Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hain just muijakaverin baarista.. AIVAN VITUN KÄNNISSÄ. Ei tämä mitään. Sammuu autoon vaihdekepin päälle. Ajetaan loppumatka kakkos vaihteella kotiin. Kotipihassa oksentaa autoon ihan VITUSTI! Oksennusta joka paikassa ihan saatanasti! Talutan kotiin, oksentaa rappukäytävään ja kotioven eteen taas IHAN VITUSTI.:curs: No siltä seisomalta siivoomaan oksennuksia rappukäytävästä ja syömään rahkaa..:rolleyes:

Jos se ei anna huomenna, niin lähtee nainen vaihtoon!

Eilen eka päivä terveenä, piti sit lähteä kuskiks. No aamuyöstä piti tulla porukkaa pois kaupungista joten jäin itsekkin sinne sit pyörimään. Eihän vittu sieltä tietenkään ketään tullut! Eli valvoin ~5 aamulla turhaan, ja tänään 9 herätys että kerkeän linkkaan, eihän sieltä tule mitään linkkaa koska on _sunnuntai_. Jes! Ajoin myös naapurin autoa päin noin 1kmh, siihen tuli melkein naarmu, pahempaa jälkeä saisi avaimella aikaan. NO vittu selvähän se on että omasta autosta suorastaan räjähti takapuskuri! Jes uudestaan!
Olisin myös voinut suosiolla olla eilen ryyppäämässä kun mieli teki mutta kun en kehdannut kun "täytyy vähän pitää homma hanskassa" ja vitut, halvemmalla olis päässy ku oli rällästäny kännipäissään ja ois päässy aiemin nukkumaankin!

Onkohan kukaan koskaan aiemmin kirjottanu neljää tai viittä iitä...?

Älä sano että sinä onnistuit tässä? :D

Selkä temppuilee vieläkin, nyt on onneksi jo erittäin hyvin todella kevyesti uskaltanut koettaa kyykkyjä & mavea. Kyllä vituttaa. Muutenkin mennyt jumiin tuo vasemman puolen takareisi. :curs: :wall: Onneksi sentään yläkroppaa pystyy tekemään normaalisti, eivätkä yhdenjalan kyykyt & esim. takareisikone ja "pullthrough" satu ollenkaan. Täytynee tehdä noita aivan helvetisti.

Tänään aamulla punttiksella kaverini tuskaili kuinka perseestä salillakäynti on eikä häntä huvittaisi käydä siellä yhtään. Ihmettelin, et minkä helkkarin takii sä sitten käyt täällä, niin mies ohittaa kysymyksen täysin ja toteaa; "Pitäis olla joku motivaattori, et täällä jaksais käydä. Pitäis varmaan alkaa treenaamaan maratonia varten." Siis WTF?!?!?

Messissä oli myös toinen kaverini, jolle mä oon yrittäny antaa vinkkejä treenaamiseen, mut tää mies haistattaa paskat ja tekee hommat omalla tyylillään. Massaa haetaan, mut mitään intoo treenin suunnitteluun ei oo. Kysyin pukkarissa, et mitä treenaat tänään niin mies vastaa, et "Saas nähä, katotaan sit siellä salin puolella." Joo-o...

Messissä oli myös toinen kaverini, jolle mä oon yrittäny antaa vinkkejä treenaamiseen, mut tää mies haistattaa paskat ja tekee hommat omalla tyylillään. Massaa haetaan, mut mitään intoo treenin suunnitteluun ei oo. Kysyin pukkarissa, et mitä treenaat tänään niin mies vastaa, et "Saas nähä, katotaan sit siellä salin puolella." Joo-o...

Siis miksi vitussa ne treenit pitäisi suunnitella vuosi etukäteen?
Mä vedän aina ihan fiilis pohjalla treenit läpi. Ei mitään tietoa mitä liikkeitä teen ennen ku oon siellä salin puolella ja treenattava lihasryhmäkin saattaa selvetä vasta siellä salilla. :piis:

Kotipaikkakuntani sali ei ole iso. Itseasiassa hyvinkin pieni. Siellä jos pieraiseekin,haju leviää 5 sekunnissa kaikkien neniin ja täytyy suurinpiirtein kuiskata jos ei halua kenenkään tietävän kerrottavia asioitaan. Niinpä salilla sattuukin käymään sellainen mukava kaveri, kuka huutelee kaikki asiansa KOVAAN ÄÄNEEN. Tiedän jo sen tuntipalkan, asunnon vuokran, mitä se syö , paljonko se ryyppää, kuinka usein se panee ja kaikkia muita kivoja yksityisasioita :D

Siis miksi vitussa ne treenit pitäisi suunnitella vuosi etukäteen?
Mä vedän aina ihan fiilis pohjalla treenit läpi. Ei mitään tietoa mitä liikkeitä teen ennen ku oon siellä salin puolella ja treenattava lihasryhmäkin saattaa selvetä vasta siellä salilla. :piis:

Eiku lähinnä meinasin vaan sitä, että tää mies ei oo koskaan kuullutkaan mistään ohjelmista tai vaihtelusta. Kolme vuotta samanlaista treeniä, samoilla sarjoilla ja edelleen mitat on siinä 186/70. Ja mä oon vaan ainaki saanu sellasen käsityksen että treeniltä pitäisi tietää mitä haluaa ja mitä tekee. Eikä vaan hengailla salilla, tehdä vähän tota ja vähän tätä, sillon kun sattuu huvittamaan.

No jotkut tyytyy tuohonkin. Eikä siinä mitään, jos tyytyy myös siihen ettei tuolla tyylillä savuta mitään, mutta jos pitää itkeä, ettei saavuta mitään tuolla "Vähän sinnepäin"-treenillä, niin se on jo aika naurettavaa. Varsinkin kun tietoa nykyisin saa todella helposti tästäkin. Onhan niitä sellaisia joille treeni on vain ajan vietettä vailla mitään tavoitteita, mikäs siinä sitten. Turha vaan itkeä jos ei saavuta mitään/kehittyy hitaasti. Itse en kyllä reenikaverikseni tuollaista ottaisi. Ärsyttäisi vaan mokoma lusmuilu.

Eiku lähinnä meinasin vaan sitä, että tää mies ei oo koskaan kuullutkaan mistään ohjelmista tai vaihtelusta. Kolme vuotta samanlaista treeniä, samoilla sarjoilla ja edelleen mitat on siinä 186/70. Ja mä oon vaan ainaki saanu sellasen käsityksen että treeniltä pitäisi tietää mitä haluaa ja mitä tekee. Eikä vaan hengailla salilla, tehdä vähän tota ja vähän tätä, sillon kun sattuu huvittamaan.

Toi on muuten todella yleistä "nykysin" :( Jengi vaan pyörii salilla ja safkaa miten sattuu, ja ihmettelee miksi ne on 10vuoden reenillä täsmälleen samankokosia, ja ehkäpä ei ees niin tiukkoja ku 15 kesäsenä alottelijana olivat

Jengi vaan pyörii salilla ja safkaa miten sattuu, ja ihmettelee miksi ne on 10vuoden reenillä täsmälleen samankokosia, ja ehkäpä ei ees niin tiukkoja ku 15 kesäsenä alottelijana olivat[/QUOTE]

Tää oli aika hauska:D Ihan kun mä:lol2:

Back
Ylös Bottom