Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eilen joku +50v ukkeli teki vatsarutistuksia taljassa voimanostovyö päällä:rock:

kaveri vielä laittoi sen aina päälle, kuten kisoissa=kireälle

kyseessä ilmeisesti "huippusupistustekniikka":D

Oli kyllä jollain komediat toissapäivänä kun yritin saada tangosta 20kg kiekkoja kun kyseisessä kohdassa ei ole telinettä. Että otti päähän.

Toi on muuten todella yleistä "nykysin" :( Jengi vaan pyörii salilla ja safkaa miten sattuu, ja ihmettelee miksi ne on 10vuoden reenillä täsmälleen samankokosia, ja ehkäpä ei ees niin tiukkoja ku 15 kesäsenä alottelijana olivat
Sekin on ehkä kuitenkin jonkinlainen saavutus. Kymmenessä vuodessa ehtii ilman mitään treeniä tapahtua aika paljon. Kaveripiirissä on tullut katseltua, kun monet on keränneet 30 kiloa fläsää...

Väsyttää ihan homona. Sain nukuttua vaan kolme tuntia ennenkuin piti lähteä töihin aamulla. Lisäks tänään olen päivystäjän tehtävässä eli on vielä ylimääräistä hommaa duunissa.

Ja sopivasti lounaan jälkeen alkaa 4 tuntia kestävä koulutus jossa luultavasti alkaa hieman väsyttämään.

Lisäks on pienen pientä flunssaa päällä, tosin olo ei ole kovin surkea ja tuleepahan nyt kropalle samalla ylimääräistä lepoa niin on sitten enemmän energiaa aloittaa tuota SF-treeniä pitkästä aikaa.

Ja ylempään vitutuksen aiheeseen viitaten niin taitaapi HaBan vikana olla se että olet tutustunut vain paskoihin naisiin, kyllä niitä hyviäkin riittää.

Viikonloppu meni mahataudin kanssa painiessa. Maanantai tulee, ei mahatautia vaan 38 astetta kuumetta:jahas:

38 kuumetta jo neljättä päivää putkeen, lääkäri oli perjantaina paskalla asenteella liikenteessä eikä edes yrittänyt hoitaa äijää kuntoon, tässä sitä ollaan. Saatanan puoskari.

Duunissa pitäis olla 2.4., mutta en pääse Suomeen ennen huhtikuun loppua.. Koneet on matkanjärjestäjän mukaan täyteen tupattu ja tilaa ei tule, vaikka kaverit oikein siirtävät juuri lentojaan myöhemmiksi - matkanjärjestäjille oikein olen kertonut tarkat tiedot siirretyistä lennoista. Mutta ei, eivät ne vapaudu..

Rokkenrol ja vittu jee. Maksa nyt siitä sitten 800 euroa yhdensuuntaisesta lennosta..

1. Oon edelleen flunssassa, ja joudun käymään koulussa silti.
2.Kiva kun opinnäytetyökaveri hävitti viime ohjauksessa saadut korjaukset, (tarjoutui itse kirjaamaan) ja sen johdosta MINÄ sain haukut. VITTU. Maailma on epäreilu.
3. Ei uskalla treenata kun on kipeä. Mun vatia alkaa aina kiristää, kun ei pääse riehumaan ylimääräistä energiaa pois juoksumatolle tai painojen kimppuun.
4. Tällä hetkellä kaikki on pahaa, väärin ja inhottavaa. Poden maailmantuskaa ja kroonista vitutusta.

Duunissa pitäis olla 2.4., mutta en pääse Suomeen ennen huhtikuun loppua.. Koneet on matkanjärjestäjän mukaan täyteen tupattu ja tilaa ei tule, vaikka kaverit oikein siirtävät juuri lentojaan myöhemmiksi - matkanjärjestäjille oikein olen kertonut tarkat tiedot siirretyistä lennoista. Mutta ei, eivät ne vapaudu..

Rokkenrol ja vittu jee. Maksa nyt siitä sitten 800 euroa yhdensuuntaisesta lennosta..

Hesarissa oli muutama päivä sitten juttu, miten kauko-idästä saa sikahalpoja lentoja eurooppaan. Hinnat olivat jopa satasen pintaan. Onnistuisko siis jos sä lentäisit ensin jonkin toisen maan kautta tänne?

En oo aivan 100% varma miten kännykät toimii, mutta eikö saldotonkin ihminen pysty puhelimeen vastaamaan? Todennäkösesti mua taas ukotetaan jotenki

Muija petti mua.
Ei siinä mtn, mut kolmas muija jo peräkkäin. Taitaa ittesäni vaan olla vikaa, taikka sitten ihastun pelinaisiin.

Enpä usko et on susta kiinni. Valintakriteereissä voi olla hiomista jos meinaa tarttua tollasia matkaan. Ei ole välttämättä huono ajatus keskustella noista asioista ennenkuin alkaa vakavammin yhdessä olemaan, kyllä ne arvomaailmat ja ajatukset yleensä tulee esille jo ennenku metsään mennään.

MTV3 juuri nyt. Eikö vittu ole mitään muuta ohjelmaa saatavilla ruutuun? Okei okei voisin vaihtaa kanavaa, mutta vituttaa silti. Matkakassa-ohjelma on jotain uskomatonta paskaa.

Back
Ylös Bottom