Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun on ihan saatanan tylsä perjantai-ilta.
Mä oon tullut nyt siihen lopputulokseen, että joku ampui koiraa tänään meidän kerrostalossa.
Nyt vituttaa vähän enemmän.

onko sillä nyt oikeesti mitään väliä millä vaatteilla ja millä painoilla siellä treenaa,kunhan asiallisesti käyttäytyy eikä häiritse muita?ei sillä,että itsekkään ymmärtäisin pipo päässä treenaamista,tarpeeksi lämmin tulee muutenkin.
kaikenlaisia...

E2: niin on miullakii usein lippis päässä,että pysyy hiukset pois silmiltä.pipoa en kyllä pistäis...

Viimeksi muokattu:
Tänää oli pahin vitsi!
Mua pari vuotta vanhempi kyniskuikelohevari tuli pipo ja huppu pääs "treenaa." Koitti kerran 12 kilon käsipainoo mutta tais olla liian kova pala. Sit rikkomaan penkkiennätys 45 kiloa ja pyys jotai varmistamaa sielt. Siihen se jäiki. Tyyppi oli siel n.10 minsaa.
Ois pitäny ottaa kuva oli niin pelle tyyppi. Just sellain "jee mä oon pimeyden prinssi paetkaa tulin hakkaa teiät kaikki 666!11" Huppu ja pipo pääs saatana :D Siis kyl salille pitäs pukeutuu asiaankuuluvalla tavalla, en mäkää mikää kaasunaamari pääs siel pumppaa neuvostoliiton mantteli pääl.
Tänää meni itellä reenit murskahyvin :)
Treeniohjelmaani liittyivät rinnaleveto ja työntö sekä kyykky.

Jostainhan se jumppa on alotettava:)
Täälläku ei taida oikein kukaan olla seppä syntyessään... (seuraa pieni kuittaus Murentajan Kuuritteluun/aikomukseen Kuuritella:lol2: Kysehän tais loppujen lopuks olla vaan lisäravinnesetistä?)
Voin toki kyl muistaa vallan väärinkin.

Vituttaa tommoset saatanan vaimojaan hakkaavat juopot ja se avuttomuuden tunne kun kuulee toisen rukoilevan ettei mies löisi enää, mutta mitään et voi auttaaksesi tehdä! Kytätkin tulee vasta jos se lyö uudestaan tän illan aikana ja mitään laillisesti järkevää ei voi tehdä muuta kun kolistella patteria ja tehdä selväksi että sen miehet puuhastelut kuulee muutkin. On kyl niin sellanen olo että menis vaikka seinän läpi. Pakko rauhottua kun ei ihan terveitä ajatuksia nyt päässä pyöri. Kerrostaloelämää perjantai-iltana.. :curs: :curs: :curs:

Vituttaa tommoset saatanan vaimojaan hakkaavat juopot ja se avuttomuuden tunne kun kuulee toisen rukoilevan ettei mies löisi enää, mutta mitään et voi auttaaksesi tehdä! Kytätkin tulee vasta jos se lyö uudestaan tän illan aikana ja mitään laillisesti järkevää ei voi tehdä muuta kun kolistella patteria ja tehdä selväksi että sen miehet puuhastelut kuulee muutkin. On kyl niin sellanen olo että menis vaikka seinän läpi. Pakko rauhottua kun ei ihan terveitä ajatuksia nyt päässä pyöri. Kerrostaloelämää perjantai-iltana.. :curs: :curs: :curs:

Perkele mikset mene vääntämään siltaan sitä äijää jos tiedät että se akkaansa hakkaa??

Joo mä olen viimeaikoina törmännyt siihen että se on ollut nainen joka sitä väkivaltaa käyttää mutta toki jos joku toinen tulee paikalle niin miestä syytetään koska sehän se oli jonka ääni kuului kovempana (ja eihän nainen voi olla se joka lyö koska sehän on nainen) . Eli varovasti ton rankasun kanssa ettei mene väärään osotteeseen.

Bonehead sanoi:
Perkele mikset mene vääntämään siltaan sitä äijää jos tiedät että se akkaansa hakkaa??

Koska laki sanoo että mitään et voi tehdä. Toki sinne ovelle voi mennä uhoamaan mutta auttaisko se yhtään mitään? Toki sitä miestäkin voisi rangaista omakätisesti, mutta oisko sit kivaa ite joutua maksumieheksi? Eli mitään ei voi itse tehdä. Ja luulis että aika selvä tapaus on kun tavaroita lentelee ja huonekalut kaatuu ja nainen itkien rukoilee että "älä tee sitä, älä rakas lyö enää" Tai sit niil on vitun hauskaa ja pitää jotain näyttelykerhoa muiden asukkien riemuksi. Epäilen. Aina on siellä riehuttu ja mölytty mutta tällä kertaa se oli erilaista ja sen hädän ja pelon kuuli.

Koska laki sanoo että mitään et voi tehdä. Toki sinne ovelle voi mennä uhoamaan mutta auttaisko se yhtään mitään? Toki sitä miestäkin voisi rangaista omakätisesti, mutta oisko sit kivaa ite joutua maksumieheksi? Eli mitään ei voi itse tehdä. Ja luulis että aika selvä tapaus on kun tavaroita lentelee ja huonekalut kaatuu ja nainen itkien rukoilee että "älä tee sitä, älä rakas lyö enää" Tai sit niil on vitun hauskaa ja pitää jotain näyttelykerhoa muiden asukkien riemuksi. Epäilen. Aina on siellä riehuttu ja mölytty mutta tällä kertaa se oli erilaista ja sen hädän ja pelon kuuli.

Tuollaisessa tilanteessa järkevin toimintatapa olisi kyllä soittaa poliisit paikalle! Tilanne loppuu kyllä silloin takuuvarmasti ainakin tältä kertaa.

Ex-Tavis sanoi:
Tuollaisessa tilanteessa järkevin toimintatapa olisi kyllä soittaa poliisit paikalle! Tilanne loppuu kyllä silloin takuuvarmasti ainakin tältä kertaa.

kynae sanoi:
Kytätkin tulee vasta jos se lyö uudestaan tän illan aikana

Eli eipä tullut poliisisedät taas yllättäen vaikka heti tapahtuman jälkeen soitin ^_^ On ne vaan niin vekkuleita kavereita kun tulee ku ei tarttis ja ei tule kun tarvis. Pitää vaan "toivoa" sitä kertaa kun se ukko tekisi saman kaksi kertaa illan aikana ni vois niistä sinitakeistakin iloa olla.. Provoprovo jooojooo..

Sori, my mistake. :puusilmä:

Paska tilannehan tuo sitten on!:(

Ajattelin tilittää omaa vitutustani, mutta puusilmän viestin luettuani, tajusin ettei minulla mitään oikeaa syytä tässä ole. Minusta toi kuulostaa uskomattomalta, ettei poliisia kiinosta ton enempää. Onko aiemmin ollut tällaista, eli onko mies joku poliisin vanha tuttu? Tollaset paskiaiset kuuluisi viedä sinne maakellariin kyllä.

Viimeksi muokattu:
masentaa ja vituttaa tietokoneet. oon tapellu niitten kanssa suht paljon ja aina saanu pelittää tai löytänyt vian.
nyt ei auta enää mikään, en jaksa. kaikki neuvot luettu ym. vaan ei vastausta, ei saa ehjäksi enää eikä varmaa tietoa mikä on rikki.
uuden osto, mua etoo nää koneet.
kai mua silti jo väsyttääkin, huomen o uus päivä, sano naapurintäti kun ei leikkiä haluttu lopettaa.

Vitun firefox päätti päivittäessään hukata kaikki bookmarkit ja eihän niitä nyt sitten mistään enää kai löydy... PRKL

onko sillä nyt oikeesti mitään väliä millä vaatteilla ja millä painoilla siellä treenaa,kunhan asiallisesti käyttäytyy eikä häiritse muita?ei sillä,että itsekkään ymmärtäisin pipo päässä treenaamista,tarpeeksi lämmin tulee muutenkin.
kaikenlaisia...

E2: niin on miullakii usein lippis päässä,että pysyy hiukset pois silmiltä.pipoa en kyllä pistäis...

Ite pidän pipoo koska meen salille aika suoraan töistä. Tukka ei oo mitenkään hyvin sillon joten ei viitti antaa muille liikaa naurettavaa :D

Tänää oli pahin vitsi!
Mua pari vuotta vanhempi kyniskuikelohevari tuli pipo ja huppu pääs "treenaa." Koitti kerran 12 kilon käsipainoo mutta tais olla liian kova pala. Sit rikkomaan penkkiennätys 45 kiloa ja pyys jotai varmistamaa sielt. Siihen se jäiki. Tyyppi oli siel n.10 minsaa.
Ois pitäny ottaa kuva oli niin pelle tyyppi. Just sellain "jee mä oon pimeyden prinssi paetkaa tulin hakkaa teiät kaikki 666!11" Huppu ja pipo pääs saatana :D Siis kyl salille pitäs pukeutuu asiaankuuluvalla tavalla, en mäkää mikää kaasunaamari pääs siel pumppaa neuvostoliiton mantteli pääl.
Tänää meni itellä reenit murskahyvin :)
Treeniohjelmaani liittyivät rinnaleveto ja työntö sekä kyykky.

Kyllä meikäläinen olis ihan hiljaa heran annostelutredin jälkeen toisten treenaamisesta :)

No vitsit vitseinä ja herat raakana, mutta niin kuin sanottiin niin eipä sitä kukaan ole seppä syntyessään. Kerran olet jo niin harjaantunut tuossa treenaamisessa, niin naureskelun sijaan ehkä ensi karralla opastat tätä aloitteliaa mikäli näet hänen tekevän teknisesti väärin liikkeitä.

Back
Ylös Bottom