Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään oli ohimennen treenien jälkeen varsin huvittava näky:

n. 40-50v nainen oli kuntopyörässä polkemassa ja samalla hän luki jotain lehteä. Ok, tämä pisti jo pienen hymyn naamalle, mutta varsinaista komediaa aiheutti se mahdoton heiluminen, joka johtui liian suuresta vastuksesta ja siitä, että kädet olivat lehden sivuilla eikä tangolla. :lol2:

Siis se oli sellaista ihme räpellystä, kun hirveät vastukset pyörässä ja kädet lehdessä. Miten sellaisessa saakelin heiluriliikkeessä edes pystyy mitään lukemaan? :eek:

Tuota oli ilmeisesti jatkunut jo jonkin aikaa, kun näkyi olevan kohtalaiset hikikarpalot jo otsalla. :D Eikö niitä lehtiä voi lukea kotona tai edes sarjatauoilla, miksi niitä pitää lukea silloin kun se on kaikkein vaikeinta??

Kerran nähny tollasen lukijan salil. Mikä helvetti oikeest risoo! :D

meneehän se nyt saatana kuntopyörän polkeminen saatana lepposammin kun lukee jotain samalla.itsekkin on tullut luettua "sitä yhtä lehteä mikä tulee vissiin kuntosaleille ilmaiseksi mutta en nyt muista nimeä" kun on treenin jälkeen vetäny jotain 30-40 minuutin aerobisia sessiota.
olen siis varmaan :david:

meneehän se nyt saatana kuntopyörän polkeminen saatana lepposammin kun lukee jotain samalla.itsekkin on tullut luettua "sitä yhtä lehteä mikä tulee vissiin kuntosaleille ilmaiseksi mutta en nyt muista nimeä" kun on treenin jälkeen vetäny jotain 30-40 minuutin aerobisia sessiota.
olen siis varmaan :david:

Et ole :david: , näytät vain helvetin typerältä jos sätkit samalla tavalla kuin se nainen, jonka näin tänään. Siis se liike ei ollut pientä heilumista vaan ihan mieletöntä sätkimistä, koska pyörässä oli liian suuri vastus.

Minua ainakin nauratti.

Näinhän se on. Parempi edes tota kun ei mitään.
Mutta kumminkin vois sitä hieman enemmän sitä painoa laittaa kuin se 5-10kg ja lukea sitä uusinta lehteä. Koska kuka tahansa 5-10kg noissa laitteissa liikuttelee oli sitte kuntoutuksessa tai ei. Jos ei jaksa nii ei taida pystyä kävelemäänkään tämä henkilö.

No itseasiassa, itselläni oli viime kesänä kuntoutus päällä ja nimenomainen kielto käyttää suurempaa painoa kuin tuo viisi kiloa. Kävely kyllä onnistui, vaikka hieman siitä saattoi nilkuttaminen näkyä.

Usein kuntoutuksessa ei saa mennä lähellekkään niitä maksimeita mitä saisi, muuten lihakset eivät pysty pitämään liikettä hallussa ja loukkaantumisriski kasvaa.

Otan osaa, RosalieX :(

Oma vitutuksen/huolestuneisuuden aiheeni tuntuu tuon rinnalla taas aika lievältä. Veljeni päihdeongelma on lähtenyt ihan lapasesta. Se on käyttänyt erästä "harmitonta luonnontuotetta" lähes puolet elämästään, viimeiset vuodet ilmeisesti päivittäin. Se on nyt tosi syvällä ja sekaisin, eikä se pääse sieltä omin avuin ylös ja mitään ulkopuolista apua ei oteta vastaan. Mitään ongelmaahan tässä ei ole, vika on ahdasmielisessä yhteiskunnassa, joka ei hyväksi vaihtoehtoisia elämätapoja (=olla suurin osa valveillaoloajasta huumeen vaikutuksen alaisena). Sen aivokemiat ovat ilmeisesti sen verran vituillaan että se on selvin päin ahdistunut, masentunut, sekava ja väkivaltainen. Se on suurimman osan ajasta pilvessä, koska elämässä ei ole mitään sisältöä ilman sitä ainetta. Selvin päin se uhkailee ja kiristää perhettään. Kaikkea kuviteltavissa olevia keinoja on kokeiltu vierotuksesta terapiaan, mutta broidi lopettaa ne aina saman tien koska hän on muka sen kaiken yläpuolella. Sitäpaitsi tiede ja länsimainen elämäntapa ovat ihan perseestä ja terapeuttia ei oikeasti kiinnosta hänen ongelmansa vaan ne tekevät duunia saadakseen rahaa säälittävän länsimaisen elämäntapansa ylläpitämiseen tms.

Ensin se uhkaa tappavansa perheensä ja polttavansa vanhempien kämpän, seuraavalla minuutilla se on pahoillaan ja haluaa jäädä yöksi, sitten heitellään taas huonekaluja. Mikään puhe ei vaikuta ja kaikki muiden sanomiset (esim "moi mitä kuuluu") ovat henkilökohtaisia loukkauksia. Kaikesta päätellen se haluaa apua ja kontaktia perheeseensä, ja aina välillä tuntuu että se tietää mikä auttaisi (käytön lopettaminen ja huumehörhöympyröiden jättäminen), mutta sen mielialat ovat niin häilyviä että nuo ryhtiliikkeet kestävät maksimissaan pari päivää. Olemme voimattomia. Tyyppi on vaaraksi itselleen ja muille, eikö se täytä pakkohoidon vaatimukset? Vaikka toisaalta, auttaisiko pakkohoito jos sen itsensä mielestä tässä ei ole mitään ongelmaa. Jos kellään on vastaavia kokemuksia, tai haluaa muuten vain puhua aiheesta niin juttelen enemmän kuin mielelläni privaviestitse.

Mun käyttämällä salilla on yksi vanhempi herra joka tekee smith-laitteessa penkkipunnerrusta maaten vinopenkillä, jonka se istuinosa on nostettu pystyyn. Elikkä siis pitää päätään siinä istuinosassa ja niskan kunnon venytyksessä:)

Ei mua nyt niin ankarasti vituta, mutta oon flunssassa... onneksi sentään on hyvä syy olla menemättä kouluun! :D

Hirvee flunssa ja räkätauti...olo aivan kaamea:itku:

Isosisko kuoli tänään autokolarissa:( Sen kyydissä ollut kaveri kuoli myös. Kyllä elämä on vaan niin lyhyt..:(

Surun kyynelten läpi loistavat onnellisten päivien kultaiset muistot.
Jaksamisia..

Jee, opettajat antoivat minulle 4/18 pistettä tuosta tekstitaidon yo:sta. Nyt täytyy essee kokeeseen panostaa todella paljon jotta tulokseksi tulisi jokin muu kuin A. Aina ollut äidinkieli vaikeaa, mutta pitääkö se kaikista suurin epäonnistuminen tapahtua juuri yo kokeessa. :(

Mun käyttämällä salilla on yksi vanhempi herra joka tekee smith-laitteessa penkkipunnerrusta maaten vinopenkillä, jonka se istuinosa on nostettu pystyyn. Elikkä siis pitää päätään siinä istuinosassa ja niskan kunnon venytyksessä:)

Kuulostais äkkiseltään alaviistopenkin simuloinnilta.

mitä tulee tohon suorituspaikkojen varaamiseen, niin kyllä mä ainakin teen samalla paikalla niin kyykyt, vedot kuin pystypunneruksen, sekä vielä kulmasoudunkin jos varsinainen "soutu-teline" on varattu, eikä siinä mielestäni ole mitään omituista.

pitääkö se kaikista suurin epäonnistuminen tapahtua juuri yo kokeessa. :(

Heh, vähän sama ku mulla enkussa :D Sain kirjoituksia edeltävän englanninkurssin esseestä 83 pistettä ja sit kuukausi myöhemmin kirjoituksissa 53 p!! Miten voi onnistua tyrimään noin lahjakkaasti... :rolleyes: En muista tuliko sieltä sit B vai A, mutta vitutti sen verran etten viitsinyt lähteä uusimaan koetta.

Jatkuva huvituksen aihe on erilaiset hyperventiloijat, jotka luultavasti oikeasti uskovat normaali hengityksen olevan jotenkin epäedullista suorituskyvyn kannalta. Eräs äijä salilla ääntelee kuin juna. Tämä siis riippumatta siitä, mitä tekee ja millä painoilla tekee.
Tää on tuttu ilmiö, ja osa aloittaa sen puuskuttamisen jo pukuhuoneessa. Eikä johdu siitä että olisivat juosseet salille tai muuten olisivat hengästyneitä saapuessaan. Kai se on jotain tunnelmaan virittäytymistä.

Itse kuulun puuskuttajiin --> saa vereen enemmän happea.

Tämän voi jokainen todeta pikku testillä:

1) Vedä keuhkot täyteen ilmaa ja pidätä henkeä niin kauan kuin pystyt.

2) Sama uudestaan, mutta puuskuta monta kertaa ennen suoritusta (keuhkot täyteen, ihan tyhjäksi, täyteen, tyhjäksi, jne jne).

Väitän että jokaisella tulos paranee. Itselläni ero on minuutin (2 min --> 3 min).

PS. En kuitenkaan puuskuta pukuhuoneessa.

Itse kuulun puuskuttajiin --> saa vereen enemmän happea.

Tämän voi jokainen todeta pikku testillä:

1) Vedä keuhkot täyteen ilmaa ja pidätä henkeä niin kauan kuin pystyt.

2) Sama uudestaan, mutta puuskuta monta kertaa ennen suoritusta (keuhkot täyteen, ihan tyhjäksi, täyteen, tyhjäksi, jne jne).

Väitän että jokaisella tulos paranee. Itselläni ero on minuutin (2 min --> 3 min).

PS. En kuitenkaan puuskuta pukuhuoneessa.

TV:stä tulikin dokkari noista vapaasukeltajista, vai mitä ne nyt olikaan.
Ilman laitteita mennään niin syvälle kun mahdollista. Ne tosiaan keräs happea tuolla tavalla, mutta monikos salilla on tekemässä samanmoisia ennätyksiä ;)

Back
Ylös Bottom