Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sammuu autoon vaihdekepin päälle. Ajetaan loppumatka kakkos vaihteella kotiin.
Jos se ei anna huomenna, niin lähtee nainen vaihtoon!
Onkohan kukaan koskaan aiemmin kirjottanu neljää tai viittä iitä...?
Messissä oli myös toinen kaverini, jolle mä oon yrittäny antaa vinkkejä treenaamiseen, mut tää mies haistattaa paskat ja tekee hommat omalla tyylillään. Massaa haetaan, mut mitään intoo treenin suunnitteluun ei oo. Kysyin pukkarissa, et mitä treenaat tänään niin mies vastaa, et "Saas nähä, katotaan sit siellä salin puolella." Joo-o...
Siis miksi vitussa ne treenit pitäisi suunnitella vuosi etukäteen?
Mä vedän aina ihan fiilis pohjalla treenit läpi. Ei mitään tietoa mitä liikkeitä teen ennen ku oon siellä salin puolella ja treenattava lihasryhmäkin saattaa selvetä vasta siellä salilla. :piis:
Eiku lähinnä meinasin vaan sitä, että tää mies ei oo koskaan kuullutkaan mistään ohjelmista tai vaihtelusta. Kolme vuotta samanlaista treeniä, samoilla sarjoilla ja edelleen mitat on siinä 186/70. Ja mä oon vaan ainaki saanu sellasen käsityksen että treeniltä pitäisi tietää mitä haluaa ja mitä tekee. Eikä vaan hengailla salilla, tehdä vähän tota ja vähän tätä, sillon kun sattuu huvittamaan.
No vähän tuntuu siltä, että ei tuu olemaan ongelmaa.Älä sano että sinä onnistuit tässä? :D