Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

kuuntelin tossa viime viikolla ykspäivä ku pari uutta vajaa 20v jätkää tuli salille ja se toinen sitä toista sit koitti opettaa vähän liikkeissä ja sit tää ketä se opetti kysys silti et millanen ohjelma sul on käytös...no maanantai penkki ja hauis keskiviikkona penkki, hauis ja ojentaja ja perjantai penkki ja hauis..:david: onhan toi keskiviikon ojentaja ihan hyvää vaihtelua :D ja miks se on penkki ja hauis aina eikä koskaan rinta ja hauis

Tästä on tulossa niiiin pitkä viikko.. :wall:

Kuus päivää duunia ja lauantaille tiedossa jotain, mitä ei malta odottaa. Aika käy näissä kusisissa iltavuoroissa niin pitkäks, ettei tiedä miten päin olis. Onneks on tän rupeaman jälkeen neljän päivän vapaa ja Vappu antaa hyvän tekosyyn ottaa pikku känät.

Vituttaa kun jengiä vituttaa kun ei tiedä mitä tehdä vappuna, juhannuksena, uutenavuotena. Miks pitää aina olla jotkut sumeet suunnitelmat? Eikö joskus voi antaa vaan mennä?

Ite töissä neljään asti vappuna, mies yön töissä -teen jotain jos joku pyytää. Yhtä hyvin voin kattoa telkkaria ja kuunnella musaa.

Jäädyin tänään totaalisesti televisiokameran edessä. Toivottavasti ovat saanet sen editoitua vähän edustavammaksi.
KOhta näkee:hyper:

Jäädyin tänään totaalisesti televisiokameran edessä. Toivottavasti ovat saanet sen editoitua vähän edustavammaksi.
KOhta näkee:hyper:

Kerro nyt mitä asia koski ja kanava, että voidaan seurata. :D

kuuntelin tossa viime viikolla ykspäivä ku pari uutta vajaa 20v jätkää tuli salille ja se toinen sitä toista sit koitti opettaa vähän liikkeissä ja sit tää ketä se opetti kysys silti et millanen ohjelma sul on käytös...no maanantai penkki ja hauis keskiviikkona penkki, hauis ja ojentaja ja perjantai penkki ja hauis..:david: onhan toi keskiviikon ojentaja ihan hyvää vaihtelua :D ja miks se on penkki ja hauis aina eikä koskaan rinta ja hauis

Se on varmaan kopioinut tuon tosimiehen harjoitusohjelman. :D Siinähän on penkki ja hauiskääntö. ;)

Salikomediaa oli viime salillakäyntini. Onneksi olin yksin salilla.

Harjoittelin voimailupuolella tempauksen tekniikkaa ja nykäisin hieman kovempaa pelkällä tangolla. Tuloksena lensin itse perseelleni ja tanko rymisten takana olevaan seinään. Onneksi salilla käyvät painonnostajat eivät olleet paikalla. Olisivat kuolleet nauruun.
Eihän tuo ole paha. Olen itse kaatunut selälleni tehdessä sumomavea :D

Koska perusjeppeä ei kiinnosta e rinta muutoin kuin siltä osin kuin se työskentelee penkkauksessa. Salillahan käydään jotta olisi näyttävä hauis ja hyvä penkkitulos kerrottavaksi.

Hölmö. Penkki nostetaan hauiksella. "Kaverilla on iso hauis ja se penkkaa 70kg." Aivan selvää, mitä ajatellaan. Kun ne maagisesti yhdistetään, niin penkillä siis saadaan iso haba.

Koska perusjeppeä ei kiinnosta e rinta muutoin kuin siltä osin kuin se työskentelee penkkauksessa. Salillahan käydään jotta olisi näyttävä hauis ja hyvä penkkitulos kerrottavaksi.

Ja jalkojakin tekevät vain homot ja keski-ikäiset.

eilisillasta särkenyt hammasta ihan vtusti, ei auta buranat edes yliannostuksella. kunnalliselle soitin heti kun linjat aukes.. sainpahan edes tälle päivälle ajan..

Hölmö. Penkki nostetaan hauiksella. "Kaverilla on iso hauis ja se penkkaa 70kg." Aivan selvää, mitä ajatellaan. Kun ne maagisesti yhdistetään, niin penkillä siis saadaan iso haba.

Olihan tuo mielessä, mutta en sitä viitsinyt erikseen mainita. Oletuksena siis hauis on se lihas jolla kaikki tehdään.

penska sanoi:
Ja mitä kovempi penkkitulos sitä kovempi jätkä...

No voiko sitä muuten tulkita. Ihme pellejä ne jotka jollain työntö tai mave tuloksilla kehuskelee.

Rojcordy sanoi:
Ja jalkojakin tekevät vain homot ja keski-ikäiset.

Taidat olla humalassa kun tuollaisia väität. Miksi homot tai keski-ikäisetkään tekisivät jalkoja? Nehän tulee treenattua kävellessä.

Lipsautin tuonne Monta sheikkeriä omistat -keskusteluun, että minulla olisi 4 seikkeriä. Todellisuudessa niitä on vain kolme. Vituttaa valehtelu, vaikka kyseessä olikin puhdas vahinko. Häpeä ei jätä silti rauhaan.

Lipsautin tuonne Monta sheikkeriä omistat -keskusteluun, että minulla olisi 4 seikkeriä. Todellisuudessa niitä on vain kolme. Vituttaa valehtelu, vaikka kyseessä olikin puhdas vahinko. Häpeä ei jätä silti rauhaan.
Palat helvetissä! :curs:

Mua vituttaa työt. Anteeksi, taas kerran puran työhuoliani teille, mutta se säästää tyttöystäväni hermoja.
Teen töitä pääsääntösesti atk-tuessa. Tänne soittaa kaikki saatanan tärkeet tyypit, jotka ei pysty myöntämään etteivät osaa käyttää konetta. Saatana, vittu, psykologit ja muut "viisaat" ja oppineet ihmiset soittaa ja syyttää mua siitä kun ne ei osaa tallentaa jotain yksinkertasta tiedostoa oikeaan paikkaan. "Sä laitoit sen tonne, minä kyllä tiedän mihin minä tallensin". Sitten kun ne on vielä lukihäiriöisiäkin: "Minä näin kun sinä menit sinne qr-asemalle tekemään jotain, sinä sinä syypää syypää". Mikä vitun qr-asema, se on D-asema!!! Ei oo suutarilla kenkiä, saatana! Vitun psykologit ja psykiatrit, poistan kaikki teidän sähköpostit.. katsotaan sitten kuka vittu mielistelee ja ketä!

Edit. Kiitos. Helpotti :)

Yt-neuvottelut.

Back
Ylös Bottom