Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joo pieniä murheita mutta oli ehrmannit loppu kahdesta kaupasta, jouduin menee kolmanteen. Mikä ihme hysteria immeisillä on noihin ehrmanneihi tullut, ennen niitä kyl riitti :D

Pienet ovat minunkin murheeni , viitaten tuohon em. lento-onnettomuuteen. Hiljainen ajatus sinne suuntaan.

Silti vituttaa. Flunssa sen kuin jatkuu. Aivan karmea olo. Päivät menevät ohi ja kirittävää jää kevättä silmällä pitäen niin salille kuin koulunpenkillekin. Ja normaalit yöunet 23-09. Mitähän vittua se sellainen on??? Never heard. Viimeisen 1,5 kuukauden aikana yöunen saaminen venynyt joka perkeleen yö tämän hetken kellonlyömälle. Vitutus alkaa kohta tehdä tilaa masennukselle, jos ei rytmit muutu.

Hohhoijaa, tuli käytyä kaverin kanssa parilla oluella näin loman kunniaksi. Noh, eihän se pariin jäänyt ja hauskaa oli. MUTTA, miksi söpö nainen tulee baarissa juttelemaan, kehuu puketumista jne. ja tuntuu viihtyvän seurassa. Sitten myöhemmin vasta ilmoittaa että sorry, on jo muuta seuraa. :jaahas: Ja se että se tuli vielä mua siinä jututtamaan eikä toisinpäin. Perkele.

EDIT: Noh, HDTVpoke + taulutv = ei haittaa. :D

Keli on suoraan jostain vitun syövereistä: +7 ja sataa vettä, unohtamatta tuota lempeää tuulta. Pitäis lähteä kävellen koululle:wall:

Hohhoijaa, tuli käytyä kaverin kanssa parilla oluella näin loman kunniaksi. Noh, eihän se pariin jäänyt ja hauskaa oli. MUTTA, miksi söpö nainen tulee baarissa juttelemaan, kehuu puketumista jne. ja tuntuu viihtyvän seurassa. Sitten myöhemmin vasta ilmoittaa että sorry, on jo muuta seuraa. :jaahas: Ja se että se tuli vielä mua siinä jututtamaan eikä toisinpäin. Perkele.

EDIT: Noh, HDTVpoke + taulutv = ei haittaa. :D

^^ Juu kyllähän aina kunnon runkkaus huonon panon voittaa!

vituttaa ku yöllä iski vatsatauti.. hullun huono olo vieläkin.. ja tänää on tentti.. mut kyl olo on kummasti parantunut jo! onneksi on selkeesti tälleen lyhyttä versiota

Nyt vituttaa aivan vitusti. On helvetin hienoa vuokrata auto jenkeistä ja maksaa siitä ilosta 25$/pvä enemmän ihan vain sen takia, että olen 23. Kolmen viikon reissulla tuosta tulee pelkästään 525 $ "ylimääräistä". Taidanpa alkaa selvittelemään auton ostoa ja myyntiä paikan päällä.

amf: viisaita sanoja

Vähän vanhempi mies henkilö halusi vissiin todistaa koko salille että tekee 10 toistoo, meinaa huus ittelensä täysii joka numeron 1,2,3..10 nuoremmat tytöt suorastaan pelkäsivät :D

Väsymys.

Väsymys.

Joskus kun alotin ja olin treenannut noin kuukauden, kokeilin penkkiennätystä 70kg. Asetuin penkille makuulle niin, että tanko ei ollut silmien tasolla vaan suurin piirtein jossain päälaen kohdilla. No sitten tanko ylös telineestä,rauhallisesti alas, pysäytys rinnalle, nosto ylös, tanko nousee n.20cm ja nosto kaatuu suoraan naamalle ylähuulen päälle:nolo: Onneksi sain hieman jarrutettua, jottei pamahtanut kovasti. Varmistaja oli vähän nukuksissa, joten meni pari sekuntia ennenkuin saatin tanko nostettua pois naamalta. Jäi ihan nätin näköinen mustelma:rolleyes:

Joskus kun alotin ja olin treenannut noin kuukauden, kokeilin penkkiennätystä 70kg.

Hyvä että selvisit mustelmalla. Itsekin olen kokeillut tuota samanlaista temppua. Minulla on otsassa arpi muistuttamassa siitä päivästä kun otin 70 kiloa päällä vastaan.

Prkleen lihojen hinnat vaan kasvaa. Vähän aikaa sitten pouttu muutti marinoitujen (kinkkuko soli)suikaleiden pakettikoon 500g:sta neljäänsataan hinnan pysyessä samassa.
Nyt kilon kanapaukkaus on muuttunut 800g:ksi ja hinta kanssa melkein sama. Stna alan kasvattaa kanoja kohta

tästä tuli mieleen ku joskus lätkätiimin kesäharkoissa yks kaveri teki tempausta pelkällä tangolla matkien erään toisen tyypin outoa tekniikka ja lohkas itteltään kaks etuhammasta :-D

En liene ainoa, jota vituttavat nämä #¤%&* turhat kirkkopyhät, jolloin kaupat ovat kiinni ja saa järsiä kotona hapankorpunjämiä eikä pääse salille, koska tietysti sekin on kiinni tietäjien Betlehemiin saapumisen kunniaksi :curs:

Taas pakanaa sorretaan. Tosin saattaisi kyrsiä, vaikka olisin kristitty.

Vähän myöhässä, mutta samaa mieltä. Mikä helvatan loppiainen tuossa hetki sitten oli? Mitä silloin juhlitaan? Kuka hitto näitä mukamas-juhlapäiviä keksii?

Joulu, uusivuosi, vappu ja juhannus. Siinä on mun juhlapäivät. EDIT: +itsenäisyyspäivä tietenkin.

P.S. oma punttis oli sentään auki loppiaisena, tosin vähän aikaa.

No se on vissii aika komediaa ku porukka kattoo meitsin treenei.

Vituttaa tämä angiina.

No näköjään aika monelle tää jo tapahtunut, mut kerronpahan kuitenkin..
Eli vatsassa hieman kiers ilma, no päätin tehä sen vikan sarjan penkkiä ja siinä viimesillä toistoilla ku oli kaikki pelissä, sieltä se tuli: "tröööt" Pieruhan se tuli kun kaikkensa antoi siinä lopussa. Hieman repesin, mutta muut ei näyttäneet huomaneen.

No olihan se vatsa iha kuralla sen loppureeninki ja piti kierrälle salilla niin, että menin farttailemaan sinne nurkkaan missä ei kukaan reenannut :lol2:
ei jaksanu kokoajan juosta vessaan :D

Back
Ylös Bottom