojen jälkeen.

Tilauksen arveltiin kestävän 2-3 viikkoa, joten palautin lainalavat, kuten oli sovittu, ajatellen että saan kuitenkin kohta tilaamani. Tilauksen saapumiseen meni kuitenkin melkein 7 viikkoa, sillä haluamaani jäykkyyttä ja pituutta ei ollut edes tukussa.:(

Tiistaina ne kuitenkin tulivat. Eilen rupesin mittaamaan jäykkyyttä ja koin ikävän yllätyksen. Nimellisjäykkyydessä eroa vuosia sitten käyttämiini on 4 paunaa, mutta mitattujen jäykkyyksien ero on vain 0.3 paunaa. Sen sijaan, että uudet lavat olisivat pari paunaa lainaamiani lapoja löysemmät, ne ovatkin sen verran jäykemmät.:itku:

Ennen tilausta tutkin valmistajan kotisivun löytääkseni viitteitä eroon jäykkyyden mittaustavoissa, keskiosan geometriassa tms. Kysyin myös asiasta kauppiailta. Mitään tietoa eroista ei tullut esiin.:eek:

Tänään klo 18 menen näyttämään lapoja kauppiaalle ja selvittämään mistä ongelma johtuu ja miten asia ratkaistaan. Luulisi, että joku ratkaisu lopulta löytyy. Kuitenkin tilanne on se, että ilman sopivia lapoja on huono treenata täysipainoisesti enkä tiedä paljonko aikaa, rahaa ja vaivaa vielä menee, ennenkuin sellaiset omistan.:curs:

luin iltalehden sivuilta torniolaisista koulupojista, jotka olivat levittäneet nettiin kännykällä kuvatun videopätkän kuinka tönivät iäkästä naisihmistä:eek: . olivat tehneet myös opettajista/opettajasta nettisivuston, jossa käytettiin törkeitä loukkauksia. en tiedä missä vika, niissä lapsissa vai vanhemmissa. ansaitsis saada remmistä niin että tuntuu. en kannata fyysistä väkivaltaa, mutta mutta.. eikö enää opeteta kunnioittamaan vanhoja ihmisiä, että helvetti sentään niitä saa töniä miten sattuu?? ovat nimittäin rakentaneet suomen ja tehneet hitosti töitä, että juuri tuollaisilla paska-aivoilla sitten on varaa käyttäytyä inhottavasti heitä kohtaan. *kiroamista* täytti nimittäin lievän pahoinpitelyn merkit. pistää niin vihaksi lukea tuollaista:curs: . asia tietenkin painettu villaisella, mitäpä seuraamuksia moisesta ko. pikkupiruille tulee. "eihän minun lapseni mitään tee." niiden mielestä tietenkin helvetin hauskaa touhua.:rolleyes:

luin iltalehden sivuilta torniolaisista koulupojista, jotka olivat levittäneet nettiin kännykällä kuvatun videopätkän kuinka tönivät iäkästä naisihmistä:eek: . olivat tehneet myös opettajista/opettajasta nettisivuston, jossa käytettiin törkeitä loukkauksia. en tiedä missä vika, niissä lapsissa vai vanhemmissa. ansaitsis saada remmistä niin että tuntuu. en kannata fyysistä väkivaltaa, mutta mutta.. eikö enää opeteta kunnioittamaan vanhoja ihmisiä, että helvetti sentään niitä saa töniä miten sattuu?? ovat nimittäin rakentaneet suomen ja tehneet hitosti töitä, että juuri tuollaisilla paska-aivoilla sitten on varaa käyttäytyä inhottavasti heitä kohtaan. *kiroamista* täytti nimittäin lievän pahoinpitelyn merkit. pistää niin vihaksi lukea tuollaista:curs: . asia tietenkin painettu villaisella, mitäpä seuraamuksia moisesta ko. pikkupiruille tulee. "eihän minun lapseni mitään tee." niiden mielestä tietenkin helvetin hauskaa touhua.:rolleyes:

Joo samaa kattelin itekin. Kunnon selkäsauna tuosta ja kesäksi kaupungille ilmaiseksi siivoamaan katuja. Myös mummolle avustajaksi nm. Ex-torniolainen

Pien jöllikkä otassa, motskarista vuoti tankki ni yritettiin korjata ja pahemmaksi vain meni. Nyt sillä tankilla ei tee enää mitään :itku: uusi pitäisi saada mutta mistään ei tunnu löytyvän, taisi tän kesän ajot päättyä lyhyeen. Kyllä vituttaa :curs:

Muutaman kerran joutunut liikuttamaan rahaa kirjekuoressa, kun on tilannut esim paitoja suoraan ulkomaalaiselta bändiltä.

Eikä tuossa ole oikeastaan mitään ongelmaa kun laittaa sen rahan paksun paperin sisään, ettei se näy kirjekuoren läpi! Tuo pitäisi olla niin itsestäänselvä asia että jos tuota ei tee ni oma moka kun rahat ei tule perille. Ja suuria summia nyt ei tietenkään laiteta postilla.

Hassu asenne sinäänsä sulla.

EDIT: Niinkun työkaveri sanoi, kun pullakassasta oli viety rahaa, että vaikka siinä pöydällä ois viissatanen niin sen ei pitäs siitä mihinkään lähteä.

Nenästä kärjestä sellain peukaloin kokoin alue tulipunaseen ja turvonnu ja vitun kipeä!! :curs: Mitään finniä ei näkyisi olevan. Pantyson nimistä emulsiovoidetta laitoin nyt toistamiseen.

itse aiheutin täs taannoin sali komediaa.

tehtiin penkkiä 8 hengen ryhmässä. nii mä rupesin kertomaan siinä ajan kuluks saunan lämmityksestä nii yks kysy mult et ookko puita pilkkonu valmiiks?
no mä vastasin: ei tartte ku se on sähkösauna..
tuli hetki hiljasta.. ja sit penkissä tekevältä tyypiltä tippu painot rinnalle ja hillitön nauru päällänsä..

eli näinki pienestä asiasta rupesi painot kolisemaan, päät punottamaan ja sitä rataa..

tehtiin penkkiä 8 hengen ryhmässä. ... ja sit penkissä tekevältä tyypiltä tippu painot rinnalle ja hillitön nauru päällänsä..
Kaveri sai "kunniallisen" tekosyyn pudottaa painot.

Ärsyttää muuten nää penkkiporukat, omaa vuoroa saa odottaa sen puol tuntia mitä nää kaverit on salilla ja tekee penkkiä (ehkä joskus myös hauiskääntöä) ja puhuu keskenään. Sinne salille mennään treenaamaan eikä sosialisoimaan, kuulumiset voi vaihtaa myöhemmin! Onneks tällasia "teenpä5sarjaapenkkiä8kaverinikanssajakokeilenvielämaksimia" ryhmiä ei omalla salille ole.

Anteeksi avautuminen, ei ollut tarkoitus loukata ketään. Eikä ollut kyllä komediaakaan, joten aika offtopiciksi meni.

Nenästä kärjestä sellain peukaloin kokoin alue tulipunaseen ja turvonnu ja vitun kipeä!! :curs: Mitään finniä ei näkyisi olevan. Pantyson nimistä emulsiovoidetta laitoin nyt toistamiseen.

Ei se välttämäti mikään finni olekkaan, se on ehkä vain tulehtunut. Saattaa mennä ohi voiteilla tms., mut elä nyt hemmetissä rassaa sitä enempää! Kaverilla moinen vaati antibioottikuurin...

Tähän kai sopis letkautus: Ei passaa mennä nenineen sinne, missä joku on ollut munineen. :D Sori, oli pakko... :piis:

Juuri hetki sitten tulin salilta, jossa oli selvästikin heppu, joka ei ollut kovinkaan aktiivisen oloinen salillakävijä. Tein pystypunnerrusta ja juuri kun olin aloittamassa uutta sarjaa, niin tämä tyyppi otti sitten itselleen minun käyttämän tangon päässä olevan 1,25 kg pikkukiekon.
Minä: "sori, mä tein tässä näin"
Toinen jamppa: "mitä?"
Minä: "niin, mä treenasin tällä tangolla"
Toinen jamppa: "joo, mutta mä vaan lainaan tätä painoa"
Minä: :confused:

Sitten tyyppi otti vaan kiekon, laittoi sen käyrätankoon muina miehinä ja alkoi vääntää hauiskääntöä. Oli vähän WTF olo, mutta otin sitten puolen metrin päässä olevasta telineestä tilalle samanlaisen painon ja jatkoin treeniä. Kysymys kuuluukin, että miksi ihmeessä se hely piti ottaa lastatusta tangosta, kun niitä lojui lähistöllä muuallakin.

Samalla kerralla eräs tyyppi teki ehkä pahinta pomppupenkkiä, mitä olen ikinä nähnyt. Perse sentään pysyi penkissä, koska jalat olivat ilmassa, mutta noin liikeradan puolenvälin jälkeen jannu vain päästi tangon suurin piirtein tippumaan vapaasti rintakehän päälle siten, että jalat nytkähtivät ilkeän näköisesti joka toistolla ja näillä alkuvauhdeilla sitten saatiin sen verran kova pomppu aikaiseksi, että rintalihaksilla ei tarvinnut tehdä liikkeessä yhtään mitään. Lopputreeni menikin sitten hauiksen parissa.

Juuri hetki sitten tulin salilta, jossa oli selvästikin heppu, joka ei ollut kovinkaan aktiivisen oloinen salillakävijä. Tein pystypunnerrusta ja juuri kun olin aloittamassa uutta sarjaa, niin tämä tyyppi otti sitten itselleen minun käyttämän tangon päässä olevan 1,25 kg pikkukiekon.
Minä: "sori, mä tein tässä näin"
Toinen jamppa: "mitä?"
Minä: "niin, mä treenasin tällä tangolla"
Toinen jamppa: "joo, mutta mä vaan lainaan tätä painoa"
Minä: :confused:

Sitten tyyppi otti vaan kiekon, laittoi sen käyrätankoon muina miehinä ja alkoi vääntää hauiskääntöä. Oli vähän WTF olo, mutta otin sitten puolen metrin päässä olevasta telineestä tilalle samanlaisen painon ja jatkoin treeniä. Kysymys kuuluukin, että miksi ihmeessä se hely piti ottaa lastatusta tangosta, kun niitä lojui lähistöllä muuallakin.

Samalla kerralla eräs tyyppi teki ehkä pahinta pomppupenkkiä, mitä olen ikinä nähnyt. Perse sentään pysyi penkissä, koska jalat olivat ilmassa, mutta noin liikeradan puolenvälin jälkeen jannu vain päästi tangon suurin piirtein tippumaan vapaasti rintakehän päälle siten, että jalat nytkähtivät ilkeän näköisesti joka toistolla ja näillä alkuvauhdeilla sitten saatiin sen verran kova pomppu aikaiseksi, että rintalihaksilla ei tarvinnut tehdä liikkeessä yhtään mitään. Lopputreeni menikin sitten hauiksen parissa.

Itse kerroinkin täällä joskus samankaltaisesta skenaariosta. Otin lämpöä penkissä tangolla, nousin sarjan jälkeen ylös ja otin vettä. Sitten jonkun kyniksen "personal trainer" kysy, että teetkö tuossa penkillä? Sanoin, että joo. Vastauksena tuli "Joo, no ei se mitään" ja tyyppi ottaa sen tangon siitä. Sillon oli kyllä rehellisesti tämmöinen ilme: :eek:

Otin sitten siitä penkin vierestä vapaana olleen tangon. Ehkä miehellä oli selkä kipeänä ja ei voinut poimia siitä lattialta....:rolleyes:

Tämä nyt ei ole varsin komediaa, mutta kuitenkin:

Tänään salilla eläke-ikäinen mies oli treenaamassa. Teki prässiä. Ihmeellistä oli se pomppu. Se oli virittänyt vaahtomuovialustan palasista semmoisen jousen siihen varmistusrautojen päälle, että pomppasi paremmin:lol2: . Otti kyllä ihan pohjasta..

Ei sinänsä mitään valittamista, tosi hyvä asia että treenaa edes jotenkin.

Tänään salilla eläke-ikäinen mies oli treenaamassa. Teki prässiä. Ihmeellistä oli se pomppu. Se oli virittänyt vaahtomuovialustan palasista semmoisen jousen siihen varmistusrautojen päälle, että pomppasi paremmin:lol2: . Otti kyllä ihan pohjasta..
Ei sinänsä mitään valittamista, tosi hyvä asia että treenaa edes jotenkin.

Vittu mikä pässi:D

Otin lämpöä penkissä tangolla, nousin sarjan jälkeen ylös ja otin vettä. Sitten jonkun kyniksen "personal trainer" kysy, että teetkö tuossa penkillä? Sanoin, että joo. Vastauksena tuli "Joo, no ei se mitään" ja tyyppi ottaa sen tangon siitä. Sillon oli kyllä rehellisesti tämmöinen ilme: :eek:

Itseasiassa harvinaisen kurkoa. Vaikka nykyään tapaa paljon ihmisiä jotka uskaltavat olla avoimen röyhkeitä, kyllä tuo vie kaikessa näennäiskohteliaisuudessaan voiton :-)

Itse kerroinkin täällä joskus samankaltaisesta skenaariosta. Otin lämpöä penkissä tangolla, nousin sarjan jälkeen ylös ja otin vettä. Sitten jonkun kyniksen "personal trainer" kysy, että teetkö tuossa penkillä? Sanoin, että joo. Vastauksena tuli "Joo, no ei se mitään" ja tyyppi ottaa sen tangon siitä. Sillon oli kyllä rehellisesti tämmöinen ilme: :eek:

Sorry, mut jos annat toisen ottaa tangon tosta vaan tekemättä asialle mitään, niin mielestäni tuo pt on tankonsa ansainnut :D

Back
Ylös Bottom