Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vapulle voisikin taas tehdä oman vitutusthreadin. Kysyy keltä vain kaverilta että mitäs vappuna: "No mennään stadiin ja lakitetaan ja sit jonnekin juomaan, perussettii, perseet silmillä tuossa klo 23 maissa! Jee!"

Palat helvetissä! :curs:

Mua vituttaa työt. Anteeksi, taas kerran puran työhuoliani teille, mutta se säästää tyttöystäväni hermoja.
Teen töitä pääsääntösesti atk-tuessa. Tänne soittaa kaikki saatanan tärkeet tyypit, jotka ei pysty myöntämään etteivät osaa käyttää konetta. Saatana, vittu, psykologit ja muut "viisaat" ja oppineet ihmiset soittaa ja syyttää mua siitä kun ne ei osaa tallentaa jotain yksinkertasta tiedostoa oikeaan paikkaan. "Sä laitoit sen tonne, minä kyllä tiedän mihin minä tallensin". Sitten kun ne on vielä lukihäiriöisiäkin: "Minä näin kun sinä menit sinne qr-asemalle tekemään jotain, sinä sinä syypää syypää". Mikä vitun qr-asema, se on D-asema!!! Ei oo suutarilla kenkiä, saatana! Vitun psykologit ja psykiatrit, poistan kaikki teidän sähköpostit.. katsotaan sitten kuka vittu mielistelee ja ketä!

Edit. Kiitos. Helpotti :)

Haha!

Mä myönnän valmiiksi olevani täysi käsi koneiden kanssa. Yleensä tulee (valitettavasti) soitettua tukeen vasta kun omat hermot on täysin jo palaneet. Siinä tulee sellainen fiilis että atk-tuki vaan vittuilee. Muistan viime kesän kun ensimmäisiä kertoja tutustuin etätukeen, sieltä kysyttiin ensimmäiseksi millä koneella istun. Kerroin millä koneella istun, numerot sejase, N niinkun Niilo, S niinkun Sakari, ja F niinkun Farssi. Voi jumalauta kun loppui apu siihen. F niinkun Farssi, eihän sellaista voi atki-tuki kuunnella. Jos ei sanota F niinkun Faarao, niin atk-tuki ei ymmärrä mistä puhutaan. Viralliset onnenpyöräkirjaimien selvennyksen vaan käy! F niinkun Farssi, ettäs kehtasin.

Mua nyt ärsyttää suunnattomasti poraaminen. Mitä jos poraaminen sallittaisiin vain yhtenä viikonpäivänä? Niinkun maanantai vaikka, se on jo tarpeeksi syvältä muutenkin. Joka paikassa johon kääntyy joku poraa. PÄRRRRRRRRRRRRPRRRRRRRRRRRRPÄRRRRRRRRRRRRRRRRRRRPRRRRRRRRRRRRRR
Käyn kohta tunkemassa haarukan tuon poraajan korvaan.

Ilta-Sanomien eräs uutinen tältä päivältä, ei viitsi sen enempiä antaa vihjeitä ettei soi puhelin!!

(Klik)

Harjoittelin voimailupuolella tempauksen tekniikkaa ja nykäisin hieman kovempaa pelkällä tangolla.

Oon huomannut, että painonnostoliikkeissä pelkällä tangolla saa aina jotain ongelmia aikaseks. Tällä hetkellä leuassa on poikittainen haava seurauksena todella räjähtävästä rinnallevedosta.

Kerro nyt mitä asia koski ja kanava, että voidaan seurata. :D

Heh Nelosen uutisissa sitä oltiin höpöttämässä levottomuuksia. Rajasivat kuvankin niin ettei mahtunut hupparin mainostekstit kuvaan.

Edit: Mua vituttaa etenkin Pasilan asemalla töihin rynnivät ihmiset jotka eivät anna sitten tuumaakaan tilaa vastaan tuleville ihmisille.

Lipsautin tuonne Monta sheikkeriä omistat -keskusteluun, että minulla olisi 4 seikkeriä. Todellisuudessa niitä on vain kolme. Vituttaa valehtelu, vaikka kyseessä olikin puhdas vahinko. Häpeä ei jätä silti rauhaan.

Ostat yhden lisää, niin sillä se on korjattu.
Mua vituttaa olla sairas taas ekaa kertaa viiteen kuukauteen, jouluna olin viimeksi, kohta on vappu, ja kuningattarenpäivä ja kaikkee..

Niin ja saksaankin pitäisi yrittää jaksaa lähteä.. puhumattaka, että kuinka paljon vituttaa se ettei oo mehuja lähtä salille..

Vitun Futon shop. Miten voi menn sängyn toimitukseen yli 7 viikkoa? Ja miten eivät voi välissä ilmoitella mitään tietoja? Paskaa palvelua sanon mä.

VOI VITULLA PÄÄHÄN. Nyt vituttaa niin perkeleesti. Kaikki maailman pummit ja idiootit juopot jotka pummii röökiä ja tupakkia ja savuja ja mulTumppeja ja vittu ties mitä.
Tossa pari viikkoa sitten joku juoppopaska yhteiskunnan kasvatti kävi pummimaan tupakkia, sanoin ystävällisesti että en anna. Sitten se urpo kävi inttää että anna anna. Sanoin jotta en anna. Ja sitten se vitun räkänen viinaveikko kävi haukkumaan kusipääksi. Otin askeleen lähemmäs ja kysyin jotta MITÄ!!!!? Sitten se käveli 20 metriä kauemmaksi ja jatkoi sitä kusipääksi haukkumista. Ja mitä vielä, sen joku huumehörhöläskipaska kaveri vielä tulee kysymään että eikö nyt varmasti ois paria röökiä heittää. Pakko oli huutaa siinä niin että Itäkeskuksen tallinnanaukio raikasi, jotta TUOLLA ON ÄRRÄ KÄY OSTAA ITE RÖÖKIS. Ja kyllä kismittää. Ja tänään taas joku pummimassa.

Ja sitten kysynkin: Saako pesulalaskun laskuttaa tuolta yhteiskunnan hylkiöpaskalta, jos nykäsee turpaan ja verta sattuu roiskumaan vaatteille? (kevennys)

Mutta kyllä tosiaankin ärsyttää tuommoinen käytös, jos ei heitä röökiä niin sitten voisi sanoa vain että hauskaa päivänjatkoa. Seuraavalla kerralla nimittäin jos joku käy nimittelemään niin käy lätty lätisemään ja sen äijän prillit löytyvät sen peräaukosta sen rytäkän jälkeen. PER..ELE sentään.

Kiitos, jo helpotti kun tilitti.

Hiljanen työpäivä mikrotuessa kunnes vartti sitten:

Työasemasta kosahtaa virtalähde, alan virittelemään kovalevyä toiseen koneeseen. Aktivoi windows uusiksi tämä homma ei pelaa näin, aha kiitti! Soitto sinne Gates toimistoon ja perkeleen pitkän numerosarjan naputtamista. Heti perään puhelin soi. Verkko on katki! Aha, kiitti. Koko perkeleen verkko nurin! Samaan aikaan toimitusjohtaja pamauttaa sisään, koneessaan on virus, korjaakko! Aha, kiitti vaan. Myt meinaa jo olla kiire. Puhelin soi ja paska on housussa.

Mitenniin kaikki hajoaa samaan aikaan? :wall:

hammassärky lähti hampaan mukana lekurin rosikseen, mutta sit kun tulee kotiin, netti katkennu. tosi kiva kännykän kautta surffailla kun ei viitti 3g:tä käyttää jotta puhelimen akku kestäis kauemmin kuin 3 varttia.

ei oo laskuja maksamatta eikä mitään, siltikään ei toimi perkkeleen kaapelimodeemi ja nimeltä mainitsematon ei-kuitenkaan-sonera. just kun kerkes useemman kuukauden olla ilman nettikatkeiluja pakkobuuttailuja yms... oli sit liian hyvää ollakseen totta. vittu

Vitun Futon shop. Miten voi menn sängyn toimitukseen yli 7 viikkoa? Ja miten eivät voi välissä ilmoitella mitään tietoja? Paskaa palvelua sanon mä.

maskun kanssa itellä tais mennä päälle 10 viikkoa edellisen sängyn kanssa... ja sekin sen ansiosta kun soittelin sinne useempaan kertaan perään. nykyään ostan vain jos tuotetta on varastossa, tai suomenmaassa jossain varastossa.

Tulee vähän väärään trediin mut en uuttakaan viitsi tehdä niin pistetään tänne. Ei nyt vituta pahemmin, mutta on se sali ihmeellinen paikka. Helvetin isot ja vihaisen näköiset miehet, siis sellaiset joita tekisi mieli väistää pimeällä kadulla, kysyvät toisiltaan ja pienemmiltään kohteliaasti saako tehdä välissä, väistävät toisiaan miltei liioitellusti ilman että kummankaan virtuaalikikkeli pienenee ja muutenkin tunnelma on turvallinen ja rauhallinen.

Noh, sitten salille tulee näitä "lihaksia ei saa ilman hormooneja, pidän yllä vain peruskuntoa" -taviksia, työpaikan personal trainerin kunto-ohjelma käsissään joka sisältää jopa jalkaprässin ja pohkeet, mutta ei vapaita painoja kun ne on vaarallisia, raahaavat ehkä jopa aviomiehensä salille kiinteytymään. Käyt kesken kyykyn vessassa juomassa niin nämä sankarit ovat tyhjentäneet tangon painoista (oikeissa töissä vahvistuneen aviomiehen johdolla tottakai) jossa minuutti sitten teit sarjaa ja alkavat kyykkäämään siinä neljännesosakyykkyä tangolla, tai no ehkä miehellä isot limput ja armoton puhina ja vieläkin pienempi liikerata (niin ja tietysti käytössä on niskapehmusteet ja niitä vielä harmittaa kun olet tahrinut tangon mankalla yök). Kysyt kohteliaasti mahtuuko väliin tekemään tai ehkä jopa mainitset että minullapas oli siinä äsken kesken niin ei, meidän ohjelmassa lukee nyt näin ja me oltiin tässä ensin. Sitten tasan 60 minuuttia kestävän treenin jälkeen mennään kotiin ja avataan vahingossa urheilukanava josta tulee fitness expon miesten raskaan sarjan kehonrakennusta ja yhdessä päivitellään miten rumia nuo on ja ei tuo ole kaunista, eikö voisi olla kisoja missä "kohtuullisesti bodattuja", miks tollasia kisoja on ja noi on tosi väkivaltasia kun ne aineet ja vielä tyhmiä.

Seuraavalla kerralla nimittäin jos joku käy nimittelemään niin käy lätty lätisemään ja sen äijän prillit löytyvät sen peräaukosta sen rytäkän jälkeen. PER..ELE sentään.
Taidat olla aika hermostuvaa sorttia. Miten jostain spurgun lässytyksestä voi repiä moisen herneen nenään. Käykö liikaa kunnian päälle kävellä vain pois sanomatta sanaakaan?

Taidat olla aika hermostuvaa sorttia. Miten jostain spurgun lässytyksestä voi repiä moisen herneen nenään. Käykö liikaa kunnian päälle kävellä vain pois sanomatta sanaakaan?

Mappanalta varmaan unohtu että tää tredi on sitä varten että voi purkaa vitutuksensa ja sitten joku peacekeeperi tulee viisastelemaan niin että vois vituttaa vielä enemmän.

Oon huomannut, että painonnostoliikkeissä pelkällä tangolla saa aina jotain ongelmia aikaseks. Tällä hetkellä leuassa on poikittainen haava seurauksena todella räjähtävästä rinnallevedosta.

:offtopic: oon iteki huomannu että pelkällä tangolla tehdessä tosi vaikeeta saada onnistumaan mitään. sit kun lyö 10kg limput päihin niin rupeaa kaikki tuntumaan luonnolliselta. yks kaveri heitti idean että jos tangossa on liian vähän painoa, sitä voi kääntää ja vääntää ihan miten tahtoo (vaikka pelkillä hauiksilla) kun voimat siihen riittää -> tekniikka menee ihan ketuiks.

maskun kanssa itellä tais mennä päälle 10 viikkoa edellisen sängyn kanssa... ja sekin sen ansiosta kun soittelin sinne useempaan kertaan perään. nykyään ostan vain jos tuotetta on varastossa, tai suomenmaassa jossain varastossa.

Jooh, en ehkä olisi näin vittuuntunut jos ne olisi heti myyntihetkellä sanoneet että menee sitten pari kuukautta. Kovasti kuitenkin lupailivat 2-3 vko. yeah right. :rolleyes: Toinen mitä voisi kovasti tällaisessa tilanteessa arvostaa niin vaikka sähköpostia tai tekstaria yritykseltä missä mennään, ettei tarvitsisi itse perään soitella/meilata.

Mappanalta varmaan unohtu että tää tredi on sitä varten että voi purkaa vitutuksensa ja sitten joku peacekeeperi tulee viisastelemaan niin että vois vituttaa vielä enemmän.
Vituttaa 18-vuotiaat pojankoltiaiset, jotka tulee vanhempia neuvomaan :)

;)

Back
Ylös Bottom