Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt vituttaa vähän enemmän.Mä oon tullut nyt siihen lopputulokseen, että joku ampui koiraa tänään meidän kerrostalossa.
Tänää oli pahin vitsi!
Mua pari vuotta vanhempi kyniskuikelohevari tuli pipo ja huppu pääs "treenaa." Koitti kerran 12 kilon käsipainoo mutta tais olla liian kova pala. Sit rikkomaan penkkiennätys 45 kiloa ja pyys jotai varmistamaa sielt. Siihen se jäiki. Tyyppi oli siel n.10 minsaa.
Ois pitäny ottaa kuva oli niin pelle tyyppi. Just sellain "jee mä oon pimeyden prinssi paetkaa tulin hakkaa teiät kaikki 666!11" Huppu ja pipo pääs saatana :D Siis kyl salille pitäs pukeutuu asiaankuuluvalla tavalla, en mäkää mikää kaasunaamari pääs siel pumppaa neuvostoliiton mantteli pääl.
Tänää meni itellä reenit murskahyvin
Treeniohjelmaani liittyivät rinnaleveto ja työntö sekä kyykky.
Vituttaa tommoset saatanan vaimojaan hakkaavat juopot ja se avuttomuuden tunne kun kuulee toisen rukoilevan ettei mies löisi enää, mutta mitään et voi auttaaksesi tehdä! Kytätkin tulee vasta jos se lyö uudestaan tän illan aikana ja mitään laillisesti järkevää ei voi tehdä muuta kun kolistella patteria ja tehdä selväksi että sen miehet puuhastelut kuulee muutkin. On kyl niin sellanen olo että menis vaikka seinän läpi. Pakko rauhottua kun ei ihan terveitä ajatuksia nyt päässä pyöri. Kerrostaloelämää perjantai-iltana.. :curs: :curs: :curs:
Bonehead sanoi:Perkele mikset mene vääntämään siltaan sitä äijää jos tiedät että se akkaansa hakkaa??
Koska laki sanoo että mitään et voi tehdä. Toki sinne ovelle voi mennä uhoamaan mutta auttaisko se yhtään mitään? Toki sitä miestäkin voisi rangaista omakätisesti, mutta oisko sit kivaa ite joutua maksumieheksi? Eli mitään ei voi itse tehdä. Ja luulis että aika selvä tapaus on kun tavaroita lentelee ja huonekalut kaatuu ja nainen itkien rukoilee että "älä tee sitä, älä rakas lyö enää" Tai sit niil on vitun hauskaa ja pitää jotain näyttelykerhoa muiden asukkien riemuksi. Epäilen. Aina on siellä riehuttu ja mölytty mutta tällä kertaa se oli erilaista ja sen hädän ja pelon kuuli.
Käytetyn auton/ooppelin kävin tänään illalla liikkestä hakemassa, ja nyt on jo toinen takavalo pimeenä
Ex-Tavis sanoi:Tuollaisessa tilanteessa järkevin toimintatapa olisi kyllä soittaa poliisit paikalle! Tilanne loppuu kyllä silloin takuuvarmasti ainakin tältä kertaa.
kynae sanoi:Kytätkin tulee vasta jos se lyö uudestaan tän illan aikana
onko sillä nyt oikeesti mitään väliä millä vaatteilla ja millä painoilla siellä treenaa,kunhan asiallisesti käyttäytyy eikä häiritse muita?ei sillä,että itsekkään ymmärtäisin pipo päässä treenaamista,tarpeeksi lämmin tulee muutenkin.
kaikenlaisia...
E2: niin on miullakii usein lippis päässä,että pysyy hiukset pois silmiltä.pipoa en kyllä pistäis...
Tänää oli pahin vitsi! ...
Perkele mikset mene vääntämään siltaan sitä äijää jos tiedät että se akkaansa hakkaa??
Vitun firefox päätti päivittäessään hukata kaikki bookmarkit ja eihän niitä nyt sitten mistään enää kai löydy... PRKL
Tänää oli pahin vitsi!
Mua pari vuotta vanhempi kyniskuikelohevari tuli pipo ja huppu pääs "treenaa." Koitti kerran 12 kilon käsipainoo mutta tais olla liian kova pala. Sit rikkomaan penkkiennätys 45 kiloa ja pyys jotai varmistamaa sielt. Siihen se jäiki. Tyyppi oli siel n.10 minsaa.
Ois pitäny ottaa kuva oli niin pelle tyyppi. Just sellain "jee mä oon pimeyden prinssi paetkaa tulin hakkaa teiät kaikki 666!11" Huppu ja pipo pääs saatana :D Siis kyl salille pitäs pukeutuu asiaankuuluvalla tavalla, en mäkää mikää kaasunaamari pääs siel pumppaa neuvostoliiton mantteli pääl.
Tänää meni itellä reenit murskahyvin
Treeniohjelmaani liittyivät rinnaleveto ja työntö sekä kyykky.